Zo 01/07/2012 Oud-Heverlee :: 20ste Meerdael Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Viper San
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 28 feb 2006 14:56
Rijdt met: Viper Scandium

Zo 01/07/2012 Oud-Heverlee 20° Meerdael Classic

Bericht door Viper San »

Beste MTB'ers,

Op zondag 1 juli 2012 wordt de 20° 'Meerdael Classic' te Oud-Heverlee georganiseerd.

Aanbod:
-recreatieve tocht
-gevarieerd & vernieuwd all weather parcours in Vlaams en Waals Brabant
-Uitgebreide bevoorradingen met sportsdrinks
-Ruime parkings aan de start
-1 tot 4 uitgebreide bevoorradingen
-Bewaakte fietsenparking na de tocht
-Ophaaldienst voor deelnemers met pech ( 12 pick-up punten )
-Aparte kleedkamers & douches M/V
-Bekende 'Classic' ambiance na de tocht
- ruime parkings in de buurt van de start

Aftstanden: - 30 - 45 - 62 - 75 - 100 km (Classic )

Starturen: 30 - 45 - 62 km vanaf 07.30 tot 10.30
75 - 100 km vanaf 07.30 tot 10.00

Voorinschrijving 100km Classic (met gratis t-shirt) via de website.

Verdere info, reacties vorige jaren op www.downhillbikers.be

Uiteraard proberen we weer te zorgen voor een onberispelijke organisatie, prachtig parcours en de nodige zon...


Hopelijk tot dan!
Downhill Bikers Team
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Bericht door el gordo »

Ingeschreven voor de lange afstand!

Wel met een bang hartje, maar wie niet waagt, niet wint he!
Nu maar hopen dat het tegen dan wat beter weer wordt... :-)

Edit: wordt er een bevestingsmail gestuurd eens de betaling is ontvangen?
Laatst gewijzigd door el gordo op wo 06 jun 2012 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
zero
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: di 10 jun 2008 20:42
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door zero »

Ik ben nog aan het twijfelen tussen de 75 en de 100, tot wanneer kan je voorinschrijven?
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Ook net ingeschreven voor de 100 km; na de BeMC zal dit moeten lukken :roll: :roll:
Viper San
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 28 feb 2006 14:56
Rijdt met: Viper Scandium

Bericht door Viper San »

@ Zero

Voorinschrijven kan t/m zondag 24/6
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

Ik rij maar ene 100 km per jaar en dat is de deze. Net als ieder jaar bouw ik vooraf wat mentale voorbereiding in om pijn en krampen te kunnen verdringen. Want het is echt wel afzien voor mij. Maar bij aankomst is het één groot feest. Nog te vroeg om al in te schrijven want ik ben er mentaal nog niet aan toe. Zal wel komen, wel de kalender in het oog houden. De laatste week slaap ik gegarandeerd in de t-shirt van de editie 2011. Eén kanttekening: mijn vrouw heeft toch liever een ander kleurke deze keer.
KVDB
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: wo 03 aug 2011 09:18
Rijdt met: Tita no matter what, On-one 29'er

Bericht door KVDB »

Schitterend ! Al 10 jaar op vakantie vertrokken deze dag, van 't jaar 2 weken later, count me in :bounce:
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

koppigaard schreef:Ik rij maar ene 100 km per jaar en dat is de deze. Net als ieder jaar bouw ik vooraf wat mentale voorbereiding in om pijn en krampen te kunnen verdringen. Want het is echt wel afzien voor mij. Maar bij aankomst is het één groot feest. Nog te vroeg om al in te schrijven want ik ben er mentaal nog niet aan toe. Zal wel komen, wel de kalender in het oog houden. De laatste week slaap ik gegarandeerd in de t-shirt van de editie 2011. Eén kanttekening: mijn vrouw heeft toch liever een ander kleurke deze keer.
Welke kleur was het dan?

Ben ook aan't denken om de 100 te doen. Zou voor mij nieuw record zijn, staat momenteel op de 85 van de WOEW enkele weken geleden...

Is deze qua organizatie vergelijkbaar met de WOEW? M.a.w. krijg je voor die 10 euro inschrijving ook extra energyspul onderweg? (deugt voor niks maar leek toch effect te hebben)
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

DudeWithBike schreef:
koppigaard schreef:Ik rij maar ene 100 km per jaar en dat is de deze. Net als ieder jaar bouw ik vooraf wat mentale voorbereiding in om pijn en krampen te kunnen verdringen. Want het is echt wel afzien voor mij. Maar bij aankomst is het één groot feest. Nog te vroeg om al in te schrijven want ik ben er mentaal nog niet aan toe. Zal wel komen, wel de kalender in het oog houden. De laatste week slaap ik gegarandeerd in de t-shirt van de editie 2011. Eén kanttekening: mijn vrouw heeft toch liever een ander kleurke deze keer.
Welke kleur was het dan?

Ben ook aan't denken om de 100 te doen. Zou voor mij nieuw record zijn, staat momenteel op de 85 van de WOEW enkele weken geleden...

Is deze qua organizatie vergelijkbaar met de WOEW? M.a.w. krijg je voor die 10 euro inschrijving ook extra energyspul onderweg? (deugt voor niks maar leek toch effect te hebben)
Organisaties mag je niet vergelijken. Je moet nemen wat er komt. MTB'en is uitdagingen aangaan. Dat geldt ook voor wat er voorzien wordt op de bevoorrading. Niet zeveren, maar gewoon doen. Ik hou van de lange afstanden, liefst op een wat rustig beloop, en hoop op wat extra sportdrank op de bv'n. Is dat niet zo, geniet van het biken op zich. Dit heeft me een behoorlijk aantal bike-vrienden opgeleverd. Eens per jaar delen we dezelfde kamer op een bike-weekend of wekelijks schuiven we de tafels biij elkaar. Mtb'en is tof!
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

koppigaard schreef:... Mtb'en is tof!
Absoluut, ik deel je mening hoor! 't Was vooral om te weten hoeveel extra spul ik best zelf meeneem om toch nog een beetje mens te zijn bij aankomst :-D (nee nee, ben geen koerskonijn)

Ik kijk er in ieder geval al naar uit (en hoop op lekker warm en droog weer!) :bounce:
Plaats reactie