Vr 13/07/2012 Herfelingen :: Avondmountainbike MTB Herfeling

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
masterdt
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 13 jan 2010 21:28
Rijdt met: specialized epic fsr '10

Vrij 13/07/2012 Herfelingen

Bericht door masterdt »

Mooie VTT-tocht in een schitterende omgeving.

Na twee jaar deze te hebben gereden, valt mijn verlof nu later en moet ik vrijdag werken. Hopelijk kan ik na het werk nog naar hier afzakken [-o<

Meer over deze tocht vind je hier:

http://www.waanzinnigweekend.be/mountainbike.html

Echt een aanrader!!!!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Hopelijk hebben ze dit jaar eindelijk reflekterende pijlen want de oranje pijltjes van de laatste 2 jaar waren heel slecht te zien als het begint te schemeren of in het donker Voor de rest al 2X een mooie tt gereden hier in Herfelingen
Gebruikersavatar
masterdt
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 13 jan 2010 21:28
Rijdt met: specialized epic fsr '10

Bericht door masterdt »

patje2 schreef:Hopelijk hebben ze dit jaar eindelijk reflekterende pijlen want de oranje pijltjes van de laatste 2 jaar waren heel slecht te zien als het begint te schemeren of in het donker Voor de rest al 2X een mooie tt gereden hier in Herfelingen
zijn nu reflekterend, staat op hun site.
Gebruikersavatar
lowrider
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 06 aug 2011 23:16
Rijdt met: Cube Reaction SLT '12

Bericht door lowrider »

Aangezien ik dit weekend moet werken zal ik deze meedoen. Hopelijk niet te nat meer deze week. Misschien zondag vroeg nog Quartes meepikken en dan om 14u beginnen werken.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Iemand een idee van de staat van de ondergrond/parkoer slijk of nog goed te doen
remco1985
Mountainbiker
Berichten: 462
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 20:24
Rijdt met: cube reaction gtc sl

Bericht door remco1985 »

de pijlen mochten toch wel beter vond ik, enkele malen verkeerd gereden, waardoor ik op een stuk kwam wat niet te rijden viel. ook geen bevoorrading tegen gekomen wat op het laatst niet ten goede kwam..
carlton
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: di 17 jan 2006 18:47
Rijdt met: sportivo sram x-0 fox80 rlt mavic crossmax xl

Bericht door carlton »

pijltjes waren perfect, overal goed zichtbaar.
Schitterende tocht, heel veel off-road.
Toffel
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: za 04 aug 2007 18:43
Contacteer:

Bericht door Toffel »

1ste nacht-MTBtocht, en nu begrijp'k ni waarom da'k da nog nooit vroeger heb gedaan.

Geen enkele keer verkeerd gereden, goed gegeten & gedronken, en vooral nen toffe avond beleefd!

Met dank aan collega die supersonische verlichting meehad; zonder was't ni te doen geweest. Spijtig da da zoveel kost, want anders zat er nu al eentje in m'n winkelwagentje.

Bedankt aan de organisatie & doe zo voort!
Veel plezier op jullie Waanzinnig Weekend
will 1
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 27 jun 2012 11:07
Rijdt met: MATTS Lite 1000-D-MTB Hardtail-Merida Bikes

Avondmountainbike in Herfelingen!!

Bericht door will 1 »

Dit was men eerste avond-muntainbiketocht en ook eerste maal aan de start in Herfelingen.We hebben gekozen voor de 31km.Enkele pittige afdalingen en hellingen en ook enkele mooie bosjes door!Met dank aan men twee makkers Luc en Hans...volgend jaar komen we terug!! :-D
Becky Bike
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: do 11 mar 2010 18:24
Rijdt met: Trek 9.7

Bericht door Becky Bike »

remco1985 schreef:de pijlen mochten toch wel beter vond ik, enkele malen verkeerd gereden, waardoor ik op een stuk kwam wat niet te rijden viel. ook geen bevoorrading tegen gekomen wat op het laatst niet ten goede kwam..
ben ook geen bevoorrading noch splitsing tegengekomen. En was niet de enige. Maar dat was het enige minpunt van een toffe avondtocht.
Tot volgend jaar!
Plaats reactie