Vr 09/11/2012 Affligem :: Nightbike :: Sint-Maarten Nightrid

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gbv
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: vr 11 nov 2011 15:45
Rijdt met: Cube Reaction Race '12

Bericht door gbv »

als het weer wat meezit en de spierscheur in de adductoren niet opspeelt tijdens mijn testrit vanavond, ben ik ook aanwezig!
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Bericht door Christ D. »

Enige update op de staat van het parcour ?
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Nog geen enkele gemist dus de 4X present
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Bericht door fietsertjeAnn »

Ook voor de 4de keer op post en weer of geen weer ik zal er opnieuw zijn. Kijk er al naar uit om de Zwarte Pieten op het parcours te mogen zien met wat lekkers in hun zakken.
Tot vrijdag !
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

Christ D. schreef:Enige update op de staat van het parcour ?
Heb afgelopen donderdag de TT van baardegem gereden en kwamen stuken in waarvan vorig jaar gereden hadden. Kon overal door. Hier en daar wel vettig. Ma ja met de regen van de afgelopen weken...
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

Bij de laatste verkenning was er 1 baggerstuk, maar dat is ondertussen uit het parcours gehaald. Er liggen heel veel plassen, maar de ondergrond is op de meeste plaatsen goed.
Het parcours is grotendeels vernieuwd met nog enkele nieuwe stukjes erbij. 320hm op de 45km.
morgen komt een nieuwe update!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Elk jaar zitten er veel nieuwe stukken bij vooral verleden jaar zat er vrij veel nieuw in
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

De meeste stukken liggen er zeer goed bij. Na de bevoorrading draait de 45km rondom het Kravaalbos en daar liggen de plaatsen die er meestal niet goed bijliggen, nu ook minder goed. Je kan meestal rondom de plassen rijden zodat wij enkel een hoop spatten op de kledij hadden. Op geen enkele plaats was het baggeren en we hebben 2 stukken geschrapt , de ene was te gevaarlijk wegens diepe putten die vol water staan, de andere heeft een buurman een hoop gras gekapt op het pad en dat lijkt nu op een put waar je met je hele voorwiel in parkeert en over kop kan gaan. Dus beiden te gevaarlijk.
Als het vrijdag de hele dag droogblijft, zoals ze voorspellen, zal het dus nog iets beter liggen dan vandaag.
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

Juist telefoon gehad van de oppernachtmountainbikepiet dat er nog een strook geschrapt wordt aangezien die in het donker bergaf te gevaarlijk is (zeker de beek ernaast), dus er komt nog een hellinkje op asfalt in de plaats! Geen nood, een ander pad komt erbij en zo blijft het offroadgehalte even groot! :lol:
LaurenZo
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: vr 02 jan 2009 15:36
Rijdt met: Isaac Impact & Thompson

Bericht door LaurenZo »

kan ik om 21u30 nog starten, ik moet werken tot 21u?
Plaats reactie