Vr 03/08/2012 Vlezenbeek :: 7de Hoebelbike Night Ride

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

03/08/2012 Vlezenbeek

Bericht door Bulls69 »

Info van de organisatie,
mongske schreef:Vrijdag 3aug Avond - en Nachttocht 35km , vertrek van 18h tot 22H
Terug met doortocht op privé-terreinen en door café De Linde.
Vanaf 21h 30 optreden "Uppelink" en 2 DJ acts, dus verwittig maar alvast dat ge wat later zult thuis zijn.

meer info op www.hoebelbike.be
Ik ben alvast present voor de 3de keer op rij :wink:
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bericht door Offshore »

Ieder jaar top, die niteride van de Hoebelbikers :lol:
Gebruikersavatar
paakes
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 16 mar 2011 13:59
Rijdt met: canondale scalpel en cube elite hpc race

Bericht door paakes »

De vaste ploeg van de pandoerkes zal hier terug aanwezig zijn :P
Gebruikersavatar
BEASTY
Mountainbiker
Berichten: 733
Lid geworden op: za 30 jul 2005 15:01
Rijdt met: ne flanders grinta alu/carbon
Contacteer:

Bericht door BEASTY »

Een hoopje steenbakkers zullen ook paraat zijn.
Hopelijk is de verplaatsing de moeite waard:-)
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

kan zijndat ik langs kom...vertrekken rond 21u30, lekker in den donker door de bossen sjeezen;-)
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Amai, vettige bedoening! Gestart rond 21u15 en toen had het al wat geregend, glijden langs alle kanten, het 1e uur nog een bui of 2 op ons dak en doorweekt. Maar toch dik geamuseerd, tof parcours. De heuvel daar aan de autostrade toch boven geraakt na 3x proberen. Bevoorrading en après ook dik in orde!
mongske
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 06 aug 2007 22:41
Rijdt met: van nicholas

Bericht door mongske »

freezy schreef:Amai, vettige bedoening! Gestart rond 21u15 en toen had het al wat geregend, glijden langs alle kanten, het 1e uur nog een bui of 2 op ons dak en doorweekt. Maar toch dik geamuseerd, tof parcours. De heuvel daar aan de autostrade toch boven geraakt na 3x proberen. Bevoorrading en après ook dik in orde!
Bovengereden aan de skipiste? Dat zullen er U niet veel nagedaan hebben: bravo.
Hartelijke dank aan de 417 deelnemers, de 95 medewerkers en de privé-eigenaars voor de doortochten. Tot zondag of volgend jaar!!!! =D>
Gebruikersavatar
3amigos
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 25 mei 2009 20:31
Rijdt met: Cannondale
Contacteer:

Bericht door 3amigos »

perfecte organisatie die kan dienen als voorbeeld.
prima parkoer,en zeer vriendelijke mensen ook de pechdienst
komen volgend jaar zeker terug de marcassous
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Deze ook komen rijden aan de start mijn dorpsgenoten DTT stas en zijn verwarmingsbende die hun rit zat er al op
Bij de inschrijving bulls69 en jimbai ittai zo dat we met 3 de veltbaantjes op konden Offsord was even voor ons vertrokken en was ons eerste mikpunt om naar toe te rijden na een 7 tal km deze ingelopen die onder tussen strammer max in zijn gezelschap had gekregen of was het net anders om via enkele vettige wegeltjes aan de bevoorading gekomen offsord zijn helmlicht was intussen uitgevallen daar terug vertrokken ging de hel open voorwiel gebroken :evil: en gedaan met biken mijn pret was uit heb dan maar mijn helmverlichting afgestaan aan offsord en te voet terug naar de ravi sos nr gebeld en door deze vrindelijke man aan de wagen afgezet na een wasbuurt kon mijn apre een uurtje eerder beginnen dan deze van mijn bikematen :drunk:
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

mongske schreef: Bovengereden aan de skipiste? Dat zullen er U niet veel nagedaan hebben: bravo.
Idd, goed gelanceerd was het nipt te doen. Eerste keer tot halverwege, 2e keer op 1m van de top en toen teruggekeerd en nog een laatste keer geprobeerd :lol:
Plaats reactie