Zo 01/07/2012 Boom :: Summer Bike Festival

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Bericht door DDT-STAS »

Was idd. een SUPER tochtje. Eerst de 40 en daarna nog eens de 2 technische stukken gedaan :lol: De 2e maal ging (nog :lol: ) vlotter omdat we het parkoer al eens hadden gedaan 8)
Veel bikers a d kant zien/liggen staan, die het wat 'onderschat' hadden, of ineens door schrik bevangen werden :oops:
Bordjes met de keuze 'super technisch' of 'normaal' hadden hier zeker niet misstaan.
Verder dikke pluim voor de organisatie =D>
Ons zien ze hier volgend jaar zekers weer :lol:
Gebruikersavatar
fluppeke
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 01 aug 2010 18:38
Rijdt met: Focus

Bericht door fluppeke »

Lang geleden dat ik zo'n onverantwoorde tocht heb gereden.veel te veel volk op de moeilijke stukken waardoor veel valpartijen en mensen die schrik hadden.gewoonweg onverantwoordelijk.
marnik67
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: vr 28 dec 2007 09:56
Rijdt met: Merida On Twenty Comp XT

GPS log

Bericht door marnik67 »

Beste

Heeft er iemand de GPS log van de 30 km. Die van mij per ongeluk gewist uit mijn garmin

Alvast bedankt
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Bericht door radicalbiker »

fluppeke schreef:Lang geleden dat ik zo'n onverantwoorde tocht heb gereden.veel te veel volk op de moeilijke stukken waardoor veel valpartijen en mensen die schrik hadden.gewoonweg onverantwoordelijk.
Als het technisch is ist nie goed als t'saai is ist nie goed wa is wel goed dan?? #-o #-o
Misschien op de weg gaan fietsen dan hé. :roll:
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

Dit is mountainbike. Als dit te technisch is kan er misschien eens overwogen worden om een koersfiets of veldrij fiets te kopen.

Ik ben nergens iets onverantwoords of technisch onhaalbaars tegen gekomen. Ik heb de technische lus 2 keer keer gedaan ondertussen en met een beetje gezond verstand...
Gebruikersavatar
crazy rush
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:41
Rijdt met: cannondale rush 08

Bericht door crazy rush »

supper tocht :P
een pracht oplossing voor die gevaarlijke trap =D>
ongeloofelijk dat ge daar een heel toffe oplossing heb gevonden
gewoon ne nieuwe weg gemaakt naast den trap bravo =D>
ik kom hier weekelijk's rijden en toch weer wat nieuwe stukken ontdekt :P
Gebruikersavatar
crazy rush
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:41
Rijdt met: cannondale rush 08

Bericht door crazy rush »

fluppeke schreef:Lang geleden dat ik zo'n onverantwoorde tocht heb gereden.veel te veel volk op de moeilijke stukken waardoor veel valpartijen en mensen die schrik hadden.gewoonweg onverantwoordelijk.

dit heeft weer niemand gezien zeker

Heb je iets minder ervaring opteer dan voor de 12 km en kies pas na de bevoorrading in Terhagen op de dijk voor de 30 en 40 km. Dit zal nog eens duidelijk vermeld worden aan de inschrijvingen. De 12 km afstand is in feite de 17 km van vorige edities, maar dan zonder de technische lussen...

het was nochthans duidelijk vermeld
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Het stond duidelijk aangegeven ter plaatse bij de splitsing van de 30/40 en 12km dat de 30/40 enkele gevaarlijke technische stukken bevatte. Mocht je deze niet willen doen dan kon je het beste de 12km volgend om na enkele honderden meters weer op de 30/40 te zitten. Je mist dan het technische gedeelte van enkele kilometers.

Overigens is het juist een fantastisch stuk. Heerlijke tracks!
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Bericht door tek-zotic »

was inderdaad goed aangegeven in het begin dat het een moeilijk eerste stuk was, maar dat was voor een paar blijkbaar niet duidelijk genoeg. Was zo een stukje waar 3 kerels stonden te wachten en een "chicken way" gingen nemen en hoorde de er ene zeggen toen ik daaraan kwam: kijk die gaat dat doen en was in mijn ogen helemaal geen gevaarlijk/moeilijk stukje.
iemand een idee waar die foto's komen (ik heb tijdens 1 testritje een fotograaf gezien, daarvoor of daarna ook niet meer)
dikki
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 29 nov 2005 01:14
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Carbon 29er

Bericht door dikki »

Voor alle duidelijkheid, mountainbiken is niet wat gaan ploeteren op de plate door het slijk [-X . Vandaag toch weeral moeten ervaren dat meer dan 90% in hun broek scheet op de technische stukken :lol:
Anders moeten ze maar eens een clinicje volgen bij MTB clinics of MTB school ipv alles te spenderen aan S'worksen of Scottjes :wink: .
Plaats reactie