Zo 18/11/2012 Rotselaar :: Rotselaarse MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Bericht door Mr. Stitchen »

Eerst stond Andenne op de planning, maar in laatste instantie toch gekozen voor Rotselaar.
Inschrijvingen en start waren op een nieuwe locatie, en ook de tocht leek anders te lopen dan voorheen.
De natte omstandigheden waren in mijn ogen zelfs bevorderlijk voor het fungehalte.
Lees een geanimeerd verslag van onze rit op onze website http://www.trade-n-cycle.be
Gebruikersavatar
Dirkteur
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: di 01 nov 2011 16:35
Rijdt met: Scott Spark 900 rc team issue AXS

Bericht door Dirkteur »

Het was een zeer leuke TT, maar weeral maar eens ijskoud water achteraf.

Ik vind niet dat dit kan, vorige week hetzelfde liedje. Opgewarmde spieren afkoelen met ijskoud water is niet bevorderlijk voor 40+. Allesbehalve gezond.

En hoe leuk de TT ook...ik vind ijskoud water schandalig.

Sommigen gaan mijn reactie flauw vinden, maar niemand in de douches kon er mee lachen. Je komt al wat onderkoeld binnen (rijden, nat, vuil, fiets afspuiten, dan terug naar de auto, dan terug voor de douches...

Lauw of warm water moet toch kunnen? Zeker in zo een spiksplinternieuwe accommodatie.
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

papakroket schreef:Het was een zeer leuke TT, maar weeral maar eens ijskoud water achteraf.

Ik vind niet dat dit kan, vorige week hetzelfde liedje. Opgewarmde spieren afkoelen met ijskoud water is niet bevorderlijk voor 40+. Allesbehalve gezond.

En hoe leuk de TT ook...ik vind ijskoud water schandalig.

Sommigen gaan mijn reactie flauw vinden, maar niemand in de douches kon er mee lachen. Je komt al wat onderkoeld binnen (rijden, nat, vuil, fiets afspuiten, dan terug naar de auto, dan terug voor de douches...

Lauw of warm water moet toch kunnen? Zeker in zo een spiksplinternieuwe accommodatie.
groot gelijk =D>
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Bericht door Haibikepower »

Bulls69 schreef:
pcrispey schreef:. Geen weer om met schijfremmen te rijden was weer blij met mijn magura's
Is meestal een opmerking van zij die de schijfremmen nog altijd afzweren en niet uit ervaring kunnen spreken, het is U vergeven #-o

Bij het opstaan om 7u20 regen tikkend op de velux, dus maar omgedraaid en gepast voor vandaag, als ik om 8u30 opstond en buiten keek wist ik dat het de juiste beslissing was, wat een hondenweer :drunk:
Proficiat aan zij die dit weer trotseren =D>
Iets gemist Bulls.....t'was dikke fun ;-) !!!
Tot zaterdag zeker bij CP voor nightride !!!!

grtzz
HBP
H-D
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 30 mei 2012 13:05
Rijdt met: H-D

Bericht door H-D »

Leuke tocht en al bij al weinig last gehad van het slechte weer .



Iemand enig idee wat de foto s die genomen zijn tijdens deze tocht ( fotograaf in grijze Mercedes ) te vinden zijn ?

Frank
Stinnah
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 10 okt 2011 13:51
Rijdt met: Specialized Camber Elite

Bericht door Stinnah »

Heeft er toevallig iemand een gps bestand van de 50km?
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

Haibikepower schreef: Iets gemist Bulls.....t'was dikke fun ;-) !!!
Tot zaterdag zeker bij CP voor nightride !!!!
grtzz
HBP
Ik weet het ik weet het.
Van den donker heb ik gene schrik(tenminste als ik licht genoeg bij heb :wink: ), maar van regen en modderbaden daarentegen zakt mijn motivatie s'morgens toch wel drastisch #-o

See you next Saturday in the dark 8)
Dirkskes
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 19 nov 2012 19:48
Rijdt met: Scott

verloren: metalen horloge van Rodania met emotionele waarde

Bericht door Dirkskes »

Beste

Zondag 18 november heb ik een toertocht meegereden in Rotselaar. Achteraf heb ik een douche genomen rond 11u in kleedkamer nr 1, nadien heb ik gemerkt dat ik mijn horloge daar heb achtergelaten. Ik heb meteen teruggebeld, maar ze was al verdwenen.

Ik hoop dat de eerlijke vinder deze kan terugbezorgen aan mij. Ik zou dit zeer apreciëren, want deze horloge heeft een zeer hoge emotionele waarde voor mij.

U kan me steeds contacteren op de nummer: 0475 35 38 41

Met vriendelijke groeten

Dirk
Malinas
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 21 okt 2011 12:41
Rijdt met: Granville

Bericht door Malinas »

De Rotselaarse Mountainbike Vrienden danken de 1045 ingeschrevenen. Met dit slechte weer was de opkomst toch nog behoorlijk.
De hemelsluizen gingen open rond starttijd. Spijtig.

De foto's worden binnenkort online gezet op onze website: www.mtbrotselaar.be

Ja, sorry voor het koude water. Dat is helemaal geen pretje. Ik spreek van ondervinding, heb dit ook al verschillende malen meegemaakt. Onze excuses hiervoor. Je verwacht dit niet bij een splinternieuwe locatie.

Hopelijks hebben jullie toch wat fun gehad aan het vernieuwde parcours.

Groeten
Het bestuur
Gebruikersavatar
Butch
Mountainbiker
Berichten: 584
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 18:49
Rijdt met: Kona Process 153 - Kona Honzo AL/DL

Re:

Bericht door Butch »

Malinas schreef:De Rotselaarse Mountainbike Vrienden danken de 1045 ingeschrevenen. Met dit slechte weer was de opkomst toch nog behoorlijk.
De hemelsluizen gingen open rond starttijd. Spijtig.

De foto's worden binnenkort online gezet op onze website: http://www.mtbrotselaar.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja, sorry voor het koude water. Dat is helemaal geen pretje. Ik spreek van ondervinding, heb dit ook al verschillende malen meegemaakt. Onze excuses hiervoor. Je verwacht dit niet bij een splinternieuwe locatie.

Hopelijks hebben jullie toch wat fun gehad aan het vernieuwde parcours.

Groeten
Het bestuur
Foto's???? :bounce: :-D
Plaats reactie