Zo 29/07/2012 Burdinne :: 10ieme Les Crêtes de la Burdinale

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Reindert
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 19:46
Rijdt met: Niner EMD, Specialized Stumpjumper
Contacteer:

Bericht door Reindert »

Toch een fijne tocht: met mijn conti racekings was het leuk schuiven, maar dat vind ik juist fijn :-)

Er zat echt wel 1 klote stuk in de 70, een eind voor de laatste bevoorrading na een klim: een vrij lang stuk in een wei met hoog gras en diepe vettige geultjes! Daar toch enkele keren te voet en gevloekt :-D was toch helemaal alleen :-D

Goei bevooorrading.

3 euro betaald voor het plaatje: souvenir voor mijn zoontje.
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

madskatingcow schreef:Toen ik daar aankwam stond er een oudere dame (60+ !) vlak voor me te wachten met een stadsfiets en vroeg of dit het parcours van de 25km was :lol:
LOL, de combinatie "oudere dame" + "stadsfiets" + "TT" is zowiezo al grappig, maar dan op die plaats? Dan zou ik toch beginnen rondkijken om die camera te vinden :-D

Tja, vanaf nu dan ook maar een lang touw met weerhaak in de rugzak meenemen misschien?
zondagsrijer
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 15 jun 2004 00:30
Rijdt met: rocky mountain element 950rsl

Bericht door zondagsrijer »

Mooie tocht, inderdaad veel wind, maakte het toch een pak zwaarder.
Ivm die modder, viel heel goed mee, een moddertocht is toch nog iets heel anders.
Die sportdrank was mee grenadine, nie lekker, ik had mijne camelbak bij mee icetea en ijs :-D het gewone water nie geproefd..

En inderdaad, diegene die het parcours vergelijkt mee Aarschot of Diest #-o Toch andere kost en omgeving.
Gebruikersavatar
Signer
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 00:25
Rijdt met: 29er Bitchbike

Bericht door Signer »

Als ik't lees blij dat ik in bedje heb blijven liggen.
:oops: 8) :oops:
Plaats reactie