Zo 23/12/2012 Asse :: Kerst-Tocht-Asbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
IPPE
Mountainbiker
Berichten: 1013
Lid geworden op: za 17 mei 2008 22:42
Rijdt met: TURNER 5SPOT & RFX

Re: Zo 23/12/2012 Asse :: Kerst-Tocht-Asbikers

Bericht door IPPE »

Doordat we lang getwijfeld hebben om te vertrekken,zijn we pas om 11u van start gegaan.
Na de eerste modderstrook werd het duidelijk dat dit een memorabele tocht ging worden.
Gelukkig gekozen voor smalle modderbandjes zodat zelfs de zwaarste stukken al rijdend genomen konden worden.
Spijtig voor de organisatie dat het zo'n kl**ten weer was,want deze tocht verdiend meer volk.

Naar 't schijnt waren er toch nog 300 bikers aanwezig,'k ben dus den enigste zot niet. :-"

Merci en tot volgend jaar in hopelijk betere omstandigheden =D> .
Gebruikersavatar
jo63
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 18 jan 2010 23:08
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon

Re: Zo 23/12/2012 Asse :: Kerst-Tocht-Asbikers

Bericht door jo63 »

redlijk wat baggerwerk. Denk niet dat die Asbikers veel stroken hebben laten vallen. 1 keer uitgeschoven en gevallen en voorrem naar de vaantjes (denk ik, zal eens moeten bekijken). Bevoorrading na 15km veel te vroeg en fruit was er niet meer. Als er maar 300 bikers waren was er wel niet veel dan. Goeie afspuitstand en douche. :-) Diegenen die afgezegd hebben zijn wel watjes. 41,2 km in 2u45 http://connect.garmin.com/activity/253808867" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
STEVE M
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 12 jun 2011 22:48
Rijdt met: Nen orange me stijve biene - Ne chromé klassieker - A racepjeit

Re: Zo 23/12/2012 Asse :: Kerst-Tocht-Asbikers

Bericht door STEVE M »

Al bij al viel het nog mee vond ik. Ok, ik ben een paar keer e plaske ingereden niet wetende of ik de snorkel moest aandoen of niet :lol: Gelukkig beschikken we over een paar Sealskinzkes, de voetjes bleven dus droog. En hier en daar was er idd een strookje baggerwerk van de betere soort. Maar ik ben toch content dat ik gaan bollen ben, frisse lucht opgedaan en 't was alles bij elkaar een goei oefening voor onzen techniek. En om af te sluiten 2 Duvelkes :drunk:
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: Zo 23/12/2012 Asse :: Kerst-Tocht-Asbikers

Bericht door dirty »

geci2002 ne gok ,

Geert uit Meise die bij die andere Firma bij de serge stond en bij de mannen was die op de stellingen in brussel stond !
marnik67
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: vr 28 dec 2007 09:56
Rijdt met: Merida On Twenty Comp XT

Re: Zo 23/12/2012 Asse :: Kerst-Tocht-Asbikers

Bericht door marnik67 »

Leuke tocht ondanks het vele water hier en daar.
Afwezige hadden ongelijk.
Leuk baggeren op berijdbare ondergrond.

Zeker te herdoen in de zomer..
Gebruikersavatar
geci2002
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: za 29 sep 2007 20:58
Rijdt met: Cube LTD Pro

Re: Zo 23/12/2012 Asse :: Kerst-Tocht-Asbikers

Bericht door geci2002 »

dirty schreef:geci2002 ne gok ,

Geert uit Meise die bij die andere Firma bij de serge stond en bij de mannen was die op de stellingen in brussel stond !
=D> =D> The one and only. Da van die stelling was ik zelf al vergeten :-)

En voor de rest alles ok? Zoals ik kon lezen rij je ook nog altijd..

Sinds maart 2012 probeer ik terug wekelijks te gaan rijden en heb er nu bijna 1700km opzitten.
De fitness is minder maar lopen doe ik nog 2 keer per week.

De volgende TT van St. Amands komen we zeker is af!
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: Zo 23/12/2012 Asse :: Kerst-Tocht-Asbikers

Bericht door dirty »

Ik hou u aan u woord he Geert , volgend jaar de 14e editie , voor de 15e editie gaan we iets heel speciaals doen , breng dan al je vrienden en vriendinnen maar mee en ook u dansschoenen ! want het zal niet rap gedaan zijn zelle !
met dj's van naam en faam , 't is nog een hele tijd maar de voorbereiding daarvoor begint in 2013.
Plaats reactie