Za 26/05/2012 Rollegem-Kapelle :: 2de Mtb gezinssport Ledege

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Za 26/05/2012 Rollegem-Kapelle :: 2de Mtb gezinssport Ledege

Bericht door KUBA »

Terug even wat reclame maken voor 2e editie MTB rit gezinssport ledegem.

Ondanks de reeds lovende commentaren van vorig jaar werd er door de inrichters niet stilgezeten en zijn alle "plannen" die reeds in het hoofd speelden voor editie van dit jaar dus ook uitgewerkt.

- Nieuwe prive stukken
- 2 volledig nieuwe "speelpleintjes" :lol: (lees "technische zone's")
- enz.

Afstanden:
- Kidstoer 5 & 15Km , is volledig uitgepijld met gele pijlen + begeleide toer start om 14.00H. Van de 5Km kidstoer is het de bedoeling dat dit onder begeleiding van de ouders is zo deze ook begeleid worden na de splitsing tss 5 & 15.
- 30 Km : 1 Bevoorrading
- 47Km : 2 Bevoorradingen
- 59Km : 2 Bevoorradingen

Hiervoor is letterlijk iemand een jaar lang dag in dag uit mee bezig geweest , aanspreken eigenaren/aanvragen vergunningen/verkennen en nog eens verkennen enz enz. dit kunnen we alleen maar toejuichen =D> =D> =D> =D> =D>

Vragen over parcours laat ik dus graag over aan Danny Vandewalle en Geert C.

Topic van vorig jaar http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=91092

Voor allen die het kubaantje vorig jaar mjammie vonden moet ik zeggen , hij heeft er 2 KEMELS van broers bijgekregen 8)
Omdat beelden meer zeggen dan woorden , promofilmpje van dit jaar http://www.youtube.com/watch?v=7hTT5UN1 ... QM0TTchX8=

En k'moet zeggen , gezien/gereden en goedgekeurd 8)
Laatst gewijzigd door KUBA op do 24 mei 2012 07:36, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

da zie er in orde uit.hopelijk goe were en veel volk want hier is veel werk ingestoken en da kannekik eenorm aprecieren.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Prachtig! Als ik vrij ben kom ik hier ook rijden.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

@spiermassa en Pride , speciaal voe gieder gon we der wel ergens een knipoog naar de terrils in verwerken Vb. bij vertrek kieperen we ne emmer terrilzand in uwe nekke :lol: :lol:

Alvast zeer welkom. :wink:

Zondag verkenning en het zou me alvast niet verbazen mochten we onderweg zoals vorig jaar weer enkele malen de uitspraak horen "moh kiektnu das ier ook een schoon :bounce: stukske , mochten we nu ne keer via daare langs iere ol ginder daar onderdoor en ier were deure , zouden we? gon we?." #-o :lol:
Gebruikersavatar
follow
Mountainbiker
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 18:44
Rijdt met: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Bericht door follow »

we moeten wel nog een keer spreken over startgeld wi Kurtje of anders zet gianniboy heel de zaal op z'n kop
daarjuist telefoon gekregen van hem geen contract is nie rijden :-D :-D :-D [/b]
Gebruikersavatar
follow
Mountainbiker
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 18:44
Rijdt met: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Bericht door follow »

we moeten wel nog een keer spreken over startgeld wi Kurtje of anders zet gianniboy heel de zaal op z'n kop
daarjuist telefoon gekregen van hem geen contract is nie rijden :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

Zal ook starten .De lovende commentaren van vorig jaar hebben me heel nieuwsgierig gemaakt!
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

@follow , a ge nie braaf zijt ga nonkel Kuba ne keer op uw grysperre billekes kletsen , ge moogt gij flink uw startgeld aan ONS overhandigen :wink:

Of anders de volgende keer geen komkommers niemeer op uw...... :lol: :lol: :lol:

En k'zal het geen 2 keer zeggen :^o :^o
Gebruikersavatar
follow
Mountainbiker
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 18:44
Rijdt met: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Bericht door follow »

nee echt een ritje dat ik vorig jaar met rood heb aangestipt om dit jaar zeker terug te rijden ! echt een parcour die gemaakt is geweest van iemand met een mtb hart en die er dit jaar nog veel meer tijd heeft ingestoken met z'n schoonpa =D> =D>
Vorig jaar heel veel plezier in het kubaantje ( bijna ieder vierkante meter was daar gebruikt ) en de nieuwe stukken zien er allezins heel leuk uit .
Dus Kurtje we zijn aanwezig en hopelijk terug met een hele hoop grysperre's .

Denk dat Henkieboy ook zal komen om de andere helft van z'n voorvork te komen zoeken :-D :-D :-D man man dit was een goeie grap van hem met z'n lefty #-o #-o #-o
Pashley 24Mhz
Mountainbiker
Berichten: 953
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:21
Rijdt met: Heeft ronde wielen

Bericht door Pashley 24Mhz »

Ik zal ook proberen er bij te zijn :-D
Plaats reactie