Zo 23/09/2012 Sleidinge :: 3de Ghostbikers VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wildebeest
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 25 jan 2009 22:38
Rijdt met: Seven Sola Gold

Bericht door wildebeest »

Gekozen voor deze rit ipv oostduinkerke omwille van tijdsgebrek. Ik heb het me niet beklaagd, ik heb me hier heel erg geamuseerd, veel offroad, veel bos, veel singletracks en toch wat zand! heel goeie organisaties, de rijstpapjes vind ik top!
ook wat ruiters tegengekomen, die beesten (de paarden!) worden wel nerveus als er mtb's passeren, als er dan heel veel passeren... . Ik probeer altijd niet te snel te passeren en er zeker voor te zorgen dat ze me gehoord hebben. jammer als mtbers, ruiters, lopers of wandelaars elkaar niet respecteren of verdragen.

De dames bij de inschrijving hadden aangegeven dat pijltjes soms moeilijk zichtbaar waren, opletten geblazen ... Maar t viel heel goed mee, nergens fout gereden! 1 keer aan een overweg wel verkeerde kant van de draad genomen waardoor ik langs treinspoor reed, ik was blij dat er geen trein langs kwam want kon alleen rechtdoor of terug, aan de mtb sporen te zien was ik niet de eerste. Andere plaats voor pijltje of tweede pijltje misschien beter.

Merci, volgend jaar allicht terug
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Re: foto s

Bericht door timothyd »

Action-Man schreef:vandaag foto s getrokken in de bossen van lembeke.waar zijn die terug te vinden.dank bij voorbaat
Foto's van de deelnemers online op www.mtb-you.be
Gebruikersavatar
Galibier2646
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: do 14 okt 2004 21:17
Rijdt met: 2015 - SJ Carbon 29er / Sram X9

Bericht door Galibier2646 »

Als inwoner van Lembeke is het natuurlijk moeilijk om een objectieve mening te formuleren ivm het parcours, maar ik wens toch de organisatie een pluim te geven gezien het aandeel privestukken en "technische uitdagingen" die vervat zaten in de 50K. Ook de rest van de organistatie was opnieuw TOP ( inschrijving, bevoorradingen, seingevers,... ).

Samen met de TT Wachtebeke (vorige week) is deze TT het beste wat je in de regio N.O.-Ovl kan vinden. Iedere keer een plezier om deel te nemen... Bravo !

ps : @ organisatie : is het mogelijk om een gpx van de wegrit 105K te ontvangen ?
Gebruikersavatar
Marcus 2
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: za 24 sep 2005 21:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Marcus 2 »

Foto bevoorrading 1 oa met lekkere rijstpap gemaakt door ons Ghostlid JP.
:-D

Afbeelding
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Kan galibier alleen maar bijtreden,samen met Wachtebeke vorige week
enorm genoten en zeer verrast dat er terug enorm veel off-road
werd prijsgegeven in de bossen,deels privé welliswaar maar toch de
bedenking dat precies meer mogelijk is vandaag de dag buiten de laatste 5 jaar zeg maar?
Laat gestart wegens...lang uitslapen :-D en alzo nog de eerste lichte regen mogen meepikken! :roll:
Enige wat voor mij persoonlijk beter zou kunnen is op de top van de pijltjes een
rood bolletje of zoiets aanbrengen zodat de pijltjes nog beter zichtbaar worden
voor diegenen die niet zo houden van groene pijltjes in een groene omgeving!
Maar dit is persoonlijk en voor de rest idd. top en voor mij dan ook ondanks wat regen erbij
en een frisse sombere dag eerder,een welverdiende 9.5/10 =D>
Iemand de exacte km's,kwas bijna binnen in 2 u rijden,dus zeker geen 55!?
Gebruikersavatar
Marcus 2
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: za 24 sep 2005 21:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Marcus 2 »

Bedankt voor de complimenten!
Was 55 km ipv 50 km, stond ook zo aangegeven op de splitsingsborden.
Laatste week hebben we nog een extra lus laten vallen gezien we door een stuk land moesten die pas ingezaaid was. het alternatief was een stuk meer weg met weinig fun en door de Dorpstraat dus hebben we die lus maar in zijn geheel laten vallen.


Die pijltjes ja, 't zijn de clubkleuren hé maar inderdaad een verkeerde inschatting. Vorig jaar waren de pijlpunten volledig zwart nu waren ze wit (klevertje over geplakt) omdat we dachten dat ze beter zichtbaar zouden zijn.
Gebruikersavatar
massiboy
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 11 apr 2011 07:04
Rijdt met: massi pro sl full xtr

fotos vtt ghostbikers 2012

Bericht door massiboy »

Gebruikersavatar
Marcus 2
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: za 24 sep 2005 21:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Marcus 2 »

Dank aan allen die naar onze rit geweest zijn! We hebben in totaal 1090 bikers en cyclers mogen verwelkomen, een record.
Volgend jaar zijn we er terug en willen we het minstens even goed doen. Datum 22 september 2013
kartuffel
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 27 sep 2007 20:16
Rijdt met: scott spark 20

Bericht door kartuffel »

Toffe toertocht !
Toffe foto's !
Biky
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 26 dec 2005 18:17
Rijdt met: Trek fuel 80

Bericht door Biky »

scaler60 schreef:Vandaag de50km gereden alles was perfect te rijden na een 10-tal km mij aangesloten met een Ghost-biker en samen met hem de rit afgewerkt.
Het tempo was stevig maar met een rijstpapke zijt ge rap terug op kracht, mijne compagnion probeerde dan nog een boom omver te rijden maar dit lukte niet (gevolg toch een zware crash) maar twas nogal nen stevige kerel en was dan ook rap hersteld. Verder was het een toffe rit in de streek en toch een goede afspuitstand en warme douche =D>
See you next year
Geen onherstelbare schade, alleen mijn ribbenkast wat stijfkes, bedankt alvast voor je betrokkenheid! Mooie rit van de Ghosts: de bezieling en het enthousiasme droop er vanaf. Beste tocht in het Meetjesland!
Plaats reactie