Za 26/05/2012 Lotenhulle :: 8st KermisVTT Lotenhulle (Aalte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

Na een hielblessure,op het begin van de week,en enkele karweien op zaterdagvoormiddag toch nog de tijd gevonden om hier over de middag te starten.Het parcour was terug subliem en het park van Poeke was puur genieten!!Met veel moeite de 45 km uitgereden en nog nooit zo afgezien!!De benen wilden aan geen kanten mee...maar 'k kon ze toch moeilijk achterlaten hé? :wink: Pijnlijke steken in de maag,hoofdpijn,...'t was voor mij een echte calvarietocht!!Zelfs even op het kidsparcour vertoeft om een stukje af te snijden :oops: :oops: zo afgezien man man nog nooit tegengekomen.'K was dan ook enorm blij als ik mijn bolide zag blinken aan het voetbalveld.In gestrekte draf terug naar huis en me onmiddelijk op terras gezet =P~ volgend jaar graag terug...maar dan wel mee een ander stel benen [-o<
groeten,
dingo 8)
pedroso
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 28 feb 2012 20:26
Rijdt met: Cannondale M500 (zo'n old schoolding)

Bericht door pedroso »

Idem dito, prachtige tocht (de 45km gereden), maar in het begin te hevig geweest en de laatste 10km moeten harken (vooral dat Pauwelsbosje duurde een eeuwigheid voor mij).
bedankt voor alle moeite (aanduidingen, stops, de after-dinner =P~ enz....).
Volgend jaar ben ik hier terug (met betere benen).
Gebruikersavatar
jabba wood
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 13 apr 2012 20:44
Rijdt met: rose jabba wood

Bericht door jabba wood »

Al genoeg bevestigd: een zeer goeie tocht daar in l'hulle. Alle mogelijkheden v an de streek benut, lijkt me en ik heb me over die 75 geen moment verveeld. Wel lelijk gevloekt op dat Pauwelsbosje, dat wat minder bumpy had mogen zijn...Gelukkig was ik niet alleen die daar de man met de hamer tegenkwam... :drunk: En die commentaar op de bordjes onderweg, dat was goed voor de spirit. Volgend jaar weer, nu al beloofd! =D> =D>
Plaats reactie