Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marctempo
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: di 29 dec 2009 13:58
Rijdt met: Een Tommeke

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Bericht door marctempo »

Aangezien we in Zarren bijna klaar zijn tegen zondag, hebben we nog de tijd om af te zakken naar de Bossen van Hertsberge, :bounce: :bounce:
We proberen vroeg te starten, ik vermoed dat het het parcours dan best te berijden zal zijn. #-o

ZONDAG 9 DECEMBER 18 DE SCATTO RIDE TE ZARREN, 1 VAN DE DEELNEMERS ZAL NAAR HUIS GAAN MET EEN NIEUWE SCATTO (o) (o) (o)
Gebruikersavatar
Neoray
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 15 jan 2010 23:53
Rijdt met: Cube LTD Team HS33 Black Anodised
Contacteer:

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Bericht door Neoray »

Ik kom mijn Cube ook vuil maken! Dat zal niet moeilijk zijn vrees ik :( :(
julcesaar
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: za 06 mar 2010 23:18
Rijdt met: Cube Analog

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Bericht door julcesaar »

Nogmaals de rubberlaarzen aantrekken en overal doorcrossen :-" :-)
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Bericht door Superfan »

Eindeloos respect voor de mannen die al gans de week, maar vooral vandaag, in de weer zijn. Daar doe ik mijn koersklakske voor af. =D> =D> =D> =D>
Voor de rest... 't is nat.... en 'k heb maar 1 advies: doseren...doseren...doseren...doseren...

We hebben er alles aan gedaan, maar de weergoden zijn ons dit jaar niet goed gezind.
Zou er hier iemand ons eieren verlegd hebben misschien, Geertje????

Ge moet jullie nu ook niet laten ontmoedigen hoor, het is berijdbaar, maar zwaar. :wink: :wink:

De Leffe nadien zal nog zo goed smaken. :drunk: :drunk:

Tot morgen...
Gebruikersavatar
lattespletter
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 12:43
Rijdt met: Martelly Zenith

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Bericht door lattespletter »

Superfan schreef:Eindeloos respect voor de mannen die al gans de week, maar vooral vandaag, in de weer zijn. Daar doe ik mijn koersklakske voor af. =D> =D> =D> =D>
Ik ook, weet heel goed wat het is.
Zijdde ge niet mee geweest hè superfanneke?

Ben zeker dat er morgen een hele bende geel-groen fluo vesten in de bossen van hertsberge gaan crossen.
Veel succes
Senhae
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 23 sep 2010 12:48
Rijdt met: Heikkibike

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Bericht door Senhae »

Polle en ik gaan daar ook naar toe. Zulk ne klassieker mogen we niet missen. Joepie, de bossen van Vlaanderen doorklieven geeft een zalig gevoel.
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Bericht door Fritsie »

Morgen komen we ook af met een achttal TPM-bikers om deze mooie rit te rijden. Doseren, doseren... tja, daar ben ik van overtuigd, maar met Polar Bear, Luckyluc en Ivan zal dit moeilijk worden. Superfanneke, tot op den après. Zijn er nog mogelijkheden buiten de Leffe, want dit bier is bij ons wat op de achtergrond geraakt? Ondertussen zijn we meer vrienden van 'Omer' geworden. Tot morgen!
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Bericht door geertje »

Superfan schreef:Eindeloos respect voor de mannen die al gans de week, maar vooral vandaag, in de weer zijn. Daar doe ik mijn koersklakske voor af. =D> =D> =D> =D>

We hebben er alles aan gedaan, maar de weergoden zijn ons dit jaar niet goed gezind.
Zou er hier iemand ons eieren verlegd hebben misschien, Geertje????

De Leffe nadien zal nog zo goed smaken. :drunk: :drunk:

Tot morgen...
Inderdaad veel respect voor die mannen, we belonen hen met onze aanwezigheid, het zal echter voor mij pas in de namiddag zijn. Hou het dus een beetje proper zodat ook ik er nog door kan.
En wat die eieren betreft, ik weet van niets.

De weergoden zullen jullie morgen wel een stukje helpen vermoed ik, koud maar mooie zonnige perioden heeft Sabine hier net uitgelegd.

Tot morgenmiddag omstreeks 13h30.

Succes

geertje :wink:
Gebruikersavatar
Prospeer
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 07 jun 2012 23:04

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Bericht door Prospeer »

OK, OK, ik ben om! Een klassieker moet men toch eens meegemaakt hebben. Zal de groep Torenvrienden Herzele die op een onmenselijke uur afzakken naar Hertsberge vervoegen.

Is er een speciale reden waarom er op t forum verschillende maal "doseren, doseren" geroepen wordt? 't is toch plat? 8-[
Winters
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 04 dec 2012 23:39
Rijdt met: Cannondale Flash 29r

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Bericht door Winters »

Voeg er nog maar een Torenvriend aan toe, kon toch niet alleen in Herzele achterblijven en deze klassieker missen.
Plaats reactie