Vr 15/06/2012 Duisburg :: Toertocht+avondrit t.v.v. VIVAT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
lowrider
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 06 aug 2011 23:16
Rijdt met: Cube Reaction SLT '12

vrijdag 15/06/12 Duisburg

Bericht door lowrider »

Lijkt me een leuke TT. Iemand wat meer info?
joeke
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 20:16
Rijdt met: Granville HTi, Orbea Occam 29

Bericht door joeke »

Hallo,

Ze organiseren al jaren en de militairen kennen de streek als hun broekzak. Dus een mooi toertje.
Dit jaar rijden we 's avonds.

Groetjes,

Joeke
joel
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: do 07 jun 2007 18:52
Rijdt met: trek farley / surly dad

Bericht door joel »

Op vrijdag 15 juni is er mogelijkheid om deel te nemen aan een mountainbiketocht met keuze uit parcours van 25, 35, 40 en 55 km. Het vertrek (aan het Sportcentrum van Defensie) is vrij tussen 8.30u en 10u. 's Avonds kan je deelnemen aan een avondrit van 25 of 40 km. Vertrekken kan tussen 18u en 20.30u. Een 'après-bike' wordt voorzien.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Was in het verleden altijd prima verzorgde tocht Enkele kuitenbijters kan je hier wel verwachten ik zal hier rond 20.30u vertrekken voor de grootste toer dus net niet binnen voor het donker is
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

ik zit met een dilemma, uiterste vertrekuur is 20u30, dus bijna terug binnen op het moment dat het goed donker is waardoor het geen echte nachtrit word(spijtig). Anderzijds is veel later vertrekken geen optie, moet zaterdagmorgen om 6u terug werken :-?
We zien nog wel wat het word, in elk geval is voor mij het vertrekuur ook tegen sluitingstijd zodat het tenmiste een sluimertocht word. :wink:
Gebruikersavatar
JorNv
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 21:19
Rijdt met: Cube AMS pro, Merida 0.9, GT zaskar niner carbon

Duisburg

Bericht door JorNv »

Ik ga er een gewone avond tocht van maken en kom om 18h
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Bericht door petruske »

ik waarschijnlijk voor de middag als het lukt en anders tegen 18 uur
levi v
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 30 nov 2011 11:17
Rijdt met: specialized

avondtocht 15/06/2012

Bericht door levi v »

is er iemand die deze avond mee een toerentocht wilt rijden meer info zie toerentoch kaleder groete :bounce:
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Bericht door petruske »

deze voormiddag in duisburg geweest lag er wel redelijke tot heel zwaarbij door de regenval ,maar wel mooie vergezichten dat wel
niet veel volk tegengekomen,maar wel veel paarden want was er ook jumping maar toch voldoen huiswaartsgekeerd
Gebruikersavatar
d_n
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 25 okt 2011 14:17
Rijdt met: Cube reaction pro

Bericht door d_n »

Deze morgen ook vertrokken voor de 55km in duisburg. Door de regen was het een zeer lastige tocht geworden met een aantal leuke klimmetjes.
De afdalingen was wel opletten. Als er staat aangegeven dat het gevaarlijk is, dan hadden ze meestal gelijk :-) Heb me goed geamuseerd in deze prachtige streek.
Plaats reactie