Zo 03/06/2012 Dikkebus :: Tweelandentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
NuRf
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 11:14
Rijdt met: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Contacteer:

Bericht door NuRf »

slooverke schreef:Dit is en blijft een heel gekende rit onder de bikers. Alleen hoop ik dat het geen herhaling wordt van vorig jaar!!!! Want toen was het één van de minste ritten van het jaar wegens ongelofelijk veel baan en niks van heuveltjes of offroad!!!

Dit kwam dan door een wandeltocht.........................dus hopelijk valt deze weer niet samen!!!
Ik treed je hierbij zeker en vast bij.
Spijtig van vorig jaar maar mij zien ze hier zeker dit jaar terug op zaterdag!
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

Normaal ook van de partij , maar de negatieve opmerkingen baren mij zorgen ! Aan de organisatie nu om dit tegen te spreken !

Greetz
Moonie
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Bericht door plummecrosser »

plummestampers komen ook af, morgen op onze wekelijkse trainingstochtje proberen zoveel mogelijk (met een max van 5) van die jonge gasten mee te krijgen, wel een moeilijke periode voor hem met de examens voor de deur
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

Steftje schreef:Meer info op http://www.wvc-dikkebus.be/
Heb gekeken, staat niks op over t parcours,
jammer, ik wil graag weten wat ik kan verwachten voor ik beslis om te gaan. :-?
Steftje
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: di 02 feb 2010 23:28
Rijdt met: Cube

Bericht door Steftje »

De eerste km's doen de omgeving in en rond Dikkebus aan. Daarna gaan we richting Heuvelland. De 42 km heeft onderandere de rode en de kemmelberg in petto. De 54 doet verder de zwarteberg aan en de 74 doet nog een ommetje naar de Catsberg en overbrugt maar liefst in totaal 943 hoogtemeters !

Op de website http://www.wvc-dikkebus.be/, klikken op meer info en daarna op parcours.
kasperke
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 12 feb 2008 12:13
Rijdt met: giant

Bericht door kasperke »

De wandeltocht "De 100-km van Ieper" zal dit jaar zeker geen hindernis zijn voor de mountainbikers, die was op 18-19-20 mei 2012!

Volledig nieuw parcours, uitgedoktert door onze vriend Stefke.

Heuvels en off-roads zijn zeker van de partij. :-D :-D
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Bericht door plummecrosser »

na onze wekelijkse rit zijn we met drie die af komen, indien FRAWIWI eens zin heeft met ons mee te gaan laat maar iets weten wij vertrekken uit Koekelare om 8.45 en indien er nog andere bikers uit de streek zijn die willen mee gaan laat maar iets weten goe meer zielen goe meer vreugde en zeker in Dikkebus
bunny_gone_bad
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 05 jun 2011 09:03
Rijdt met: Cube Ltd Pro

Bericht door bunny_gone_bad »

@plumecrossers: Voor zoveel enthousiasme gaan we een Leffe aan de kant voor je plaatsen

(komt wel op de rekening van de gebroeders achteraf... #-o )
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Zaterdag en zondag aanwezig. Zaterdag met dochter Jägermeister en zondag met Lady Jägermeister. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
stijndep
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 07 feb 2010 21:19
Rijdt met: rock rider 9.1

Bericht door stijndep »

kom af voor de 74 maar zal een hoekje
afsteken in het begin
moet gaan eten eerste communie
dus moet de kerk een beetje in de midden houden e
Plaats reactie