Di 01/05/2012 Ieper :: Fronttoertocht-Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Philmil
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: za 23 apr 2005 17:29
Rijdt met: Thompson Pro Team

Bericht door Philmil »

Flashy schreef:
den dirk schreef:
Flashy schreef:Vandaag 10 km gaan wandelen in Westouter op paden van het parcour (gele pijltjes met naam van vtt) .Het was zelfs bijna niet mogelijk om tevoet de paden te betreden. Hopelijk geen regen meer tot dinsdag want t'zal op die plaatsen zeker niet te doen zijn om te rijden .Dit geld enkel voor de paden die ik bewandeld heb (ong 7km offroad) .
Verder veel geluk met het weer.
Onze pijlen zijn wel geel maar zonder vtt, vanaf deze namiddag zon en stevig windje, als het morgen ook zo is zal parcours dinsdag wel goed liggen.
Ge kunt ze echt niet missen want de naam staat erop (fronttourclassic) #-o
Iemand met zoveel kracht in de benen als uzelf zal zich toch niet laten afschrikken voor een beetje modder zeker [-X [-X

Ga je voor de 100 ?

Vandaag hier aan de kust al heel de dag zon, dus als er vannacht niet veel meer valt zal het volgens mij wel meevallen zeker morgen ??? [-o< [-o<
Gebruikersavatar
celiazed
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: di 10 apr 2007 21:03

Bericht door celiazed »

vanmorgen 65km gereden in heuvelland, heb de gele pijlen op veel plaatsen zien hangen, maar reed mn eigen parcours.

status van het parcours was zeker goed, op paar erg korte stukjes na. fiets was uiteraard wat vuil, maar zeker niet extreem.

als het morgenochtend niet (te veel) regent, kom ik morgen ook af voor de 100... hopelijk tot dan.
Gebruikersavatar
Flashy
Mountainbiker
Berichten: 320
Lid geworden op: za 13 sep 2008 14:29
Rijdt met: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Bericht door Flashy »

Philmil schreef:
Flashy schreef:
den dirk schreef: Onze pijlen zijn wel geel maar zonder vtt, vanaf deze namiddag zon en stevig windje, als het morgen ook zo is zal parcours dinsdag wel goed liggen.
Ge kunt ze echt niet missen want de naam staat erop (fronttourclassic) #-o
Iemand met zoveel kracht in de benen als uzelf zal zich toch niet laten afschrikken voor een beetje modder zeker [-X [-X

Ga je voor de 100 ?

Vandaag hier aan de kust al heel de dag zon, dus als er vannacht niet veel meer valt zal het volgens mij wel meevallen zeker morgen ??? [-o< [-o<
Ik ga wat meer Hm opzoeken in Wissant :bounce:
PS Zoals je weet ga ik ALTIJD voor de langste afstand =P~
Hebt ge uw fiets teruggevonden?? =D>
Gebruikersavatar
Fuel EX 9
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: di 12 okt 2010 13:04
Rijdt met: De Haan

Bericht door Fuel EX 9 »

Nog een laatste stand van zaken over het parkoers?
Nog veel regen gevallen in de buurt?
Tot straks.
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Fuel EX 9 schreef:Nog een laatste stand van zaken over het parkoers?
Nog veel regen gevallen in de buurt?
Tot straks.
http://www.buienradar.be/europa/9-uur

Ja er is vanacht wat gevallen, schat een 5L.
Maar niks onoverkomelijk :wink:
Er zijn regios in Belgie die heel wat meer regen hebben gekregen, +10L
Den Steffie
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 22 okt 2010 12:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Den Steffie »

Mooie rit gereden deze morgen, met de regen van de laatste dagen lagen enkele offroad stroken tamelijk glibberig, goeie bevoorradingen en goede bepijling, proficiat aan de organisatie.
Gebruikersavatar
Sophie17
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: di 05 aug 2008 17:05
Rijdt met: ednine.

Bericht door Sophie17 »

Na enkele maanden mtb weer boven gehaald ondanks enorme verkoudheid toch genoten van de rit.
jonas_g
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: di 17 aug 2010 11:11
Rijdt met: Cube 29 HPC Elite Race

Bericht door jonas_g »

Na zondag de terrils van wallers bedwongen te hebben, dacht'k dat er nog iets over was voor de 63km. Heb toch serieus moeten afzien om de tocht en de kemmel te bedwingen!
Prachtig parcours, bijna geen moment plat, goede organisatie.
Volgend jaar zeker opnieuw!
mutten
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 15 aug 2007 22:45
Rijdt met: orbea

Bericht door mutten »

Met volle moed begonnen aan de 63 km maar na 20 km een platte voorband,na 25 km een platte voorband(met dank aan bevoorrading voor de binnenband en pomp),na 45 km bij een afdaling me beide banden ontploft...Pffff...dan maar pechdienst gebeld.(ook bedankt aan pechdienst en mensen die me pompen aanboden.)
Anders leuke tocht en goeie bevoorrading...Tot volgend jaar ! :roll:
proby
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 12 dec 2010 19:17
Rijdt met: canyon lux mr

Bericht door proby »

deze morgen de 80 km gereden met mijne maat hij had 80km op zijne teller en ik had er 88 wie moet er zijn computer herinstellen? overigens prachtige tocht genoten van begin tot het einde .
Plaats reactie