Zo 15/04/2012 Poederlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

aanklamper schreef:heb me weer goed kunnen uitleven op deze tocht.samen met de guy om 8 uur gestart voor de 55km.
Jij hebt niet met mij gereden, want ik was aan het fotograferen :lol: :lol: :lol: :wink:
Groetjes,
Guy
remco1985
Mountainbiker
Berichten: 462
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 20:24
Rijdt met: cube reaction gtc sl

Bericht door remco1985 »

fotograaf schreef:
aanklamper schreef:heb me weer goed kunnen uitleven op deze tocht.samen met de guy om 8 uur gestart voor de 55km.
Jij hebt niet met mij gereden, want ik was aan het fotograferen :lol: :lol: :lol: :wink:
Groetjes,
Guy
welke fotograaf was jij? want er zaten er maar liefst 5 ? :-D
remco1985
Mountainbiker
Berichten: 462
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 20:24
Rijdt met: cube reaction gtc sl

Bericht door remco1985 »

remco1985 schreef:
fotograaf schreef:
aanklamper schreef:heb me weer goed kunnen uitleven op deze tocht.samen met de guy om 8 uur gestart voor de 55km.
Jij hebt niet met mij gereden, want ik was aan het fotograferen :lol: :lol: :lol: :wink:
Groetjes,
Guy
welke fotograaf was jij? want er zaten er maar liefst 3 ? :-D
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

remco1985 schreef:
fotograaf schreef:
aanklamper schreef:heb me weer goed kunnen uitleven op deze tocht.samen met de guy om 8 uur gestart voor de 55km.
Jij hebt niet met mij gereden, want ik was aan het fotograferen :lol: :lol: :lol: :wink:
Groetjes,
Guy
welke fotograaf was jij? want er zaten er maar liefst 5 ? :-D
m t b you, den eerste, denk ik... :oops:
Afbeelding
Vanaf 17-4-12 online
dentennisser
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 jun 2011 12:58
Rijdt met: Scott scale 60

Bericht door dentennisser »

De groenen schijnen de mountainbikers het leven echt wel zuur te maken precies...Misschien moet er eens meer geaccentueerd worden op feit dat fietsers helemaal geen uitlaatgassen produceren of ,hopelijk toch, geen rommel achterlaten in het bos. Moet toch een argument zijn om betere mogelijkheden te krijgen?
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

Hier http://vttentoertochten.com/website/blo ... eelnemers/ staat een verslagje met de eerste foto's[/url]
mongoose
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 20:32
Rijdt met: Cube LTD Team

Bericht door mongoose »

Zijn er ook nog andere foto's dan die van mtb-you ? Volgens mij stonden die aan het eerste heuveltje, maar op de tracks in Herentals heb ik er ook nog gezien.
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Bericht door Leto »

mongoose schreef:Zijn er ook nog andere foto's dan die van mtb-you ? Volgens mij stonden die aan het eerste heuveltje, maar op de tracks in Herentals heb ik er ook nog gezien.
Ik ben er ook tegengekomen op een single track op het Bloso parcours in Herentals. Deze vind ik niet terug op mtb-you....Enig idee waar deze foto's staan?
wihameke
Mountainbiker
Berichten: 532
Lid geworden op: wo 20 jul 2011 19:28
Rijdt met: Canyon 29'er

Bericht door wihameke »

Ik ben zelfs drie fotografen tegengekomen... waar kan ik deze foto's terugvinden?
mongoose
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 20:32
Rijdt met: Cube LTD Team

Bericht door mongoose »

ik heb even gemaild met de Heggestoempers. De tweede fotograaf was een zoon van iemand van de club die voor zijn plezier foto's aan het nemen was. Ze gingen eens informeren bij hem.
Maar van een derde fotograaf wisten ze ook niets
Plaats reactie