Zo 09/09/2012 Heverlee :: 8ste Afrit16 MTB Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Petonator
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: do 17 jun 2010 23:26
Rijdt met: Ghost

Bericht door Petonator »

Mogen we zoals vorige jaren met de brandweerspuiten spuiten ?? :P
Gebruikersavatar
DodgeW200
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: di 24 feb 2009 10:55
Rijdt met: Kona HeiHei Deluxe custom

Bericht door DodgeW200 »

@Tokki:
Wij komen zoals alle jaren weer tot bij jullie.
Ik vind het zeer tof dat de afstanden groeien in onze mooie streek.
(Spijtig dat het geen O2MC punten oplevert, zou super zijn)

Vraagske:
Wij zijn van Kortenberg en willen +/- 7u40 inpikken (achter mijn tuin) ter hoogte van Huntsman en bij passeren van "de start" betalen en bevoorraden(drank) voor de rit van 90km. Gaat dit lukken? Vorig jaar was het kortenberg-winksele-herent en finish. Of zijn er stukken andersom?

PB mag ook
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

ik kom af, heel wss voor de 90k!
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

DodgeW200 schreef:@Tokki:
Vraagske:
Wij zijn van Kortenberg en willen +/- 7u40 inpikken (achter mijn tuin) ter hoogte van Huntsman en bij passeren van "de start" betalen en bevoorraden(drank) voor de rit van 90km. Gaat dit lukken? Vorig jaar was het kortenberg-winksele-herent en finish. Of zijn er stukken andersom?

PB mag ook
Zelfde vraag hier, denk dat Dodge en ik niet ver van elkaar wonen. Maar bij mij zal het toch iets later zijn dan 7u40 :oops: ...
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

ZoeNK present !

MAN MAN MAN wat een weertje !!!
Gebruikersavatar
Phille81
Mountainbiker
Berichten: 832
Lid geworden op: zo 24 apr 2011 23:23
Rijdt met: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Contacteer:

Bericht door Phille81 »

Present voor de 90 km 8-)
Gebruikersavatar
mahna-mahna
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: za 28 mar 2009 12:49
Rijdt met: Scott Scale 940

Bericht door mahna-mahna »

tokki afrit 16 schreef:Eindelijk terug het oude vertrouwde forum én geraak ik er terug op...
Zodus rap effe het volgende...

Op 09 september 2012 organiseren we de 8ste Afrit 16 Mountainbike Toertocht van Brandweer Leuven. We hebben ook dit jaar weer 5 hoofdafstanden, nl. 28 - 40 - 52 - 73 en 90 km, met daarnaast tal van mogelijkheden om zelf uw afstand samen te stellen door het al dan niet nemen van de verschillende lussen. Voor de grote afstand komen we uit op +/- 1200 Hm.
Zoals altijd is ons parcours bij alle normale weersomstandigheden prefect berijdbaar. Starten kan vanaf 07u00 tot 10u30 voor de grote afstand en tot 11u30 voor de rest. Naar goeie gewoonte zullen de bevoorradingen rijkelijk voorzien zijn. Verder zijn de gebruikelijke douches, afspuitstand, mobiele pechverhelping, Bewaakte fietsenstalling, enz. aanwezig. De verschillende parcoursen zullen op een degelijke en duidelijke manier afgepijld zijn. Ook dit jaar zal de après-mtb in orde zijn met opnieuw een APARTE LEFFE-TOOG en voldoende voorraad. Verder zullen er ook broodjes te verkrijgen zijn.

Plaats van het gebeuren is zoals voorgaande jaren:
Brandweerkazerne Brandweer Leuven
Terbankstraat 20 te 3001 Heverlee (aan Gasthuisberg), België
Enige toegangsweg met de auto is via de E314 Afrit 16

Heb je onze tocht nog niet gereden de voorgaande jaren, vraag dan maar aan iemand die dit wel deed en je zal meteen overtuigd worden dat deze tocht een absolute must is in Vlaams-Brabant en dat het zeker de moeite loont om op 09 september 2012 naar onze brandweerkazerne af te zakken...

