Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Zo 29/07/2012 Itterbeek :: Zomaarbike

Zo 29/07/2012 Itterbeek :: Zomaarbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 29 jul 2012 20:33
De Chrisse Mountainbiker

Mijn bike: Kraftstoff M1

Een dikke proficiat aan de organisatie en trajectuitstippeling

Alles werd eraan gedaan om zo min mogelijk baan te hebben. En vele technische stukken

Prachtige tocht. Zeker op de agenda voor volgend jaar

Ook niet teveel volk. Vooral niet teveel verspreiden zodat het kleinschalig blijft :P

Bericht zo 29 jul 2012 20:34
rubber-12 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Véél beter dan het ventje erop.
De bepijling was idd voor verbetering vatbaar, en eer we gewend waren naar die smalle weggeltjes, hadden we toch al een paar keer cnet tever gereden.
Rond km 20 (stuk met diepe voren) ging onze maat ferm tegen de grond met een schouderkwetsuur tot gevolg, op GPS routering (kortste weg, via de wegen) terug naar de start gebold, er daar nog twee gedronken. Leuke sfeer daar.
Als er iemand de GPS track van de 65km zou kunnen doorsturen, proberen we die nog eens na te rijden.

Bericht zo 29 jul 2012 21:24
SenSal Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Solaris
Tompie08 schreef:
Enig mindere puntje voor mij: de bepijling (slechte pijlen op zich, en soms raar aangegeven)

Voor de rest: TOP! =D>

Afwisselend en soms toch wel vrij technisch parcours. Eén van de betere tochten die ik dit jaar gereden heb.

Bevoorrading oké, en après was perfect.

Dikke merci aan de organisatie, en hopelijk tot volgend jaar!

+1 !

Bericht ma 30 jul 2012 09:27
mongoose Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD Team

Rubber -12 : alles goed met uwe maat ? We hebben daar ook nog even gestopt, het zag er niet echt goed uit.

Bericht ma 30 jul 2012 10:29
scelter Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force
rubber-12 schreef:
Als er iemand de GPS track van de 65km zou kunnen doorsturen, proberen we die nog eens na te rijden.

http://connect.garmin.com/activity/204367119

Bericht ma 30 jul 2012 12:15
sierens Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)
Idd dit was een prachtige tocht =D> het was de verplaatsing van 1u rijden zeker waard.

Maar de streek niet kennende, in combinatie met de slechte plaatsing van de pijlen toch een stuk of 5 keer moeten rechtom maken.

Dus ik kan maar enkel maar zeggen tot volgend jaar met betere afpijling!!!

Bericht ma 30 jul 2012 14:26
bdc Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Jet 9 Carbon

Ik kan het alleen maar bevestigen: de 62km was een mooi tochtje, een aantal leuke technische stukken, afgewisseld met veldwegen langs mooie landschappen & vergezichten, en asfalt alleen daar waar het niet anders kan...

Bepijling was goed aangebracht (heel vaak voor de bocht, in de bocht en bevestiging na de bocht) maar die gesponsorde plaatjes met de pijl op trekken op niks: veel te klein, onopvallend, richting van de pijl vaak onduidelijk omdat de pijl soms rechts stond, maar de halve ellips van het sponsor logo links... een paar keer verkeerd afgeslagen omdat ik de pijl wel had gezien maar dacht dat het de andere kant op was :drunk:

Bericht ma 30 jul 2012 14:39
rubber-12 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Véél beter dan het ventje erop.
mongoose schreef:
Rubber -12 : alles goed met uwe maat ? We hebben daar ook nog even gestopt, het zag er niet echt goed uit.

Nog vergeten, TX aan de bikers die even stopten om te vragen hoe het ermee was.
Ik denk niet dat er één zomaar voorbijreed =D> .

Hij heeft 2 weken rijverbod en werkverbod. De aanhechting van de spieren ter hoogte van het sleutelbeen, aan de schouder, is geforceerd.

Bericht ma 30 jul 2012 15:57
paakes Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: canondale scalpel en cube elite hpc race

ook de pandoerkes zagen dat het goed was .een zeer leuke tocht met veel afwisseling =D> =D> volgende keer weer van de partij met wel iets beter bepijling hopelijk :lol:

Bericht ma 30 jul 2012 22:17
jimmy1984 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek 8500

Prachtig tochtje, ik kom volgend jaar zeker terug

Bepijling zal dan wel beter zijn vermoed ik :)

op km 60 ongeveer ben ik wel tegen de vlakte gegaan...
Smal wegje met takken van struiken dat in men gezicht sloegen
Stak er daar wel geen betonnen paaltje uit de grond zeker... :drunk:
Bleef ik mooi achter hangen met men pedaal.. was voor even superman... 8)
Heb niets ergs, enkel blauw plekken ^^ het zand smaakte geweldig! lol :^o

tot volgend jaar

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten