Zo 16/09/2012 Wachtebeke :: Eindhappening

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Enorm genoten van deze rit. wel weinig geheimen voor me aangezien ik daar bijna tien jaar heb gewoond ;)
misschien daarom dat ik8 er zo naar uitkeek? goe gevlamd, prachtig weer, kortom alles super!
Gebruikersavatar
jenstmetal
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 05 feb 2012 13:04
Rijdt met: trek 3700, gt zaskar 9r expert 2012

Bericht door jenstmetal »

toffe tocht vandaag schiterende organisatie verschillende toffe single tracks ik hoop dat ik niemand heb gehinderd door dat mijn techniek niet zo vlot is op singletracks hoop dat het rap beter gaan met de jonge van het waasland mtb team
Gebruikersavatar
jootje
Mountainbiker
Berichten: 377
Lid geworden op: za 23 dec 2006 19:33
Rijdt met: Canyon CF SL 29

Bericht door jootje »

schitterend parcours, klote pijlen #-o

verslag kan soms kort zijn :lol:
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Als kind van de streek,nou ja 15 km ervan,enorm genoten van een der beste tt ooit uit de streek!
Denk dat ze er gewoon het max uitgehaald hebben,en hoe ze alle vergunningen rondgekregen hebben??
Niet makkelijk waarschijnlijk als je weet dat normaal slechts enkele paden vrijgegeven worden in o.a. het kloosterbos?
En ja er zaten verbindingsstukken in op de weg,maar je kan er geen off-road bij-toveren ook?
Speciale vermelding voor de bevooradingspost,heb gezegd ze 11/10 te geven, en dat zou welverdiend geweest zijn!
De drankstop kwam voor mij te kort op de bevoorading,dus gepasseerd en de bepijling is voor mij minder toegangkelijk
door mijn minder goede oogjes waarschijnlijk,al ben ik daar niet alleen in!
Twas alweer een tijdje geleden een tt gereden te hebben,maar dit smaakt naar meer,maar meer km's hoefde niet
met 30 km extra verplaatsing per fiets en 55 km tt!
theodoorke
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 15:08
Rijdt met: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Bericht door theodoorke »

scaler60 schreef:Super tochtje mijn nieuwe fiets goed kunnen uittesten :-D wel een minpuntje vond ik de bepijling onder die folie ik vond dat je soms maar op het laatste moment de juiste richting zag

en dadde goe kunt rijden heb je ook bewezen... en nogmaals bedankt voor de compagnie !!!

Sven
Gebruikersavatar
scaler60
Mountainbiker
Berichten: 399
Lid geworden op: zo 05 okt 2008 14:01
Rijdt met: specialized 29er

Bericht door scaler60 »

theodoorke schreef:
scaler60 schreef:Super tochtje mijn nieuwe fiets goed kunnen uittesten :-D wel een minpuntje vond ik de bepijling onder die folie ik vond dat je soms maar op het laatste moment de juiste richting zag

en dadde goe kunt rijden heb je ook bewezen... en nogmaals bedankt voor de compagnie !!!

Sven
Ik had een goede kopman he grt =D>
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Voor de bevoorrading was het een zeer mooie tocht. Wel enorm snel door het droge weer. Door de drukte waren de singletracks niet fatsoenlijk te fietsen maar daar kan de organisatie niet veel aan doen. Na de bevoorrading werd het een stuk minder maar voor de streek is het nog steeds mooi. Kortom alles is eruit gehaald en de tocht is nog mooier als vorig jaar. Mijn complimenten.

Ik hoorde enkel dat de kortste afstand een volledig ander verhaal was. De 35km was bijna enkel over de weg met slechts een aantal bos stukken. Dat is wel jammer voor die mannen,vrouwen en kinderen.

Het verloten van de fiets is hier al eens aangehaald. Maar als je vooraf aangeeft dat je 3 fietsen verloot uit alle inschrijvingen van de Ronde van het Waasland dan is het gewoon niet netjes als je ineens roept dat de fiets gaat naar een bewoner uit Temse.
theodoorke
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 15:08
Rijdt met: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Bericht door theodoorke »

scaler60 schreef:
theodoorke schreef:
scaler60 schreef:Super tochtje mijn nieuwe fiets goed kunnen uittesten :-D wel een minpuntje vond ik de bepijling onder die folie ik vond dat je soms maar op het laatste moment de juiste richting zag

en dadde goe kunt rijden heb je ook bewezen... en nogmaals bedankt voor de compagnie !!!

Sven
Ik had een goede kopman he grt =D>

als je zondag wil meerijden om 8u15 aan de inschrijving !!! ;)
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

Reflex schreef:Voor de bevoorrading was het een zeer mooie tocht. Wel enorm snel door het droge weer. Door de drukte waren de singletracks niet fatsoenlijk te fietsen maar daar kan de organisatie niet veel aan doen. Na de bevoorrading werd het een stuk minder maar voor de streek is het nog steeds mooi. Kortom alles is eruit gehaald en de tocht is nog mooier als vorig jaar. Mijn complimenten.

Ik hoorde enkel dat de kortste afstand een volledig ander verhaal was. De 35km was bijna enkel over de weg met slechts een aantal bos stukken. Dat is wel jammer voor die mannen,vrouwen en kinderen.

Het verloten van de fiets is hier al eens aangehaald. Maar als je vooraf aangeeft dat je 3 fietsen verloot uit alle inschrijvingen van de Ronde van het Waasland dan is het gewoon niet netjes als je ineens roept dat de fiets gaat naar een bewoner uit Temse.
Gestart om 07.45uur en toen alleen gefietst in het kloosterbos op de single tracks ;)
Heb wel niet de volledige rit kunnen rijden aangezien ik om 09.00uur al moest thuis zijn.
Heb 1st de pijltjes gevolgd van de 30( in puyenbroeck) ze waren snel uit het domein.
In het kloosterbos de andere afstanden gevolgd en dan nr huis gefietst(woon in wachtebeke)
Toch een klein 30km kunnen biken, ikke content ;)
Gebruikersavatar
Deb MTB
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 17 dec 2011 14:00
Rijdt met: Thompson XC980
Contacteer:

Bericht door Deb MTB »

Al bij al ( de tombola erna daargelaten [-X ) een toffe rit, proficiat! voor de organisatie.
Wegens te laat vertrokken waren we zinnens van de 30km te doen, w’ hebben toch maar de 45 afslag genomen én.... zeker geen spijt van gehad.
Goed bekeken van de trotinetten dat je op het basisparcours (30km denk ik ?) zelf kan kiezen (als den adem en de benen er zijn) om er nog een lusje bij te doen.
Toffe voormiddag gehad, tot de volgende. =D>
Plaats reactie