ik ben blij dat wij het in juni organiseren. misschien minder opkomst maar toch aangenamer temperaturen.
Bedankt weit en z'n lolly pops

by de weg, de trippels hebben gesmaakt

Bericht door rikkie 8000 »
Bericht door mahna-mahna »
't Bos is van iedereen, niet waar?bikerwim schreef:blosodomein leuke single tracks. (wel veel joggers)
Bericht door Feel Lucky Punk »
Jammer dit te horen! Inderdaad de organisatie voor het afpijlen werd heel strak opgevolgd. Voor de organisatie een pluim voor de laatkomers een 2de HelFeel Lucky Punk schreef:Prima en zeer goed uitgepijlde tocht ...
Mijn plan om in Berg (Kampenhout) in te pikken op het 47 km parcours liep aanvankelijk gesmeerd ... netjes, maar te laat, in de voetbalkantine betaald en dan nog net voor "de wisser" (pijlkeswegnemer) de tweede helft van de rit aangevat. Aan het eerste meer/vijver na de start liep het echter fout en aangezien er niemand nog op het parcours zat had ik ook weinig aanknopingspunten, heb 3/4 de tour rond meer gedaan en ben dan op basis van de sporen de dijk opgereden langs de Zenne (stroomopwaarts). Vermoedelijk ben ik rond dit meer verkeerd gereden want ik kwam uit op de splitsing met een aantal afstanden waar ik al eerder was gepasseerd. Dan maar via de baan, en veel tussenstops om de weg te vragen, terug nr Berg. (uiteraard eigen schuld dikke bult)
groeten !
Bericht door Feel Lucky Punk »
Verschoning: 3de Helon6hp schreef:Jammer dit te horen! Inderdaad de organisatie voor het afpijlen werd heel strak opgevolgd. Voor de organisatie een pluim voor de laatkomers een 2de HelFeel Lucky Punk schreef:Prima en zeer goed uitgepijlde tocht ...
Mijn plan om in Berg (Kampenhout) in te pikken op het 47 km parcours liep aanvankelijk gesmeerd ... netjes, maar te laat, in de voetbalkantine betaald en dan nog net voor "de wisser" (pijlkeswegnemer) de tweede helft van de rit aangevat. Aan het eerste meer/vijver na de start liep het echter fout en aangezien er niemand nog op het parcours zat had ik ook weinig aanknopingspunten, heb 3/4 de tour rond meer gedaan en ben dan op basis van de sporen de dijk opgereden langs de Zenne (stroomopwaarts). Vermoedelijk ben ik rond dit meer verkeerd gereden want ik kwam uit op de splitsing met een aantal afstanden waar ik al eerder was gepasseerd. Dan maar via de baan, en veel tussenstops om de weg te vragen, terug nr Berg. (uiteraard eigen schuld dikke bult)
groeten !Volgend jaar beter Punk.