Zo 07/10/2012 Ardooie :: Skobiakveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
CedricD
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 15 jul 2012 11:14
Rijdt met: Scatto 29er Competition 4.0
Contacteer:

Bericht door CedricD »

migs schreef:kan iemand info geven over staat van traject voor aanpassing bike want kom toch af met delegatie grysperre's
+1 .. Ik zit ook in spanning te wachten.

Nog een bijkomende vraag:
Na hoeveel km scheiden de 52 en 60? Als het te lastig ligt toch een kleinere tocht doen. Eerste moddercross voor mij. Vorige week al wat mogen proeven ervan in Ruiselede maar daar viel het reuzegoed mee. Foto's van de cyclocross uit Laarne beloven niet veel goeds voor iemand die het meer van de snellere parcours moet hebben zoals ik :P
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Bericht door debiker »

CedricD schreef:
migs schreef:kan iemand info geven over staat van traject voor aanpassing bike want kom toch af met delegatie grysperre's
+1 .. Ik zit ook in spanning te wachten.

Nog een bijkomende vraag:
Na hoeveel km scheiden de 52 en 60? Als het te lastig ligt toch een kleinere tocht doen. Eerste moddercross voor mij. Vorige week al wat mogen proeven ervan in Ruiselede maar daar viel het reuzegoed mee. Foto's van de cyclocross uit Laarne beloven niet veel goeds voor iemand die het meer van de snellere parcours moet hebben zoals ik :P

dan ga je na de regen van de afgelopen dagen op de weg moeten rijden als het te lastig is #-o ik blij dat we eens terug gaan kunnen echt biken :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
CedricD
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 15 jul 2012 11:14
Rijdt met: Scatto 29er Competition 4.0
Contacteer:

Bericht door CedricD »

debiker schreef:
CedricD schreef:
migs schreef:kan iemand info geven over staat van traject voor aanpassing bike want kom toch af met delegatie grysperre's
+1 .. Ik zit ook in spanning te wachten.

Nog een bijkomende vraag:
Na hoeveel km scheiden de 52 en 60? Als het te lastig ligt toch een kleinere tocht doen. Eerste moddercross voor mij. Vorige week al wat mogen proeven ervan in Ruiselede maar daar viel het reuzegoed mee. Foto's van de cyclocross uit Laarne beloven niet veel goeds voor iemand die het meer van de snellere parcours moet hebben zoals ik :P

dan ga je na de regen van de afgelopen dagen op de weg moeten rijden als het te lastig is #-o ik blij dat we eens terug gaan kunnen echt biken :bounce: :bounce:
Lastig mag het zijn. Ik zit nog maar sinds februari op de fiets en ik word niet veel overstoken op VTT's. Ik mis gewoon de techniek :P
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Bericht door debiker »

CedricD schreef:
debiker schreef:
CedricD schreef: +1 .. Ik zit ook in spanning te wachten.

Nog een bijkomende vraag:
Na hoeveel km scheiden de 52 en 60? Als het te lastig ligt toch een kleinere tocht doen. Eerste moddercross voor mij. Vorige week al wat mogen proeven ervan in Ruiselede maar daar viel het reuzegoed mee. Foto's van de cyclocross uit Laarne beloven niet veel goeds voor iemand die het meer van de snellere parcours moet hebben zoals ik :P

dan ga je na de regen van de afgelopen dagen op de weg moeten rijden als het te lastig is #-o ik blij dat we eens terug gaan kunnen echt biken :bounce: :bounce:
Lastig mag het zijn. Ik zit nog maar sinds februari op de fiets en ik word niet veel overstoken op VTT's. Ik mis gewoon de techniek :P

dat gaat met vallen (letterlijk)en opstaan :wink:
steval
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 15:18
Rijdt met: Trek 8500 - 2009

Bericht door steval »

Hier valt eigenlijk niet veel over te zeggen. Laat me het houden bij opbouwende kritiek. Sommige verbindingsstukken op de weg waren te lang. Fun gehalte was aan de lage kant. Veelal Bloso stukken waar we over reden. Denk dat men hier met een zo'n klein mogelijke inspanning zoveel mogelijk profijt wil uithalen. Jammer.
Gebruikersavatar
CedricD
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 15 jul 2012 11:14
Rijdt met: Scatto 29er Competition 4.0
Contacteer:

Bericht door CedricD »

Al goed dat ik dan toch niet afgekomen ben.

