Zo 13/05/2012 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Polle Pedal
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 okt 2010 21:17
Rijdt met: Trek 8500 model 2009

Bericht door Polle Pedal »

TREMBIKER schreef:
Enig vraagje: wij hebben de 27km (korte route) gedaan maar ik kwam toch aan méér kms( +5) dan dat, zelfs mijne maat met zijne garmin bevestigde dit?
Niet per ongeluk een of meerdere lussen van de 40 erbij gedaan dan?
Er waren veel splitsingen he...
RMS Biker
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: do 24 mar 2011 23:28
Rijdt met: Ridley Ignite A10

Bericht door RMS Biker »

Namens onze organisatie wil ik de 1100 bikers danken voor hun deelname. Jullie sympathieke aanwezigheid, de gezelligheid op het terras, alsook de positieve reacties bevestigen onze goesting om dit recente initiatief verder te zetten.
Wij evalueren zeker de door jullie vermelde aandachtspunten. Ook excuses voor de beloofde fietsherstelling, die door onverwachte omstandigheden niet is kunnen doorgaan. Anderzijds was er wel een fietsophaling die effectief en goed is opgetreden.
Wat betreft de laatste opmerkingen over het exact aantal km. Wij zijn allemaal zelf bikers en begrijpen dit, wij weten ook graag waar wij aan beginnen (en vooral eindigen). Anderzijds, nu wij zelf een tour organiseren, menen wij een stuk flexibiliteit te "mogen" inbouwen, in functie van weersomstandigheden (bijvoorbeeld al dan niet Zounck) en last minute toestemmingen op privé terrein, om jullie toch de beste, mooiste en misschien zelfs nieuwe stukjes te kunnen aanbieden.
Wij zien jullie graag terug volgend jaar; desnoods kappen we nog wat bomen voor extra parking (grapje voor de groenen).
Het was ons een waar genoegen om voor jullie deze tour in dit mooie kader en weer te mogen organiseren.

Sportieve groeten,

RMS Biker
Pied
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 23 feb 2007 13:57
Rijdt met: Scott Scale 10

Bericht door Pied »

Schitterende tocht, nooit hier geweest maar volgend jaar zeker weer van de partij. Eerste meters na de start waren al direct top. Moet inderdaad de mening delen dat de laatste kilometers door die villawijk echt niet thuishoren in zo'n mtb-tocht. Doe er gerust 10 of 20 km bij maar vermijdt dit stuk zeker.
Klimmetje op asfalt net voor het einde nog een lekkere kuitenbijter.
Betreft het gratis bier, waarschijnlijk gesponsord maar ik ook niet gedronken. Mijn inziens beter iets anders geven want iedereen die met de wagen is kan deze eigenlijk niet drinken.
Merci voor de organistie !
Pied
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 23 feb 2007 13:57
Rijdt met: Scott Scale 10

Bericht door Pied »

Schitterende tocht, nooit hier geweest maar volgend jaar zeker weer van de partij. Eerste meters na de start waren al direct top. Moet inderdaad de mening delen dat de laatste kilometers door die villawijk echt niet thuishoren in zo'n mtb-tocht. Doe er gerust 10 of 20 km bij maar vermijdt dit stuk zeker.
Klimmetje op asfalt net voor het einde nog een lekkere kuitenbijter.
Betreft het gratis bier, waarschijnlijk gesponsord maar ik ook niet gedronken. Mijn inziens beter iets anders geven want iedereen die met de wagen is kan deze eigenlijk niet drinken.
Merci voor de organisatie !
Gebruikersavatar
funkstar
Mountainbiker
Berichten: 723
Lid geworden op: vr 27 apr 2007 13:58
Contacteer:

Bericht door funkstar »

Als allerlaatste gestart (vermoed ik toch) voor de 50km.
Ook al was het al na 11'en. We hadden het niet verwacht maar de bevoorrading stond er nog steeds.
Het parcours was zeker geslaagd, één van de weinige tochten die de autostrade overtrekken richting Holsbeek. op de wijngaardberg werd zelfs grotendeels afgeweken van de plat gereden bloso paden.
De voorlaatste beklimming, singletrack naar boven, deed waarschijnlijk bij velen het licht uitgaan.
Als de parcoursbouwers hun actieradius kunnen vergroten zit hier een zeer knappe marathon tocht in.
Laatst gewijzigd door funkstar op di 15 mei 2012 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
drevelo
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 09 mar 2010 17:06
Rijdt met: scott

Bericht door drevelo »

Heb genoten van deze fantastische tocht. De hellingen volgden elkaar op na schone recuperatie stukken. Geen beulewerk zoals in menige tochten, waarschijnlijk bedoeld voor tarzans.
Organisatie , markeringen, bevoorrading waren ok.
Tot volgend jaar.
Gulae
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 11 sep 2009 08:40
Rijdt met: Granville evo 50

Bericht door Gulae »

Vorig jaar mochten we er ook al bij zijn, we verkozen toen deze eerste editie boven de concurrentie (langdorp?) die op dezelfde dag doorging om files te vermijden.
Deze 2e editie was er geen concurrentie en met 1100 bikers was er ook geen sprake van files op de singletracks.
Ik denk dat al het positieve al gezegd geweest is, doe zo verder, dit wordt jaarlijks een vaste deelname voor een paar kameraden uit aarschot.
De apres in het zonnetje met veel te veel jacobkes deed ons nog heel wat plezier beleven tijdens de bikewash achteraf. Als je de spuit op elkaar begint te richten ipv op de bikes is het feest :-)
Het ritje richting aarschot was gelukkig niet ver meer, hoewel het toch nog tegenviel ;p
tot volgend jaar!!!!
Plaats reactie