Zo 24/06/2012 Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KRC
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 26 jan 2011 19:58
Rijdt met: cube reaction, cube hpc elite

Bericht door KRC »

TT was inderdaad niet top maar de streek moet ook mee willen hé. Je kan moeilijk alle bossen uit de streek gaan omplanten om ze dichter bij mekaar te hebben :lol: . Vind toch dat er leuke stukken inzaten maar natuurlijk overheersten asfalt- en brede zandwegen waar dan ook nog de wind pal op de kop stond. Niet zo leuk als je dan alleen moet rijden :oops:. Vond de afpijling wel ok en de bv voldoende. Douche gelegenheid achteraf vond ik wat minder, tentje om je om te kleden was nogal aan de kleine kant; misschien volgend jaar hiervoor een oplossing zoeken.
PS. Langs deze weg nog een bedankje voor de man die zo vriendelijk was om te stoppen om mijn pompje op te rapen en mij terug te bezorgen. =D>
Gebruikersavatar
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 16 mar 2011 20:34
Rijdt met: Granville pulse V1

Bericht door Danny MTB Vorselaar »

60km, 2 bevoorradingen en dat voor 3€ gewoon top =D> , waar vind je da nog.
aanklamper
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 30 nov 2008 21:26
Rijdt met: cube

Bericht door aanklamper »

tegen 8 uur vertrokken voor de 40 km . de vorige jaren was het altijd stralend weer in Grobbendonk.Nu was het een pak minder,maar het grootste gedeelte van de tour zijn we toch nog droog gebleven.Ik vond het een snelle omloop met weinig moeilijke stukken,en nogal wat verharde wegen.Maar soms mag zo een tourtje er wel eens tussen zitten,dus voor mij geen probleem :wink: bevoorrading voldoende,afspuitstand met 2 slangen onvoldoende en geen bewaking voor de fiets is een min-punt. :( Maar ik heb weer een aangename voormiddag gehad en samen met de heen en terug ,ook genoeg kms gedaan (79 km ) :-D tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

Josser schreef:Het gebeurt me niet vaak maar deze tocht was nu eens niet mijn ding, zelfs één van de zwakste die ik al ooit gereden heb. De helft asfalt, zéér zwakke bewegwijzering; ik ben geen fan van dit soort pijltjes (na de bevoorrading een huisnummer 45 verkeerdelijk aangezien als kilometeraanduiding, maar dat lag puur aan mezelf, wél eens goed gelachen), buiten enkele kleine uitzonderingen altijd rechttoe, rechtaan.
Eerste en laatste keer hier aanwezig geweest, punt. [-X
Dan ben ik toch niet alleen :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Bericht door tek-zotic »

Danny MTB Vorselaar schreef:60km, 2 bevoorradingen en dat voor 3€ gewoon top =D> , waar vind je da nog.
niet lid was 5 euro, toch redelijk veel
Gebruikersavatar
iddi
Mountainbiker
Berichten: 546
Lid geworden op: di 01 jan 2008 15:32
Rijdt met: anti diefstal bike

Bericht door iddi »

Ik kom hier elk jaar, de tocht is vlak bij mij thuis, maar dit jaar jaar waren er beduidend minder stukken offroad. Ik denk dat de mannen van het groen zich met het parcours bemoeid hebben want we zijn vele toffe stukken gepasseerd zonder er in te duiken. Ook stukken die er de voorbije jaren wél inzaten. Tocht was niet slecht, maar uiteraard compleet verzopen.
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

tja lid worden dan hé
35€(of zoiets) voor heel uw gezin verzekering daar moet ik niet over twijfelen. De korting is voor mij maar mooi meegenomen
Gebruikersavatar
Reindert
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 19:46
Rijdt met: Niner EMD, Specialized Stumpjumper
Contacteer:

Bericht door Reindert »

Dat lid worden is idd het overwegen waard, want 5 euro is echt belachelijk duur in mijn ogen.
Ik vond het parcours echt niets, had gehoopt op militair domein, maar zaterdagavond las ik hier dat het niet zo was.

Toch tevreden, met dit weer was het fijn om goed te kunnen doorrijden en op die manier goed warm te blijven. :wink:

Die enkele keren op een jaar dat ze het militair domein er mogen in steken, zien ze me nog wel eens terug in Grobbbendonk. :bounce:
Gebruikersavatar
fucalot
Mountainbiker
Berichten: 313
Lid geworden op: za 23 feb 2008 19:29
Rijdt met: 2 chinezen (blacky & roadblacky),salsa horsethief, niner bsb rdo

Bericht door fucalot »

Dat bord met 45 was idd erg verraderlijk :lol:
Gebruikersavatar
TNTrek
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: di 18 aug 2009 14:55

Bericht door TNTrek »

Stond er een bevoorrading (waarschijnlijk van de 60 km) in Poederlee? Ben er gepasseerd, gelukkig met de auto.
Plaats reactie