Zo 08/07/2012 Ingelmunster :: 7de Zomertocht der Brigandsbik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Spider0Jerusalem
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 23 apr 2012 10:31
Rijdt met: Bulls Copperhead 3 2012 Anniversary Edtiton (zwart/wit)

Bericht door Spider0Jerusalem »

Tga zompig zijn :)
afdalerke
Mountainbiker
Berichten: 307
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 15:23
Rijdt met: cube race

Bericht door afdalerke »

zit ooigembos in het parcour.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

Aanwezig met enkele grysperre's.

En k'wil normaal principieel de mudbike nie uithalen na de Meimaand maar denk dat t'misschien beste keuze is #-o #-o
Moja , een streepje modder kan mij altijd wel bekoren :bounce: :bounce: :drunk:


@slappetieze , van dienen bakker zal zo goe als zeker geen spoor te bekennen zijn op deze editie :wink:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

afdalerke schreef:zit ooigembos in het parcour.
Als t'zo is brengek zeker mijn botten en snorkel mee :lol: da zou pas leute zijn.
Gebruikersavatar
Ribbeke
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 14 mar 2008 10:27
Rijdt met: een moeilijk geval

Bericht door Ribbeke »

Zullen hier ook aanwezig zijn.
Ieder jaar weer goede organisatie, we verwachten nu niet anders.




19/08/2012 8e Kapellekestocht te Vichte
www.kapellekestocht.be
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Bericht door slappetieze2 »

[-X [-X Ella ZIGEUNER onozel zou ik da nie noemen , want als ge ooit zelf eens nen TT in elkaar steekt goan we tons eens klappen . Kzit oek in een active club en kweet wa veur nen tijd dat der doar in kruipt #-o #-o #-o #-o .







GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)

(TEGENTERTER)
Gebruikersavatar
kovan
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:44
Rijdt met: ene mee eps, en ene mee kees

Bericht door kovan »

'k zal u anders morgen wel een potteke ooigembosmud meebrengen...
Voor mij zal het Oudenaarde worden morgen,

Kovan
KUBA schreef:
afdalerke schreef:zit ooigembos in het parcour.
Als t'zo is brengek zeker mijn botten en snorkel mee :lol: da zou pas leute zijn.
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Bericht door slooverke »

Vertrokken om 7u30 voor de "full house" van 62 km in droge 8) 8) 8) 8) omstandigheden, en nog genoten van de technische stroken in Ingelmunster alhoewel de Cowboy mijns inziens toen al redelijk glad was. Aan het fruitboomparcours het regenjasje moeten aantrekken en dan waren we echt vertrokken voor de "Winterse" Zomereditie van de Brigandstocht!!! Naarmate de km vorderden viel ook de "zomerse" regen met bakken uit de hemel. Gedacht om een kortere afstand te nemen, maar aangezien ik toch kletsnat was op de tanden gebeten en de volledige afstand gereden. 1° deel crossparcours was goed te doen, maar het 2° deel wijselijk "links" laten liggen wegens te gevaarlijk glad!!! Aan de 1° controle stond de stand van Aquarius =D> =D> en aan de 2° controle de knappe en lieftallige meisjes van Red Bull!!! =D> =D> =D> =D> , De organisatie had dus klaarblijkelijk hun beste beentje voorgezet. Genoten van het mooie "zompige" stuk aan de dode leie arm en ook het merelbos te Kachtem was een mooie stuk om te fietsen. Bij aankomst slechts 56 km op de teller wegens enkele stukken uit het parcours gehaald wist men aan de bike wash te vertellen. De lekkere warme en natte douches waren dan ook meer dan welkom. Na een lekkere "Bacchus", moe maar zeer voldaan terug huiswaarts gereden, jammer voor de organisatie maar door het weer zal de opkomst niet geweest zijn wat men verwacht had!! :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-?
Denk dat de grote afstand niet veel volk zal gezien hebben want ik ben bijna nergens collega bikers tegengekomen!!!

Brigandsbikers : =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> en tot de volgende winter #-o #-o #-o of is het nu zomer #-o #-o #-o #-o editie!!![/b]
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Bericht door timothyd »

Foto's van alle deelnemers staan online op www.mtb-you.be
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

Mooi parcours , goede bevoorrading dus ne dikke chapeau =D>

En van die regen hebbek mij eerlijk gezegd gene bal aangetrokken , thuisgekomen met een vochtige 75Km op de teller 8) [/b]
Plaats reactie