Zo 13/05/2012 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

Zounk = na een kleine 10km, klim die vals plat begint, steiler en steiler word, de laatste 3m steekt het zadel waar je het niet graag hebt ...
Boven kom je aan op een betonbaantje, we zijn naar links gereden om na 50m weer het struigewas in te duiken ...
Ik had begrepen dat ze het Lemingenpad gingen doen, dat is een met gravel bezaaide zeer korte maar steile snok, al menig keer moeten afstappen daar, Zounk is steeds goed te doen, afstandhouden is meer dan de boodschap of het doet pijn :-)
Gebruikersavatar
TNTrek
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: di 18 aug 2009 14:55

Bericht door TNTrek »

phille schreef:Zounk = na een kleine 10km, klim die vals plat begint, steiler en steiler word, de laatste 3m steekt het zadel waar je het niet graag hebt ...
Boven kom je aan op een betonbaantje, we zijn naar links gereden om na 50m weer het struigewas in te duiken ...
Ik had begrepen dat ze het Lemingenpad gingen doen, dat is een met gravel bezaaide zeer korte maar steile snok, al menig keer moeten afstappen daar, Zounk is steeds goed te doen, afstandhouden is meer dan de boodschap of het doet pijn :-)

Daar stonden ook huizen bovenaan he? Was inderdaad eentje om in te kaderen (of van in je kader te hangen), er stonden wat locals boven die trots waren op hun berg :)
Captain Slow
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 nov 2010 19:29
Rijdt met: Granville Pulse Synergy

Bericht door Captain Slow »

Alles is eigenlijk al gezegd hé... Vorig jaar eerste organisatie en toen was het al top ondanks wat parcoursaanpassingen. Dit jaar was het nog beter vond ik. Zwaar genoeg en afwisselend genoeg parcours! In Wezemaal stroken tegengekomen die ik nog nooit gedaan had, dus dat is ook altijd leuk.

Het enige waar ik last mee had (buiten de zounk dan) waren de pijltjes. Er hingen er genoeg, daar niet van, maar zo moeilijk te zien dat "fluogeel"...Ofwel lag het aan mijn ogen, maar heb op sommige stukken met de rem op gereden om nie voorbij de pijltjes te knallen.

Maar als dat de enige negatieve feedback is zijn jullie wel goed bezig!
Gebruikersavatar
TNTrek
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: di 18 aug 2009 14:55

Bericht door TNTrek »

Captain Slow schreef:Het enige waar ik last mee had (buiten de zounk dan) waren de pijltjes. Er hingen er genoeg, daar niet van, maar zo moeilijk te zien dat "fluogeel"...Ofwel lag het aan mijn ogen, maar heb op sommige stukken met de rem op gereden om nie voorbij de pijltjes te knallen.
Ik had dat ook, niet mijn favoriete soort pijlen. Maar ze hingen goed!
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Bericht door Geoffe »

TNTrek schreef:
Captain Slow schreef:Het enige waar ik last mee had (buiten de zounk dan) waren de pijltjes. Er hingen er genoeg, daar niet van, maar zo moeilijk te zien dat "fluogeel"...Ofwel lag het aan mijn ogen, maar heb op sommige stukken met de rem op gereden om nie voorbij de pijltjes te knallen.
Ik had dat ook, niet mijn favoriete soort pijlen. Maar ze hingen goed!
+1

Voor de rest heb ik mijn goed geamuseerd en genoten van de Jacob nadien
=D> =D> =D> voor de organisatie
Jokke
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 13:44
Rijdt met: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Contacteer:

Bericht door Jokke »

Idd. goed georganiseerde tocht met alles erop en eraan.

Misschien nog een kleine tip voor de organisatie : jullie TT stond niet vermeld in de kalender van O2-bikers.
Toch een referentie voor veel MTB'ers. Dus volgend jaar misschien daar ook vermelden.

En goed systeem met die bierkaartjes. Vooral omdat er veel die lieten liggen op de tafels :drunk: 8)
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Bericht door Geoffe »

Jokke schreef:En goed systeem met die bierkaartjes. Vooral omdat er veel die lieten liggen op de tafels :drunk: 8)
fuck, busted #-o :oops:
Gebruikersavatar
jimmy1984
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 11:50
Rijdt met: Trek 8500
Contacteer:

10/10 !!!!

Bericht door jimmy1984 »

Prachtige tocht jongens!
Dit is eentje om fier op te mogen zijn in mijn ogen.
Houden zo! tot volgend jaar :)

http://www.mtbweerde.be/
TREMBIKER
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: vr 04 feb 2011 22:45
Rijdt met: bulls

Bericht door TREMBIKER »

Hoi, idd prachtige tocht met serieus veel klimwerk :drunk:

Enig vraagje: wij hebben de 27km (korte route) gedaan maar ik kwam toch aan méér kms( +5) dan dat, zelfs mijne maat met zijne garmin bevestigde dit?

Een tijd niet gereden en dan duurt de aankomst lang :wink:

Voor de rest goed parkoers en goede bevoorrrading![/i]
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

Jokke schreef:Idd. goed georganiseerde tocht met alles erop en eraan.

Misschien nog een kleine tip voor de organisatie : jullie TT stond niet vermeld in de kalender van O2-bikers.
Toch een referentie voor veel MTB'ers. Dus volgend jaar misschien daar ook vermelden.

En goed systeem met die bierkaartjes. Vooral omdat er veel die lieten liggen op de tafels :drunk: 8)
inderdaad geestig...hoeveel van die kaartjes we gekregen hebben;-)
Plaats reactie