Za 12/05/2012 Hertsberge / Oostkamp :: Bulscamp VTT -Dag 1

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den Steffie
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 22 okt 2010 12:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Den Steffie »

Karolus schreef:Nog even een tipke voor de organisatie : het zou niet slecht zijn om een wat meer druk op de afspuitstand te steken.Het viel echt niet mee om al het slijk vd fiets te spuiten als alle slangen bediend waren #-o #-o

Verder ben ik een tevreden mens die uitkijkt naar de volgende editie :-D
Sluit mij volledig aan bij de conclusie van karolus
Gebruikersavatar
bike1968
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 01:39
Rijdt met: sensa merano pro special

Bericht door bike1968 »

Met junior den 45 gereden(avs21.9) en zoals ieder jaar een parkoer die je nooit verveeld. Super berijdbaar 2 topbevoorradingen en het mooie weer. Eindelijk eens kunnen starten in korte kostum 8) :lol: 2 minpuntjes geen douces en afspuiting niet gebruikt door te weinig druk.
Maar dat wisten we en deze tocht blijft de moeite. Na lekkere duvel (2 euro =D> ) terug thuis om nog van een gezellige moederdag te genieten. Tot deze winter terug :-D :-D
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Bericht door filiep72 »

Filiep72 schreef: Nog voor de 1e bevoorrading heb ik mijn wagonnetje aangehangen aan de 'Grysperre's-trein'. Ik ben nu al een tijdje terug op het juiste pad en een 2-tal uur met die gekke bende meerijden ,...... . Mijn manieren zouden weeral sterk naar beneden gaan . Dus heb ik de rest van de tocht alleen gereden :-D

follow schreef:
KUBA schreef:

@filiep72 : k'zou willen beloven dat we ons voortaan serieus gaan houden maar da zit er nie onmiddelijk in :lol: :lol: :lol:
Kuba , hoe zouden we nog kunnen veranderen want voor sommigen maken ze geen zo'n hoeken meer :-D want bij sommigen is er meer dan een hoek af :-D :-D :-D en ja je zijt er ook bij twas erg met jou gisteren iedereen een tonge willen draaien en in geuren en kleuren vertellen van je poeptje ( gie vetzaksje :lol: :lol: ) je bent al zo erg als bakker :roll: :roll:

Voila ze: zie je nu wat ik bedoel #-o
Gebruikersavatar
SafariChris
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 13 jun 2008 20:28
Rijdt met: Kan ik niet missen

Bericht door SafariChris »

Lichterveldenaere schreef: ...De start was dezelfde als de voorbije zomeredities, maar al snel bleek dat er aan het parcours wat gesleuteld was. Enkele stukjes die bekend zijn uit de wintertocht of andere tochten, maar voor zover ik me goed kan herinneren niet in de zomertocht zaten....
Opvallend, ik had de indruk dat er meer bos in zat dan in de vroegere zomertochten. Dat nieuw bos uit de wintertocht zat er nu ook weer in, goed voor enkele kilometers groen bikeplezier! ...
!
Wij hadden net dezelfde indruk! Zomer VTT wordt al net zo goed als hun winter VTT :-D
Goed gedaan, mannen (en vrouwen)
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

inderdaad de zomertocht wordt(nog) beter.zeer aangenaam rijden in mooi weertje met goe te doenbare ondergrond.Tot aan ne km of 26 langs het kanaal brak mijne trapas.....en twas gedaan.moeten gebruik maken van de pechdienst,twaren vriendelijke mensen.
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Bericht door slappetieze2 »

=D> =D> =D> Zeer schoanen tocht , jammer da ter een paar technieche stukje langs het woatre der nie in zaten #-o #-o ](*,) ](*,) .
Moar veur de volgende editie ; " COUNT ME IN " . Aja SPIERMASSA ofwel ebde gij teveel macht ofwel es ui matreol versleetn :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: .





GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Gebruikersavatar
Manza
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 23 nov 2009 20:38
Rijdt met: Scott Spark 30 (2010)
Contacteer:

Bericht door Manza »

Was hier ook vol enthousiasme gestart voor de 60km. Uitzonderlijk alleen gestart. Meestal zijn we met een meute om te starten, maar de rest ligt blijkbaar onder de sluffer thuis en mocht niet buiten wegens moederdag :-D

Enfin, 't was van in de begin zeer leuke met die single tracks door de bossen. En dan ...

Totaal onverwacht en verbaasd zie ik na 29km een bord staan met daarop "afspuitstand". Ik heb dus ergens een splitsing gemist en weet bijgod niet waar. Dan maar met slechts 29km terug naar huis afgedropen...

Volgende keer beter.
Gebruikersavatar
Signer
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 00:25
Rijdt met: 29er Bitchbike

Bericht door Signer »

Manza schreef:Totaal onverwacht en verbaasd zie ik na 29km een bord staan met daarop "afspuitstand". Ik heb dus ergens een splitsing gemist en weet bijgod niet waar. Dan maar met slechts 29km terug naar huis afgedropen...

Volgende keer beter.
Ik denk juist na de bevoorrading,volgens mij daar pijltjes weg of tekort maar we weten wat te doen voor volgende keer
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
filiep72 schreef: Degene die op deze rit nog een pijltje niet ziet ( dankzij enkele linten aan de pijl ) moet dringend naar de oogarts ( of de veternair ).
Gebruikersavatar
SafariChris
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 13 jun 2008 20:28
Rijdt met: Kan ik niet missen

Bericht door SafariChris »

Manza schreef:Was hier ook vol enthousiasme gestart voor de 60km. Uitzonderlijk alleen gestart. Meestal zijn we met een meute om te starten, maar de rest ligt blijkbaar onder de sluffer thuis en mocht niet buiten wegens moederdag :-D

Enfin, 't was van in de begin zeer leuke met die single tracks door de bossen. En dan ...

Totaal onverwacht en verbaasd zie ik na 29km een bord staan met daarop "afspuitstand". Ik heb dus ergens een splitsing gemist en weet bijgod niet waar. Dan maar met slechts 29km terug naar huis afgedropen...

Volgende keer beter.
Vanaf de 1e bevoorrading naar rechts was 30km, naar links 45 en 60km!
Gebruikersavatar
Manza
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 23 nov 2009 20:38
Rijdt met: Scott Spark 30 (2010)
Contacteer:

Bericht door Manza »

Daar is het dus inderdaad verkeerd gegaan dan ...

ik zag geen pijltjes op de brug of beneden aan de brug. Eens helemaal beneden aan de brug zag ik een pijl hangen in de straat rechts, maar geen vermelding van bvb "u bent op de 30km". We moesten dus eigenlijk terug naar de kant waar we van kwamen dan?

Enfin ... nu weet ik tenminste waar ik verkeerd ben gereden.
Plaats reactie