Zo 16/09/2012 Lennik :: 6de Levenslustige MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
keké
Mountainbiker
Berichten: 323
Lid geworden op: di 18 jul 2006 23:29
Rijdt met: Cube Reaction sl

16-9 Lennik, levenslust

Bericht door keké »

Iemand info over deze toch, denk niet dat er al een topic over is gestart.

greetz
gvdelst
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 19 sep 2011 09:48
Rijdt met: Specialized Epic HT 2018

Bericht door gvdelst »

Op FB bestaat er een event:

Sportzaal Domein MPI Levenslust, Scheestraat 74, Sint-Martens-Lennik (GPS-instelling : Dreef, Schepdaal)

Voor de ganse familie & sportieve deelnemers
Wandeltocht : 7 KM - 14 KM - 21 KM
Fietstocht : 22 KM - 50 KM - 75 KM
Mountainbike-tocht : 25 KM - 45 KM

Inschrijving & vertrek: vanaf 08u00
Mountainbike-tocht : tot 11u00
Fietstocht : tot 12u00
Wandeltocht: tot 14u30

Deelnameprijs : -12 jaar GRATIS
Wandeltocht : 2 Euro leden / 2,50 Euro niet-leden
Fietstocht : 2,5 Euro leden / 3 Euro niet-leden
Mountainbike-tocht : 4 Euro leden/ 4,5 Euro niet-leden

Info : 02/ 568 11 00 Willy Crommelinck – Saskia Melis - Stefan Vereecken

Een organisatie van de Sportraad MPI Levenslust i.s.m. WTC Nieuwenhove, WTC Levenslust, Meerbeekse Bikers, Sportraad Gemeente Lennik
Bezoek ook eens onze website : http://www.levenslustvzw.be/
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

Bericht door swiff »

geen bevoorrading?
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

Bericht door swiff »

zeer moeilijk te vinden. ik en nog anderen hebben daar bijna een uur rond gereden voor de start te vinden.

toffe rit mooie, lange technische stukken. km's kloppen niet echt. heb er met de gps bijna 50 ipv 45.

pijltjes hingen soms een stuk voor de afslag en soms aan de afslag zelf. zeer verwarrend ( hier hadden er heel veel problemen mee)

organisatie zelf vond ik toch wel minder... en ik klaag niet snel, maar dat we uiteindelijk met meerdere wagens achter elkaar aan het rijden waren omdat zei het ook niet vonden...
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

Deze morgen om 7 vertrokken met buurman Geert vanuit Opwijk. Idd lastig om de start te vinden. Gelukkig zag ik een bestelwagen met mannen in tenues derin.

De 45km was hier en daar niet echt goed uitgepijlt.. 2x verkeerd gereden. Bevoorrading was ok. Bedankt aan de organisatie voor het gaan halen van een fietspomp.

Met een totaal van 95km op de teller lig ik nu op mijn gemak in de zetel :lol:
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

Bericht door swiff »

Ixxel schreef:Deze morgen om 7 vertrokken met buurman Geert vanuit Opwijk. Idd lastig om de start te vinden. Gelukkig zag ik een bestelwagen met mannen in tenues derin.

De 45km was hier en daar niet echt goed uitgepijlt.. 2x verkeerd gereden. Bevoorrading was ok. Bedankt aan de organisatie voor het gaan halen van een fietspomp.

Met een totaal van 95km op de teller lig ik nu op mijn gemak in de zetel :lol:
ik ben er ook 2 met de mtb tegen gekomen die al een tijd aan het zoeken waren. van de kante van aalst naar daar gereden en dan nog eens zitten zoeken... en dan de 45km wss. die zullen ook wel wat kmtjes hebben.

ik had er 50 en dat was meer dan genoeg voor mij
Gebruikersavatar
Dirttracker
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: zo 12 sep 2004 18:48

Bericht door Dirttracker »

swiff schreef:
Ixxel schreef:Deze morgen om 7 vertrokken met buurman Geert vanuit Opwijk. Idd lastig om de start te vinden. Gelukkig zag ik een bestelwagen met mannen in tenues derin.

De 45km was hier en daar niet echt goed uitgepijlt.. 2x verkeerd gereden. Bevoorrading was ok. Bedankt aan de organisatie voor het gaan halen van een fietspomp.

Met een totaal van 95km op de teller lig ik nu op mijn gemak in de zetel :lol:
ik ben er ook 2 met de mtb tegen gekomen die al een tijd aan het zoeken waren. van de kante van aalst naar daar gereden en dan nog eens zitten zoeken... en dan de 45km wss. die zullen ook wel wat kmtjes hebben.

ik had er 50 en dat was meer dan genoeg voor mij
Dat zal ik dan geweest zijn toen we de start aan't zoeken waren. Had er 104k op de teller. Vond de bepijling oké, enig pluspunt was dat ik een gratis drankbonnentje kreeg van de fotograaf toen ik de laatste bult opreed van het domein :wink:
roeln
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: do 17 jul 2008 21:43
Rijdt met: Canyon Lux CF

Bericht door roeln »

Startplaats was inderdaad niet aangegeven.
Parcours liep grotendeels samen met de pitstopbike vorige week, maar de rit van vandaag was toch een pak minder: mindere benutting van techinsche boskes en technische passages. Lang geleden dat ik zo veel mensen zag misrijden, pijltjes hingen niet consistent.
Maar 't was mooi weer en we hebben weer kunnen biken :-)

Iemand enig nieuws van die persoon (Bruno) die in Itterbeek gebotst was?
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

Bericht door swiff »

Dirttracker schreef:
swiff schreef:
Ixxel schreef:Deze morgen om 7 vertrokken met buurman Geert vanuit Opwijk. Idd lastig om de start te vinden. Gelukkig zag ik een bestelwagen met mannen in tenues derin.

De 45km was hier en daar niet echt goed uitgepijlt.. 2x verkeerd gereden. Bevoorrading was ok. Bedankt aan de organisatie voor het gaan halen van een fietspomp.

Met een totaal van 95km op de teller lig ik nu op mijn gemak in de zetel :lol:
ik ben er ook 2 met de mtb tegen gekomen die al een tijd aan het zoeken waren. van de kante van aalst naar daar gereden en dan nog eens zitten zoeken... en dan de 45km wss. die zullen ook wel wat kmtjes hebben.

ik had er 50 en dat was meer dan genoeg voor mij
Dat zal ik dan geweest zijn toen we de start aan't zoeken waren. Had er 104k op de teller. Vond de bepijling oké, enig pluspunt was dat ik een gratis drankbonnentje kreeg van de fotograaf toen ik de laatste bult opreed van het domein :wink:
Foto? Welke foto?
Gebruikersavatar
Liwoen
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: di 16 mar 2010 13:20
Rijdt met: Niner AIR 9

Bericht door Liwoen »

ik heb ook een bonnetje gekregen van die fotograaf, maar hij had wel mogen zeggen dat dat was om iets te drinken... Het zit hier nog in mijne zak...

Ik dacht dat het iets was om later de foto makkelijker terug te vinden...

waar vinden we die foto dan trouwens?
Plaats reactie