Zo 08/07/2012 Ingelmunster :: 7de Zomertocht der Brigandsbik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kittydevos
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 23 jun 2012 14:19
Rijdt met: trek

Bericht door kittydevos »

Hier ook gestart met een 8tal krierecrossers blijkbaar schrikt de regen ook bij ons heel wat leden af om de fiets van stal te halen.Bij de start viel het toch wel heel goed mee het parcour lag er nog goed berijdbaar bij nat ja maar geen geploeter in modder al hebben wij ook besloten om af te slaan toen het water met bakken uit de lucht viel :oops: Jammer voor de organisatoren ,het werk dat men erin steekt, bepijlen de bevoorradingen verzorgen enz en dan zo een pech hebben met het weer hopelijk laten jullie de moed niet zakken en zetten jullie door naar de volgende edities dan zijn wij ook weer van de partij !!
Gebruikersavatar
PETER14
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: wo 28 sep 2011 19:00
Rijdt met: Ridley

Bericht door PETER14 »

Ook ik heb hier gestart met startnr,1040. Voor mij was het de eerste keer dat ik de zomer editie heb gereden en me meer dan genoeg gejeund, dat ik da laaste natte km serieus koud begon te krijgen ben ik weeral zo goed als helemaal vergeten! Het was het ene sjieke stuk achter het andere, één brugflankje gepast door de koude. Had misschien toch beter veranderd naar winterbanden.
Deze bikeslipper zien ze zeker nog terug!
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

een woordje van dank aan alle "echte" mtb-ers is hier zeker van toepassing om toch dat rotslechte weer te trotseren =D> =D> =D> =D>
Opnieuw waren de weergoden (ook wintertocht) ons slecht gezind en is dit voor een organiserende club een aderlating #-o
Het werk aan het parcours en inrichting blijft juist hetzelfde, en het is al zo moeilijk om nog vrijwilligers te mobiliseren om dit alles tot in de puntjes te verzorgen.

Daarom hebben de Brigandsbikers toch besloten om in 2013 geen toertochten in te richten.
We zien wel, in de toekomst???

Bedankt voor het vertrouwen en tot op een stuk off road =D> =D> =D> =D>
Spider0Jerusalem
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 23 apr 2012 10:31
Rijdt met: Bulls Copperhead 3 2012 Anniversary Edtiton (zwart/wit)

Bericht door Spider0Jerusalem »

Baeske schreef:een woordje van dank aan alle "echte" mtb-ers is hier zeker van toepassing om toch dat rotslechte weer te trotseren =D> =D> =D> =D>
Opnieuw waren de weergoden (ook wintertocht) ons slecht gezind en is dit voor een organiserende club een aderlating #-o
Het werk aan het parcours en inrichting blijft juist hetzelfde, en het is al zo moeilijk om nog vrijwilligers te mobiliseren om dit alles tot in de puntjes te verzorgen.

Daarom hebben de Brigandsbikers toch besloten om in 2013 geen toertochten in te richten.
We zien wel, in de toekomst???

Bedankt voor het vertrouwen en tot op een stuk off road =D> =D> =D> =D>
Jammer :(
Je had misschien beter een bericht gezet op dit forum voor vrijwilligers te recruiteren, ik had bv kunnen helpen en graag zelf. (niemand wist bv. dat er te weinig mensen waren.)

Misschien ideetje voor volgende keer :) in '2013 8)

met zonovergoten single trails nonde, ik wil stof eten ipv modder.
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Bericht door slappetieze2 »

=D> =D> :bounce: Hebben ons rot geamuzeerd mee nen TEGENTERTER of 7 , het weer was nie echt optimaal moar mee een regenvestje was alles weer goe ( juuste dak nat woare van tzweet ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ) .
Wat den toer betreft =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> en daje moar nie te lange wacht veur de volgende editie :cry: :cry: :cry: :cry: , want in de streeke sneuvelen de beste toertochten nogthans zitten de tofste bikers in de West-Vloanders zulle . Dus beste Brigands nie te lange wachten want we missen nu jullie aprés :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: . GR. TEGENTERTER SLAPPETIEZE.





GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Plaats reactie