23u00 licht uitdoen in slaapkamer.
00u30 nog altijd niet slapen
04u40 wakker geworden
06u30 nog steeds wakker
06u50 laatste keer op de wekker gekeken
09u50 wakker geworden #-o

Dan wast de moeite niet meer om te vertrekken.
En ik voel me zo loom vandaag. Niet te doen.
Beter rusten dan om volgende week in Aalter alles te geven :P
Cédricp
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: za 21 jan 2012 22:23
Rijdt met: Specialized Epic

Pech

Bericht door Cédricp »

Godv...me, na 8km baan de kleiputten in en na een paar 100m achterderrie tussen de spaken. 4 spaken midden door en de derrie staat scheef. Hopelijk geen schade aan de derrie of het zou een kostelijke keer kunnen worden.
:evil:
Dat is geen modder in die putten, maar pure klei gemixt met kiezelsteentjes.
Aan de organisatoren: de bepijling om de kleiputten in te rijden was niet OK, aangezien ik zeker meer dan 10 mensen heb moeten terugroepen die al door gereden waren, terwijl ik stond te wachten op de pechverhelping. Volgend jaar beter.
Gebruikersavatar
PETER14
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: wo 28 sep 2011 19:00
Rijdt met: Ridley

Bericht door PETER14 »

Hier ook gestart rond acht uur kwart en na een zes tal km op de baan te hebben gereden, aangekomen aan de controle post, en er op gewezen geweest dat we verkeerd gereden waren, er stond blijkbaar na één km een bordje verkeerd opgesteld. En we waren zeker niet de enigste die verkeerd waren! Toen we terug passeerden aan het bordje was het probleem opgelost.
De kleiputten had ik meer van verwacht, wij hebben gestandig lus twee gelaten voor wat het was toen we zagen dat het beneden serieus baggeren was.
In het tweede deel zaten serieuse modderstroken, maar mij hoor je daar niet over klagen.
Al bij al geen slecht tochtje dicht bij huis, misschien een beetje veel asfalt en veel bloso. Wel deftige controle posten met volle bekers en halve bananen en hele koeken!
Naish1
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 15:09
Rijdt met: Cube Reaction SLT 2012

Bericht door Naish1 »

Gisteren ook deze gereden in Ardooie...

Inderdaad redelijk veel baankm's en zeker in het begin van de rit.

Doortocht door kleiputten hebben we de afdaling gedaan en was wel nogal stevig ploegen daar beneden. Aan de inrit daar ook verkeerd gereden.

Wij hebben de 44 gedaan en maar 1 bevoorrading tegengekomen (op kleine 10km voor het einde)... Hebben we er eentje gemist?

Iemand een idee waar de foto's terecht komen. Er stond een kerel constant van iedereen foto's te pakken in cyclocross gedeelte en in de kleiputten hebben we hem ook opnieuw gezien.
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Bericht door debiker »

Naish1 schreef:Gisteren ook deze gereden in Ardooie...

Inderdaad redelijk veel baankm's en zeker in het begin van de rit.

Doortocht door kleiputten hebben we de afdaling gedaan en was wel nogal stevig ploegen daar beneden. Aan de inrit daar ook verkeerd gereden.

Wij hebben de 44 gedaan en maar 1 bevoorrading tegengekomen (op kleine 10km voor het einde)... Hebben we er eentje gemist?

Iemand een idee waar de foto's terecht komen. Er stond een kerel constant van iedereen foto's te pakken in cyclocross gedeelte en in de kleiputten hebben we hem ook opnieuw gezien.

Hier ook vertrokken en moet zeggen nergens misreden ( na een paar km was het beetje onduidelijk) en alles mooi uitgereden nu en dan wel voetje moeten zetten (kleiputten) met 40 km op de teller aangekomen(, moeten er toch bij vertellen dat we de org. niet moeten afbreken dat het niet goed was want ze hebben de routes moeten aanpassen na de regen van verleden week !!! :wink: daarom thanks voor de mannen die de rit gemakt hebben en inplaats van af te breken zouden we moeten blij zijn dat er nog clubs zijn die voor ons deze tt!s maken =D> =D> =D> =D>
Plaats reactie