Tot dan...
Afrit 16
Tokki

http://www.everyoneweb.be/Afrit16BrandweerLeuvenMTB/
aanwezig voor de 70 of 90 km
ps hoe geraak je zonder omwegen terug op dit forum ? het overzichtskaartje met de verschillende TT is ook verdwenen, jammer
Gebruikersavatar
tokki afrit 16
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 02 jul 2006 10:35
Rijdt met: Specialized M5 S-Works

Bericht door tokki afrit 16 »

DodgeW200 schreef:@Tokki:
Wij komen zoals alle jaren weer tot bij jullie.
Ik vind het zeer tof dat de afstanden groeien in onze mooie streek.
(Spijtig dat het geen O2MC punten oplevert, zou super zijn)

Vraagske:
Wij zijn van Kortenberg en willen +/- 7u40 inpikken (achter mijn tuin) ter hoogte van Huntsman en bij passeren van "de start" betalen en bevoorraden(drank) voor de rit van 90km. Gaat dit lukken? Vorig jaar was het kortenberg-winksele-herent en finish. Of zijn er stukken andersom?

PB mag ook
Bij het starten in kortenberg zit dit jaar een addertje onder het gras (niet letterlijk hé :wink: ...) nl: op aandringen van gemeente kortenberg zijn we genoodzaakt geweest om het gedeelte van de tocht dat over Kortenberg loopt volledig om te draaien (verplicht de richting van de blosotocht te volgen... terwijl zij onze tocht gebruikt hebben en dan omgekeerd... :( ) Het probleem hiermee is dat je de derde bevoorrading zal passeren terwijl je nog geen "armbandje" hebt en daardoor eigenlijk geen toegang tot de bevoorrading krijgt.... en eigenlijk is de tocht ook wel iets zwaarder wanneer je vertrekt vanuit de kazerne want dan zit het laatste venijn in de staart van de tocht dus na +/- 87km... om de laatste opgespaarde krachten uit te putten... :lol:
In ieder geval kom effe gedag zeggen wanneer is de inschrijving passeerd... ik loop daar wel ergens rond... 8)

Grtzz
Tokki
Gebruikersavatar
tokki afrit 16
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 02 jul 2006 10:35
Rijdt met: Specialized M5 S-Works

Bericht door tokki afrit 16 »

XVMx schreef:
DodgeW200 schreef:@Tokki:
Vraagske:
Wij zijn van Kortenberg en willen +/- 7u40 inpikken (achter mijn tuin) ter hoogte van Huntsman en bij passeren van "de start" betalen en bevoorraden(drank) voor de rit van 90km. Gaat dit lukken? Vorig jaar was het kortenberg-winksele-herent en finish. Of zijn er stukken andersom?

PB mag ook
Zelfde vraag hier, denk dat Dodge en ik niet ver van elkaar wonen. Maar bij mij zal het toch iets later zijn dan 7u40 :oops: ...
Bij het starten in kortenberg zit dit jaar een addertje onder het gras (niet letterlijk hé :wink: ...) nl: op aandringen van gemeente kortenberg zijn we genoodzaakt geweest om het gedeelte van de tocht dat over Kortenberg loopt volledig om te draaien (verplicht de richting van de blosotocht te volgen... terwijl zij onze tocht gebruikt hebben en dan omgekeerd... :( ) Het probleem hiermee is dat je de derde bevoorrading zal passeren terwijl je nog geen "armbandje" hebt en daardoor eigenlijk geen toegang tot de bevoorrading krijgt.... en eigenlijk is de tocht ook wel iets zwaarder wanneer je vertrekt vanuit de kazerne want dan zit het laatste venijn in de staart van de tocht dus na +/- 87km... om de laatste opgespaarde krachten uit te putten... :lol:
In ieder geval kom effe gedag zeggen wanneer is de inschrijving passeerd... ik loop daar wel ergens rond... 8)

Grtzz
Tokki
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 755
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Bericht door schuppe »

deze tt is elk jaar de moeite, dus... ik kom af!!!!
Plaats reactie