Zo 14/10/2012 Halle-Zoersel :: 17de Toertocht Tripple Bikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bartike
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: za 23 okt 2010 12:35
Rijdt met: karton/aluminium/ijzer

Bericht door bartike »

Leto schreef:
bartike schreef:
onderweg ook ambulance zien rijden en die dan ook terug tegen gekomen bij een biker die tegen de grond lag. hopelijk niks ergs met die mens?!
Was dat op ne kilometer of 3 voor het einde? Toen ik daar passeerde, lag er daar ene op de grond, maar ik had het vermoeden dat het niet ernstig was... er was genoeg volk bij, dus gewoon rustig verder gereden...
dat was na dat stuk in die weide naast de autostrade, vlak voor de betonbaan. dus ik denk idd iets van 4 a 3 km voor het einde
Johan-b
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 27 nov 2011 20:12
Rijdt met: Cannondale f29 c3

Bericht door Johan-b »

nie te rap schreef:De wei naast de autostrade godverd#@µ$*. Als beginnend mtb'ker loodzwaar. But what doesn't kill you, makes you stronger, dus kijken we terug op een toffe tt.
Wees gerust, je was niet de enige die daar aant vloeken was :lol: , ik mag mezelf al voorbij de beginfase beschouwen (zeg ik zelf) maar dan nog blijft zoiets zwaar hoor, zeker als dat dan nog is opt einde is :)
Dapperedabber
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 19:32
Rijdt met: Trek 6000

Prachtige tocht

Bericht door Dapperedabber »

Ik heb vandaag mijn nickname weer alle eer kunnen aandoen tijdens deze mooie tocht. :lol: Vooral de stukken in de weiden waren extra lastig. Kan dit te maken hebben met de bandendruk ?
In elk geval prachtige tocht in onze mooi Voorkempen.
Hoedje af ook altijd voor de seingevers ! :-({|=
SequelDave
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 25 mar 2012 12:44
Rijdt met: Giant XtC-0 (2012)

Bericht door SequelDave »

Leto schreef:Mooie tocht gereden vanochtend bij de buren in Halle-Zoersel. Dat het slijk ging worden, dat wisten we op voorhand door de massale regen van de voorbije dagen. Ik vond het trouwens al bij al nog wel meevallen...
Bevoorrading was OK. Seingevers aan de drukke oversteekplaatsen was top. Je merkt gewoon dat de trippel bikers niet aan hun proefstuk toe zijn.
Goed gedaan! =D>
2

Alleen zag ik liever tuinspuiten ipv medewerkers die met hogedrukreinigers op 2cm van de fiets de modder wegspuiten.
Gebruikersavatar
Tripple Biker San Antonio
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: za 04 aug 2007 15:53
Rijdt met: SPECIALIZED EPIC

Bericht door Tripple Biker San Antonio »

873 bikers hebben van onze 17e TT een succes gemaakt.

De nationale drash op zaterdag en de verkiezingen op zondag hebben velen niet weerhouden om deel te nemen aan onze tocht.

Bedankt en tot volgend jaar !
Plaats reactie