Ma 24/12/2012 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
lucvandeuren
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 20:00
Rijdt met: Stevens Manic - - Granville Fuse 650b

Re: Ma 24/12/2012 Hechtel

Bericht door lucvandeuren »

firemen schreef:ik zal er zeker zijn , vettig of niet . vandaag in helchteren dat was pas vettig , stoempen van begin tot einde .

+1
Gebruikersavatar
skin
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 21:41
Rijdt met: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Re: Ma 24/12/2012 Hechtel

Bericht door skin »

lowie schreef:Is het parcours grosso modo hetzelfde als vorig jaar ?
Dan kan ik vanuit Mol ergens in de buurt van de Kiefhoekstraat (Vlasmeer) inpikken.
Moest ik dan tegen 10:30 niet aan de inschrijving geraken, dan betaal ik wel aan de bevoorrading (en de volle 5 euro hé >> zie ander topic :wink: )
lowie zijt ge u nu al aant voorbereiden op spa =D> en dan nog met zo een weer :drunk:
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: Ma 24/12/2012 Hechtel

Bericht door lowie »

skin schreef:lowie zijt ge u nu al aant voorbereiden op spa =D> en dan nog met zo een weer :drunk:
oh maar morgen ist gewoon 70 km uitbollen : gisteren overdag al 5 uur gebold waarvan 3 in de regen, en 's nachts nog eens 2 uur, maar toen gietende regen :bounce:
nu en dan mag ne mens al eens stoefen hé
biker1708
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 20:44
Rijdt met: Cube reaction gtc/wieller gran turismo

Re: Ma 24/12/2012 Hechtel

Bericht door biker1708 »

Beste collegabikers,ik heb een vraagske over de bandendruk,als ik naar buiten kijk zit er nie veel weersverandering in voor morgen (weer veel modder dus)hoeveel druk bij deze weersomstandigheden?
Stevie_Wie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 10 okt 2009 18:30
Rijdt met: Lapierre Prorace SAT

Re: Ma 24/12/2012 Hechtel

Bericht door Stevie_Wie »

Goeie vraag, ik vertrek altijd met iets te veel druk en dan laat ik onderweg af als het nodig blijkt. Voor morgen zou ik zeggen max 1,5kg. (is ook een beetje afhankelijk van je lichaamsgewicht, je mag niet op je velg rijden met het risico op een snakebite) En vooraan schuif je het makkelijkst weg, dus vooraan nog wat platter als achteraan.
biker1708
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 20:44
Rijdt met: Cube reaction gtc/wieller gran turismo

Re: Ma 24/12/2012 Hechtel

Bericht door biker1708 »

Thanks ga het morgen zo eens uitproberen nu nog goei benen en dan kunnen we er weer tegenaan
Gebruikersavatar
rony rabijns
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 24 nov 2012 20:49
Contacteer:

Re: Ma 24/12/2012 Hechtel

Bericht door rony rabijns »

Ook de Dabbers zijn onderweg ...

http://www.dabbers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Michiel76
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 17 sep 2007 22:53
Rijdt met: 's zijn gejat
Contacteer:

Re: Ma 24/12/2012 Hechtel

Bericht door Michiel76 »

Nou, het is lang geleden dat dit me is gebeurd; ik ben afgehaakt. De eerste 7/8 km lag er verbazend droog bij maar de 12/13km daarna tot aan de bevoorrading vond ik te erg. Ik had er geen zin meer in en ben over de weg teruggereden. Ik vond het echt te veel modder terwijl ik me er zo op had verheugd weer eens lekker te crossen. Gelukkig was het maar zand en geen klei maar alles gaat hiermee kapot, ketting/cassette/bladen, remblokken en zeker niet te vergeten, de paden. Ik klaag hier normaal nooit over, vooral ook omdat ik het meestal wel vind meevallen maar deze keer vond ik het te erg, misschien word ik een oude zak ofzo.. Sommige paden lagen er nog erger bij dan als de boswachters er met hun trekkers overheen zijn geweest. Btw, ben om 9.30 vertrokken en er stond nummer 70 op mijn kaartje, lijkt me sterk dat ik pas nr 70 was maar wie weet. Ik kom wel terug als er wat minder modder ligt want de singletracks waren dan weer supergaaf en ik had het idee dat we vooral over de vaste bloso reden, toch?
biker1708
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 20:44
Rijdt met: Cube reaction gtc/wieller gran turismo

Re: Ma 24/12/2012 Hechtel

Bericht door biker1708 »

Ziezo fiets is alweer inorde na een grondige poetsbeurt.schitterend parcours vandaag ondanks de zware modderstroken heb me zeker kunnen uitleven .op naar de volgende tt.
Gebruikersavatar
rony rabijns
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 24 nov 2012 20:49
Contacteer:

Re: Ma 24/12/2012 Hechtel

Bericht door rony rabijns »

Moe maar voldaan. Lang geleden dat ik zo diep ben moeten gaan. Ontzettend zware ondergrond en weinig tot geen recuperatiestroken.
De fietsenmaker is ook weer blij ...

http://www.dabbers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie