Zo 18/11/2012 Kalmthout :: Stephan Aerts Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

BLACK CUBE schreef:Al iemand info over de staat van het parcours? :bounce: :bounce: :bounce:
Vandaag hebben we de pijlen gehangen en alles ligt er piekfijn bij! :lol:
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

Blubber bakske schreef:Is het parcours bekend, oftewel waar hij allemaal langsgaat ?
Verrassing voor morgen :bounce:
Blubber bakske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: di 20 mar 2012 12:31
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er + Kona Unit 29er Singlespeed

Bericht door Blubber bakske »

Ok hoop dat er een kaart hangt zodat je van te voren kan zien welke routes leuk zijn om aan elkaar te knopen.
Normaal zou ik naar halsteren gaan maar ik wil deze route eens proberen, zal ongetwijfeld de achtertuin raken (kom van ossendrecht)
lucbiker
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 21:08
Rijdt met: TREK 8000

Bericht door lucbiker »

Koffie bij aankomst, prachtig parcours, wel zwaar en vettig. Heel veel volk. Uitstekende bevoorrading. Toch een paar keer een niet duidelijk opgehangen pijltje gemist en hierdoor even verkeerd gereden (zoals nog anderen). Afspuitstand prachtig georganiseerd, veel volk en toch niet lang moeten aanschuiven ! Proficiat ! We kijken al uit naar de foto's die onderweg genomen zijn.
Tot volgend jaar
Gebruikersavatar
Piero
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 17:29
Rijdt met: Merida Matts Sport 500

Bericht door Piero »

Vandaag hebben we de pijlen gehangen en alles ligt er piekfijn bij! :lol:[/quote]

Vroeg vertrokken en wel een keer of 4 de pijlen gemist. We waren niet de enigen. Waarschijnlijk vanwege de gele pijl tegen een achtergrond van goudgele bladeren #-o. Erger was dat we de splitsing in de eerste helft hebben gemist, na 17 km al aan de bevoorrading terwijl dit er zeker 25 moesten zijn. Eén of andere leukerd heeft deze vannacht verwijderd :evil: . Maar hier kan de organisatie weinig verweten worden. Dan maar verder de 60 gereden om toch met 50 km binnen te komen.
Zoals we hier gewend zijn : een mooie tocht + goeie organisatie =D>.
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

De borden van de splitsing waren inderdaad deze nacht afgetrokken, ze lagen wat verder in het bos, heel milieubewust van die vandaal.
Dus de eerste snelle mannen zijn daar allemaal rechtdoor gereden ipv rechtsaf en hebben een stuk van 10Km gemist.
De mensen die na de bevoorrading de baan overgestoken zijn hebben wel het mooiste stuk van het parcours meegepakt!
Volgens jaar gaan we de splitsings borden 's morgenvroeg ophangen. :evil:
In ieder geval bedankt aan alle deelnemers! Tot volgend jaar. =D> =D>
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Bericht door timothyd »

Foto's van alle deelnemers zijn vanaf maandagmorgen gratis te downloaden op www.mtb-you.be
Foto's van de 2de fotograaf volgen wellicht woensdag, maar dan op www.mtb-you.nl
Blubber bakske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: di 20 mar 2012 12:31
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er + Kona Unit 29er Singlespeed

Bericht door Blubber bakske »

Mooie tocht, alleen jammer dat je eerst helemaal naar putte rijd om daar pas het bos in te schieten, ik kom van ossendrecht dus veel nutteloze kilometers op de weg.

Voor de rest natuurlijk een heerlijke rit in de bossen van Putte en ossendrecht.
Briljante verzorging onderweg en erna, daar kunnen andere een lesje uit leren.

Ook de beste afspuit die ik ooit heb meegemaakt, snel, geen slopende hogedrukreinigers, en lekker je eigen fiets afdoen, super !
Gebruikersavatar
Tabula Rasa
Mountainbiker
Berichten: 380
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 10:50
Rijdt met: Alma 29R S
Contacteer:

Bericht door Tabula Rasa »

mooie, maar toch pittige tocht door de modder: had dit langs deze kanten niet zo erg verwacht. Lus van de 60 na de bevoorrading was inderdaad de moeite. ben om 10u20 vertrokken en heb zo eigenlijk overal mijn tempo kunnen rijden. met de rit van Wilrijk naar Kalmthout en terug, toch een stevig zondagtraining in de benen. hier zien ze me volgend jaar terug.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

heb enorm genoten van mijn kennismaking met deze streek, ik zit hier nog te glunderen van plezier.
had het niet zo zwaar verwacht met de modder, dit was eigenlijk zowat de reden dat ik niet local reed maar naar de kempen afzakte, maar kan niemand aan doen e :lol:

iets te fel gestart, vloog overal door en op zonder iets te voelen, na ravi bleef ik maar doorgaan tot ik me even vastreed in een modderpoeltje, wou er nog doorploeteren maar kwaad was al geschied, moteur ff opgeblazen en heb toch paar km serieus moeten bekomen. dan toch nog op leuk tempo uit kunnen rijden, maar laatste 15 km toch mijn peiren gezien lol. Waarschijnlijk iets te weinig rekening gehouden met de intensiteit van het parcours en het offroad gehalte.
Volgend jaar zeker terug aanwezig, dit staat in mijn top tien tt's aller tijden.
Qua organisatie ook top, ben wel mijn ochtendkoffie vergeten (niet goed wakker om er op te denken lol), geen last gehad van pijltjes, enkel op bepaald klimmetje zag ik aan de linkerkant prikkeldraad liggen op het paadje, op plaats waar er velen van de fiets moesten door wortels op het pad.

Een woord voor de TT: super!
Plaats reactie