Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
on6hp
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 06 dec 2010 23:36

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door on6hp »

Feel Lucky Punk schreef:
on6hp schreef:
Feel Lucky Punk schreef:Prima en zeer goed uitgepijlde tocht ...

Mijn plan om in Berg (Kampenhout) in te pikken op het 47 km parcours liep aanvankelijk gesmeerd ... netjes, maar te laat :oops: , in de voetbalkantine betaald en dan nog net voor "de wisser" (pijlkeswegnemer) de tweede helft van de rit aangevat. Aan het eerste meer/vijver na de start liep het echter fout en aangezien er niemand nog op het parcours zat had ik ook weinig aanknopingspunten, heb 3/4 de tour rond meer gedaan en ben dan op basis van de sporen de dijk opgereden langs de Zenne (stroomopwaarts). Vermoedelijk ben ik rond dit meer verkeerd gereden want ik kwam uit op de splitsing met een aantal afstanden waar ik al eerder was gepasseerd. Dan maar via de baan, en veel tussenstops om de weg te vragen, terug nr Berg. (uiteraard eigen schuld dikke bult)

groeten !
Jammer dit te horen! Inderdaad de organisatie voor het afpijlen werd heel strak opgevolgd. Voor de organisatie een pluim voor de laatkomers een 2de Hel :-) Volgend jaar beter Punk.
Verschoning: 3de Hel ](*,) ! (de 1ste Hel was de rit vanuit Gentse nr Berg ... viertal accidenten gezien)
Nog nen keer merci voor de "broekstraat" =D>
Als je nog eens in de streek bent van de schoonfamilie dan geef je maar een seintje, dan rijden we hem nog eens samen indien gewenst :wink:
Op zondag kan dit meestal wel, kwestie van af te spreken.
raf²
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 23 okt 2007 11:54
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 29''

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door raf² »

De 17e editie van 'Dwars door d'Hel van Weit' zit er weer op. Dank aan alle vrijwilligers en de 859 moedige deelnemers! De weergoden zijn ons 20 uur te vroeg ongunstig geweest, waardoor het parcours er behoorlijk vettig bijlag.

Het doet deugd bovenstaande positieve commentaren te lezen. Elk jaar wordt er aan de aandachtspunten gewerkt.

We verwachten jullie volgend jaar graag terug op 1-december voor de 18e editie!

De organisatie!
cycling85
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: di 05 jun 2012 22:43
Rijdt met: eddy merckx

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door cycling85 »

Heb de 58 km geschoven. Puike organisatie, mooi parcours, fantastische bevoorradingen, voor een groot deel een zonovergoten voormiddag, lekker veel slijk en modder, wat wil je nog meer? :-D
Gebruikersavatar
bdc
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 16:38
Rijdt met: Niner Jet 9 Carbon
Contacteer:

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door bdc »

Onze eigen impressie en nog een aantal toegezonden verslagen (mooi om lezen) staan nu ook op onze website: http://www.mtbweerde.be/veldtoertocht/verslag-vtt-2012/

Tot volgend jaar!
Stokke
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 08 jan 2012 02:51

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Stokke »

Telkens leuk om te zien hoe elke organisatie anders omgaat met wat de streek te bieden heeft

Dank zij een vrolijk team dat alles in het werk steld om hun streek te promoten =D> =D>
Net dit tikkeltje meer geeft mij de voldoening om telkens deel te neemen
Ni te zeuren over modder regen ed
Gebruikersavatar
John kanon
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 05 dec 2012 17:31
Rijdt met: kanon

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door John kanon »

Zeer goed afgepijlde tocht =D> . Het weer viel wat tegen, maar ik heb er van genoten O:) . Proficiat! Ik kende reeds de Hel van Grimbergen en nu ook die van Weerde :-" . Ik kende ook de bordjes onderweg ergens van. Ook van in Grimbergen, denk ik :-k .
Eén minpunt. De "bewaakte" fietsparking! Ondanks de vriendelijke mensen die er stonden, had het niets te maken met een bewaakte parking [-X . Denk er eens over na, naar volgend jaar toe :-k . Daar stonden fietsen van 3 à 4000 € en ik mocht mijn fiets zomaar zelf nemen [-X . Laat aub niemand in die zone en neem als organisator zelf de nummers aan en ga zelf de bikes halen. Wacht maar tot er één of meerdere fietsen gestolen worden. Dan is er al een deel van jullie winst eraan ](*,) !!!!

Tot volgend joar in Weit
John Kanon
Plaats reactie