Za 26/05/2012 Lotenhulle :: 8st KermisVTT Lotenhulle (Aalte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Action-Man
Mountainbiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma 06 dec 2004 21:39
Rijdt met: specialized

Bericht door Action-Man »

Vandaag daar ook eens gereden.en ik moet het zeggen doe nu al8jaar aan vtt s.en vind het een van de beste inrichting in de streek kwa organisatie.het is voor mij de eerste maal dat ik daar kwam en ben overal al gaan rijden.overal alle zones aangeduid waar je was .gemakkelijk voor als je pech hebt en op vele paadjes het gras gemaaid.je moet het toch maar doen .je zou dan eens weten wat voor en werk het is.en 3mooie bevoorradingen en nen boterham met spek en dat allemaal voor 4euro.daar heb je bijna 3uur amuzement voor.
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

lotenhulle

Bericht door sofeurken »

als naar goede traditie hier nog maar eens de start genomen,altijd een afwisselend parcours in lotenhulle en da was nu niet anders.samen me marathonnerken & philspec en ook nog een groot gedeelte met onze hollandse vriend de 72km afgemaald +nog s 46bij h/t.
ja tengels(brandnetels dus)stonden er genoeg,da is om de snelheid een beetje op te drijven :lol:
bevoorr waren zoals ieder jaar TOP!parcours dus ook en met een stralend zonneke erbij zou ik niet weten wat ne mens meer moet hebben!
volgend jaar zijn we r weer bij!
Gebruikersavatar
hieno
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 20:28
Rijdt met: Cube Reaction XT

Bericht door hieno »

Voor mij is dit met voorsprong de best georganiseerde toertocht in die streek. Zeer mooie privé stukken, geweldige bevoorradingen, alle stroken aangeduid met nummer en lengte, en een stralend zonnetje ! Ook het voorzien van een parking dit jaar vond ik positief. In deze tocht werd duidelijk veel werk gestoken. =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Bericht door petruske »

den deze van Antwerpen heeft het zich niet beklaagd dat hij hier ijs komen rijden alles prima in orde en verzorgd ,als hetweer mee zit volgend jaarterug van de partij,dankewel mannen
groetjes
wawa
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: za 28 mei 2005 11:09
Rijdt met: TREK

Bericht door wawa »

Dank u wel aan alle 1006 deelnemers.
Deze (opnieuw) grote opkomst motiveert ons alleen maar om er volgende keer weer het beste van te maken.
Ook de positieve kritieken doen echt deugd.
Tips om nog beter te doen mogen altijd doorgegeven worden. In de mate van het mogelijke houden we hier zeker rekening mee!
Sportieve groeten en nog een aangenaam verlengd weekend!!
Gebruikersavatar
veeteepepeetje
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 13:08
Rijdt met: Ene zonder steunwielkes

Bericht door veeteepepeetje »

:-D prachtig parcour en goede organisatie tot volgend jaar :-D
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Bericht door meester biek »

Voor de 3de keer hier ook gereden omdat ik ondertussen al weet dat dit een 'heerlijke' tocht is. Deze keer ook geen parkingproblemen =D>
De 3 bevoorradingen waren 'bufetten' en het parcours bevat redelijk wat off-road met veel privé passages.
Alleen jammer dat ik nog wat hinder ondervond van m'n val in de HM, en toen ik rond km 60 in een draad bleef haperen, dan maar de kortste weg naar het voetbalveld genomen :oops:
Ik kan slechts één tip(je) geven om nog beter te doen : nummer jullie off-road-stroken van hoog naar laag (zoals in Parijs-Roubaix) en eindig dus met 1, zo weten we wat we nog kunnen verwachten. :wink:
flipo99
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: do 06 apr 2006 19:06
Rijdt met: scott

Bericht door flipo99 »

hier ook gereden op een prachtig parcour en een goede organisatie,mss een tip naar volgend jaar waarschuwingsbordjes voor fietsers plaatsen langs kanaal in landegem en merendree ,heb frontale botsing tussen wielertoerist en mtber zien gebeuren
Gebruikersavatar
Brugse Racer
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: do 14 jul 2011 14:55
Rijdt met: Cube Reaction GTC Pro 27.5
Contacteer:

Bericht door Brugse Racer »

Gisteren een hele toffe rit gereden in Lotenhulle (Aalter) samen met Niels Vanbillemont, Kevin Dewachter en Eddy Coussens. Om 08:45u zijn we vertrokken aan het voetbalplein van Lotenhulle voor een tocht van 72km, met uitzondering van Eddy die voor de 58km koos.
Enkel maar applaus voor de organisatie want ik denk dat elke singletrack uit de regio in het parcours was opgenomen. Het vele draai- en keerwerk in de bossen was top (Zeker dat stuk langs een kanaal), de smalle tracks tussen hoog gras waren vaak lastig maar echt leuk om te doen, de veldwegels waren dan terug tof om wat snelheid te maken, en de stukken asfalt waren dan welgekomen om even wat te recupereren. En naast een superparcours waren er ook nog gastronomische buffetten aan de bevoorradingen. Er lag hier werkelijk van alles om terug wat energie binnen te krijgen...

Over onze rit zelf, Kevin en Niels waren vandaag duidelijk in goede doen, ikzelf was een aantal percentjes minder en moest regelmatig alle hens aan dek zetten om bij de metgezellen te blijven, zeker in de laatste 5km.

De bijtjes waren trouwens ook in vorm vandaag, zowel Kevin als Niels maakten kennis met de angel van een bij. Vooral voor Kevin was dat pijnlijk, want de angel zat nog in zijn koppeke... gelukkig was er een vriendelijke medewerker van het rode kruis die de ongelukkige racer uit de nood hielp... de Leffe achteraf kon de pijn nog wat extra verzachten :-)
Gebruikersavatar
mtb marino
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 09 nov 2010 19:49
Rijdt met: corratec

Bericht door mtb marino »

Voor de derde keer hier gereden,prachtige tocht zeer goeie bevooraading kan er niets slecht van zeggen doe zo verder.Ik kijk er naar uit voor volgend jaar :-D
Plaats reactie