Zo 11/11/2012 Ossendrecht (NL) :: MTB Ossendrecht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Heikneuterke
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 27 dec 2010 17:49
Rijdt met: CUBE LTD COMP

Bericht door Heikneuterke »

mijne fiets is nog ni versleten da moet gij toch weten :oops: :lol:
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Have fun !
Ik wil niet al mijn punten in 1 keer opgebruiken dus ga ik morgen wat aan 't zeetje crossen. :-D
Droog, geen volk en lekker dichtbij. :wink:
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Traxer schreef:Have fun !
Ik wil niet al mijn punten in 1 keer opgebruiken dus ga ik morgen wat aan 't zeetje crossen. :-D
Droog, geen volk en lekker dichtbij. :wink:
Je hebt gelijk, punten sparen is héél belangrijk, ik kan erover meespreken... :roll:

Maar morgen, werkt mevrouw en voor de kids is de opvang ook in orde.... :wink:

Dus voor u ook HAVE FUN en let op he... :-D
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

6u30 bij Bres is vroeg genoeg.
Vraag me echt af hoe die Hollanders zijn.
Ossendrecht, dat ligt toch niet ver van Maaskantje?
Gebruikersavatar
triple
Mountainbiker
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 20:56
Rijdt met: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Bericht door triple »

Motorbiker schreef:6u30 bij Bres is vroeg genoeg.
Vraag me echt af hoe die Hollanders zijn.
Ossendrecht, dat ligt toch niet ver van Maaskantje?
Hier just over de grens willen ze liever niet hollander genoemd worden [-X
Wij noemen dat reservebelgen :lol:
reetzweter67
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 11 nov 2012 15:15
Rijdt met: Trek6000

Bericht door reetzweter67 »

Voor mij de eerste keer hier.Vond het echt geweldig.Je vertrekt in Ossendrecht ,duikt het bos in en komt er 50 km later weer uit.En het mooiste van al was nog wel dat je niet eens echt vies bent.Dat is bij ons in de klei wel anders.Alle lof voor de organisatie en ik kom volgend jaar zeker terug.
Lee Towers
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: di 25 dec 2007 22:38

Bericht door Lee Towers »

reetzweter67 schreef:Voor mij de eerste keer hier.Vond het echt geweldig.Je vertrekt in Ossendrecht ,duikt het bos in en komt er 50 km later weer uit.En het mooiste van al was nog wel dat je niet eens echt vies bent.Dat is bij ons in de klei wel anders.Alle lof voor de organisatie en ik kom volgend jaar zeker terug.
Zo zijn de meeste tochten in deze omgeving Huijbergen,Hoogerheide, Woensdrecht,Hoogerheide,Putte en Ossendrecht.

Maar dit is zeker een toppertje =D>
Gebruikersavatar
Winno
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 00:19
Rijdt met: Nicolai Saturn 11 / Geometron G13 /

Bericht door Winno »

Proficiat voor de organisatie! =D> inderdaad een aanloopstrook van niks en dan het bos in om er op het einde pas uit te komen. Strafste van al zelfs 170 hoogtemeters op de 55K. Echt knap, amper modder, ja hier en daar maar niks om over te zagen. Volgend jaar zekers vd partij. De bevoorrading tja wat wil je met zoveel volk!.. Geduldig wachten en dan kreeg je je beker sportdrank en je stukje banaan. Kortom genoeg. Ondanks het weer, supertoffe dag gehad :drunk:
sm 0014
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: za 10 nov 2012 18:35
Rijdt met: Sandman titanium

Bericht door sm 0014 »

Topweer! Topparcours! Bedankt aan de organisatie die op gevaarlijke punten het verkeer tegenhielden =D>
josk
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 31 okt 2009 09:59
Rijdt met: trek superfly- m1 spitzing

Bericht door josk »

Zeker een mooie supertoer,gelukkig geen regen na gisteren. Maar de bevoorrading , dat was een ramp, ik was er om half twaalf en alles was op behalve water en sportdrank. Er waren nog vele mensen onderweg waaronder heel wat vrouwen die zoals mijn vrouw wat later vertrekken om niet heel de rit achterna gezeten te worden door de vluggere fietsers, zij was er om twaalf uur en ze kregen zelfs maar beperkt sportdrank. Als men tot half elf kan inschrijven dan is er toch bekend hoeveel vertrekkers er zijn, als men dan in de auto springt om wat bij de nabij gelegen winkels wat op te halen zijn er toch geen problemen dat duurt toch geen uren of spreek met andere orgnisatoren af om overschot van wafels( die meestal een vervaldatum van misschien een half jaar hebben) door te geven maar dit kan echt niet. Groetjes.
Plaats reactie