Zo 29/07/2012 Itterbeek :: Zomaarbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mongoose
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 20:32
Rijdt met: Cube LTD Team

Bericht door mongoose »

ondanks mijn eigen onzachte landing op de kasseien wil ik volgend jaar ook wel terug komen.
De pijlen, zoals iedereen :roll: .Maar voor de rest was het in orde.
Gebruikersavatar
Kevin_V
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: ma 16 apr 2007 18:14
Rijdt met: CUBE Reaction HPA 2012 Custom build

Bericht door Kevin_V »

Alé, heb ik u weer gemist ... Jammer van uwe maat, was een schoon tochtje voor de rest... Voor de track dacht ik wel dat er enkele privé stukken in zaten. Best even checken met de organisatie ...
rubber-12 schreef:
mongoose schreef:Rubber -12 : alles goed met uwe maat ? We hebben daar ook nog even gestopt, het zag er niet echt goed uit.
Nog vergeten, TX aan de bikers die even stopten om te vragen hoe het ermee was.
Ik denk niet dat er één zomaar voorbijreed =D> .

Hij heeft 2 weken rijverbod en werkverbod. De aanhechting van de spieren ter hoogte van het sleutelbeen, aan de schouder, is geforceerd.
Gebruikersavatar
jimmy1984
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 11:50
Rijdt met: Trek 8500
Contacteer:

foto's

Bericht door jimmy1984 »

Wanneer komen de foto's online?
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

De zomaarbike was weer een succes met 330 deelnemers die hebben genoten van het parcours, het lekkere weer, de ruime bevoorradingen en de gezellige afterbike met oa heerlijke paëlla en frisse chouffkes.

Graag willen wij iedereen bedanken voor zijn deelname en de positieve reacties over onze tocht op dit forum.

Eveneens bedankt voor de feedback over onze bepijling. Wij hebben met een enthousiast team de hele week alles in het werk gesteld om zo goed mogelijk te pijlen, maar zijn op verschillende plaatsen "gesaboteerd" geweest, waardoor we zelf tijdens de tocht hebben moeten uitrukken en veranderingen aanbrengen. Hierdoor was het niet altijd even duidelijk voor iedereen. Volgend jaar beloven we hier nog extra aandacht aan te besteden. Ook onze pijlen blijken niet 100% duidelijk te zijn en ook hier zullen we een oplossing bedenken om het voor iedereen vlotter te laten verlopen.

De foto's staan deze week nog online op onze website www.zomaarbike.be

In elk geval kijken wij al uit naar onze volgende editie in 2013. Hou alvast 28 juli vrij in jullie agenda.
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Er zijn inderdaad een aantal privé stukken waar we speciaal toelating voor hebben moeten vragen om onze tocht erdoor te laten gaan. Maar normaal gezien zijn geen van deze stukken verboden voor individuele fietsers.
Kevin_V schreef:Alé, heb ik u weer gemist ... Jammer van uwe maat, was een schoon tochtje voor de rest... Voor de track dacht ik wel dat er enkele privé stukken in zaten. Best even checken met de organisatie ...
rubber-12 schreef:
mongoose schreef:Rubber -12 : alles goed met uwe maat ? We hebben daar ook nog even gestopt, het zag er niet echt goed uit.
Nog vergeten, TX aan de bikers die even stopten om te vragen hoe het ermee was.
Ik denk niet dat er één zomaar voorbijreed =D> .

Hij heeft 2 weken rijverbod en werkverbod. De aanhechting van de spieren ter hoogte van het sleutelbeen, aan de schouder, is geforceerd.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Onderweg wat aan het filmen geweest en dit is het resultaat =>> Zomaarbike 2012

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
vanham
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 18 jan 2008 22:06
Rijdt met: koga X runner /Cannondale Flash 29er

Bericht door vanham »

Tornado Toon schreef:De zomaarbike was weer een succes met 330 deelnemers die hebben genoten van het parcours, het lekkere weer, de ruime bevoorradingen en de gezellige afterbike met oa heerlijke paëlla en frisse chouffkes.

Graag willen wij iedereen bedanken voor zijn deelname en de positieve reacties over onze tocht op dit forum.

Eveneens bedankt voor de feedback over onze bepijling. Wij hebben met een enthousiast team de hele week alles in het werk gesteld om zo goed mogelijk te pijlen, maar zijn op verschillende plaatsen "gesaboteerd" geweest, waardoor we zelf tijdens de tocht hebben moeten uitrukken en veranderingen aanbrengen. Hierdoor was het niet altijd even duidelijk voor iedereen. Volgend jaar beloven we hier nog extra aandacht aan te besteden. Ook onze pijlen blijken niet 100% duidelijk te zijn en ook hier zullen we een oplossing bedenken om het voor iedereen vlotter te laten verlopen.

De foto's staan deze week nog online op onze website www.zomaarbike.be

In elk geval kijken wij al uit naar onze volgende editie in 2013. Hou alvast 28 juli vrij in jullie agenda.

330 deelnemers jullie verdienen echt meer volk :lol: :lol:
het was een super tocht vooral het eerste gedeelte
zeker terug volgend jaar :-D :-D
Gebruikersavatar
paakes
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 16 mar 2011 13:59
Rijdt met: canondale scalpel en cube elite hpc race

Bericht door paakes »

Wanneer komen de fotos online?
Gebruikersavatar
jimmy1984
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 11:50
Rijdt met: Trek 8500
Contacteer:

foto's

Bericht door jimmy1984 »

Die week duurt wel heel lang :)
we zijn bijna 2 weken verder :P
Of is de fotograaf er vandoor? :D
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

ik heb nie eens een fotograaf gezien onderweg !!!

MaC'Red 8)
Plaats reactie