Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
max003
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 06 apr 2004 09:51

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door max003 »

Hopelijk geraken we morgenvroeg in Kemmel met al die sneeuw. :lol:
Gebruikersavatar
swoosher
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 17:28
Rijdt met: Specialized Rockhopper comp disc ( custom)

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door swoosher »

ben van tzelfde gedacht. normaal starten we hier voor de derde keer in 2dagen met enkele raketten
hopelijk geraken we aan start met de wagen . en zonder bevroren fietsonderdelen de finish :-D
tot morgen!! :bounce:
Gebruikersavatar
schwammie
Mountainbiker
Berichten: 267
Lid geworden op: do 25 mar 2004 17:52

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door schwammie »

Iemand van de organisatie die nog kan vertellen of de 60km road verantwoord is morgen te rijden?
Heel veel goesting, maar misschien iets te overmoedig?
Gebruikersavatar
picco
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 29 mei 2005 17:28

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door picco »

kom juist van Kemmel en de strooidiensten hebben al flink hun werk gedaan ,van Kemmel tot A19,
op de vraag van schwammie:
Met mountainbike zeker te doen, enkel het laagje sneeuw maar dat wordt harder duwen en de afdaling van de Kemmel zeker oppassen, maar je kan ook kiezen zonder Kemmelberg


http://www.vttkemmel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door Fritsie »

Een klassieker in het begin van het nieuwe jaar. De inactiviteit van de laatste drie weken zorgde er voor dat het tempo iets lager lag, dit in tegenstelling van mijn medebikers,maar die konden dan ook kiezen voor 10 km extra. Luckyluc bleef trouw aan mijn zijde, maar moest hiervoor af en toe zijn remmen dichttrekken. Amai, alle medebikers reeds in blakende vorm zo vroeg in het seizoen, wat zal dat worden? De ontdooiende off-roadstroken zorgden er voor dat er bij momenten hard moest geduwd worden. Genoten van een mooie, ideale wintertocht (afwisseling road - off-road), die zoals steeds prima georganiseerd is. Bedankt en hopelijk tot volgend jaar voor de zevende deelname. =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
rudy rancho
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 13 jun 2011 23:12
Rijdt met: Scott Scale

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door rudy rancho »

picco schreef:kom juist van Kemmel en de strooidiensten hebben al flink hun werk gedaan ,van Kemmel tot A19,
op de vraag van schwammie:
Met mountainbike zeker te doen, enkel het laagje sneeuw maar dat wordt harder duwen en de afdaling van de Kemmel zeker oppassen, maar je kan ook kiezen zonder Kemmelberg


http://www.vttkemmel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
en wat zegt de lokale fank deboosere heden morgen ?
ratte
Mountainbiker
Berichten: 409
Lid geworden op: di 03 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized epic

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door ratte »

63 km met meer dan 1000 hoogtemeters, aanvriezende sneeuw op de mtb, natte ondergrond......
een zalige rit maar niet voor iedere week, onze fysiek en onze daaltechniek zijn weer aangescherpt!
bedankt voor mooie organisatie
stinoke
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 15:52
Rijdt met: granville synergy 29'er

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door stinoke »

Lubbe schreef:Lap.Na 20km mijn ketting gebroken. :evil: Na wat gevloek de pechverhelping gebeld die na 15min ter plaatse was(intussen bijna veranderd in een ijslolly).Het euvel werd in mum van tijd verholpen,zodat ik terug kon aanzetten.Dikke merci aan de pechdienst =D> .Voor de rest magnifieke toertocht met alles erop en eraan!Volgend jaar zeker terug.


Ja Lubbe,je had meer chance dan ik. Bij mij was t richting start :-? Merci voor t gezelschap tijdens t wachten op de pechdienst :wink:
Gebruikersavatar
swoosher
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 17:28
Rijdt met: Specialized Rockhopper comp disc ( custom)

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door swoosher »

45km was meer dan genoeg! kemmelberg opt laatste was ok nie meer nodig :oops:
3kleinste tandwielen onbruikbaar door ijs en fiets een 3tal kilo zwaarder.
idd niet voor iedere week. maar vo npaar keer dat dit per jaar gebeurt. wel eens plezant!
organisatie en parcour is top!! ma dat is al algemeen geweten
=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Lubbe
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 12 jan 2013 20:14
Rijdt met: Cannondale FSI 29er

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door Lubbe »

stinoke schreef:
Lubbe schreef:Lap.Na 20km mijn ketting gebroken. :evil: Na wat gevloek de pechverhelping gebeld die na 15min ter plaatse was(intussen bijna veranderd in een ijslolly).Het euvel werd in mum van tijd verholpen,zodat ik terug kon aanzetten.Dikke merci aan de pechdienst =D> .Voor de rest magnifieke toertocht met alles erop en eraan!Volgend jaar zeker terug.


Ja Lubbe,je had meer chance dan ik. Bij mij was t richting start :-? Merci voor t gezelschap tijdens t wachten op de pechdienst :wink:
Was ook nog content dak daar nie alleen stond!Klote da je nie verder kon.GRTZ
Plaats reactie