Zo 13/05/2012 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SequelDave
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 25 mar 2012 12:44
Rijdt met: Giant XtC-0 (2012)

Bericht door SequelDave »

Aanwezig. Prachtige streek! :bounce:
Gebruikersavatar
XCharlie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 23:04
Rijdt met: Cannondale F1000

Bericht door XCharlie »

Idd de moeite om hier te gaan rijden. tot zondag!
ikkegiant
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 05 mei 2012 08:28
Rijdt met: giant

Bericht door ikkegiant »

zal van de partij zijn, voor de nieuwkomers de start is niet aan de Meander (MTB tocht in november) vorig stond ik hier ook verkeerd. Start is in het domein op de Middelberg (aarschotsesteenweg inrit bij aanhangwagens vermeir)
Gebruikersavatar
Mountain JOhler
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: di 14 apr 2009 14:02
Rijdt met: Racing Rohler 29" Idworx
Contacteer:

Bericht door Mountain JOhler »

Als jullie dan toch Holsbeek aandoen met deze TT waar komen jullie precies door, zo kan ik aanpikken als ik vanuit Kessel-lo vertrek?
Captain Slow
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 nov 2010 19:29
Rijdt met: Granville Pulse Synergy

Bericht door Captain Slow »

aan t planneke op de site te zien passeert tocht aan de houtzagerij, waar je dan normaal rechtdoor omhoog gaat als je de groene bloso lus volgt gaan ze nu iets meer naar rechts, ik denk richting zoenk, en dan nog wat heen en weer in chartreuze dus denk dat je om het even waar kan inpikken daar. maar misschien best wachten op reactie van organisatie, want vorig jaar was tocht in realiteit ook anders dan op het planneke als ik me goed herinner...
Gebruikersavatar
XCharlie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 23:04
Rijdt met: Cannondale F1000

Bericht door XCharlie »

Captain Slow schreef:aan t planneke op de site te zien passeert tocht aan de houtzagerij, waar je dan normaal rechtdoor omhoog gaat als je de groene bloso lus volgt gaan ze nu iets meer naar rechts, ik denk richting zoenk, en dan nog wat heen en weer in chartreuze dus denk dat je om het even waar kan inpikken daar. maar misschien best wachten op reactie van organisatie, want vorig jaar was tocht in realiteit ook anders dan op het planneke als ik me goed herinner...
Waar kan je het plannetje vinden?
Gebruikersavatar
XCharlie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 23:04
Rijdt met: Cannondale F1000

Bericht door XCharlie »

Captain Slow schreef:aan t planneke op de site te zien passeert tocht aan de houtzagerij, waar je dan normaal rechtdoor omhoog gaat als je de groene bloso lus volgt gaan ze nu iets meer naar rechts, ik denk richting zoenk, en dan nog wat heen en weer in chartreuze dus denk dat je om het even waar kan inpikken daar. maar misschien best wachten op reactie van organisatie, want vorig jaar was tocht in realiteit ook anders dan op het planneke als ik me goed herinner...
Waar kan je het plannetje vinden?
Stanny
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 02 mar 2011 09:01
Rijdt met: Skinny Gary Fisher, Fat Farley

Bericht door Stanny »

Dit planneke kan ik vinden maar is van vorig jaar. http://www.middelberg.be/laatstenieuwtj ... ngmtb.html

Zoenk ligt/lag er zo te zien wel in... :bounce:
wijnants
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 30 nov 2011 20:50

Bericht door wijnants »

aanwezig voor de 47km.
wordt er veel op de bloso mtb route gereden?
kunnen we om 7u30 al inschrijven? moet op tijd terug zijn. mijn vrouw viert hare 1ste moederdag :-)
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

ZoeNK present, zit de Zounck erin ?
Plaats reactie