Zo 03/06/2012 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
IC
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 apr 2006 15:12
Rijdt met: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9

Bericht door IC »

foto's online

https://picasaweb.google.com/1065119813 ... directlink

in ieder geval: dank aan de moedigen die deelnamen!
Gebruikersavatar
IC
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 apr 2006 15:12
Rijdt met: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9

Bericht door IC »

foto's online

https://picasaweb.google.com/1065119813 ... directlink

in ieder geval: dank aan de moedigen die deelnamen!
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Bericht door Murdock »

Murdock schreef:
Onslow schreef:28 combineren met 72 geeft een mooi rond getal, bovendien 2 keer Nonnenbos ?
+1
Ondanks de regen toch gestart met de idee om een combinatie te rijden. Aan de splitsing 73 - rest was de motivatie en het enthousiasme al voldoende verzopen om resoluut rechtsaf te gaan richting alleen 73. Tot ravito 2 geen enkele biker gespot, dus het TT-gevoel was ver te zoeken. Tot dan was ook het parcours, ondanks de overvloedige regen perfect berijdbaar. Na ravito twee werd het een stuk vettiger, zonder echter veel aan snelheid in te boeten. De zandstroken net voor het Nonnenbos lagen er zeer zwaar bij en in het Nonnenbos zelf moest ik de controle afgeven en was de bike mij de baas. Ondanks de regen toch genoten van deze tocht en nu moet ik echt wel nieuwe remblokken monteren ... :-D :-D
Gebruikersavatar
Xfrank
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: za 20 sep 2008 19:21

Bericht door Xfrank »

Idd een duur ritje geworden... remblokjes weg (achteraan veertje en al)

als het dan toch ieder jaar zo'n weer is, misschien remblokjes uitdelen ipv boterhammen :-D
remblokjes worden ook niet slecht als er te veel zijn, en boterhammen wel! :wink:
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

De blokjes van mijn BB7's smelten normaal ook altijd als sneeuw voor de zon.
Ben echter bewust zeer zuinig aan remhendels geweest, remmen door in graskanten te duiken, bochten zo wijd mogelijk uitrijden...en ze kunnen er nog een moddertochtje tegen.
Gebruikersavatar
morriske
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 05 apr 2007 19:40
Rijdt met: granville pulse

Bericht door morriske »

iemand de gps track?
Plaats reactie