Zo 15/04/2012 Poederlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

Kwa nattigheid valt het op het bloso parcours van herentals heel goed mee.
Wat die €5 betreft het is inderdaad aan de hoge kant, maar het eerste stuk voor den bloso is wel de moeite maar om dan op bloso toer te gaan rijden vind ik zwak en inspiratieloos.

Dus laten we hopen dat de organisatie de nodige moeite gedaan heeft en dan word dit alsnog een toffe tocht.
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

Bericht door Wald Herr »

jefke4800 schreef: maar het eerste stuk voor den bloso is wel de moeite maar om dan op bloso toer te gaan rijden vind ik zwak en inspiratieloos.

Dus laten we hopen dat de organisatie de nodige moeite gedaan heeft en dan word dit alsnog een toffe tocht.
Het is hier al meer keren gezegd opt forum : organisaties krijgen geen vrijheid meer om veel ter veranderen. In elke regio hier zijn de wegen waarop gereden mag worden vastgelegd, en daarmee moet je het doen. En als de vogeltjes eikes leggen, vallen er nog heel stukken bos weg waar ge niet door moogt voor nen toertocht. (individueel wel, niet georganiseerd dus) Zelfs al is het bloso ! :evil:

Daarmee dat er dit jaar heel wat clubs ermee gestopt zijn.
dus : wees blij dat er nog organisaties zijn...

En ja, 5€ is weeral 25% meer, maar ook daar hebben de MTB-clubs NIET voor gestemd. Wel andere inrichters die het enkel om de opbrengsten te doen is voor hun eigen club ( op voorstel van fietspromo zelf overigens. )
Fietspromo is in handen van Golazo, een priveonderneming.
En priveondernemingen willen winst maken he... (Golazo zit o.a. mee achter de RVV... ) Dan wette het wel he... :roll:

TIP : Wordt lid van de Vlaamse Wielerrijdersbond. Lidgeld wordt terug betaald door de ziekenkas en ge rijdt elke week ne € goedkoper.. =D> :bounce:
dentennisser
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 jun 2011 12:58
Rijdt met: Scott scale 60

Bericht door dentennisser »

@ Wald herr, voor een stuk heb je gelijk wat beperkingen betreft maar in 90% van de gevallen is het wel degelijk gebrek aan inspiratie en vooral zin in initatief van de organisatie. 2de deel was inderdaad 100% Bloso terwijl er in Lichtaart best een aantal boswegen zijn die vrij mogen gebruikt worden buiten Bloso parcours maar dan duurt het afpijlen langer natuurlijk en daar zien er veel tegenop :-?
Verder een pluim voor de organisatie, alles was perfect geregeld tot de afspuitstand toe. Parcours had inventiever mogen zijn maar het was vooraf geweten dat er veel Bloso inzat dus geen verdere discussie daarover. Veel belangrijkere opmerking vind ik de talrijke aanwezigheid van opgefokte idioten die het blijkbaar nodig achten om mensen voor hen die trager rijden op een helling zelfs !! gewoon opzij te duwen om door te kunnen terwijl enige vorm van beleefdheid vereist dat je bij single track achter je voorganger blijft tot er voldoende veilige ruimte is om te passeren. Dit verhaal gehoord bij de bevoorrading vandaag. Gelukkig heb ik dit voorval zelf niet gezien anders had die pipo ergens halverwege een boom gehangen. Ga anders bij de cyclosportieven rijden mannen, daar zijn het allemaal gedopeerde losers. Jullie gaan daar veel beter bijpassen dan in een recreatieve toertocht... [-X [-X Wie het schoentje past trekke het aan.
Rising Sun
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 18 jun 2007 13:27
Rijdt met: Trek 8500 2010

Bericht door Rising Sun »

Weet iemand of de foto's al online staan?
Rising Sun
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 18 jun 2007 13:27
Rijdt met: Trek 8500 2010

Bericht door Rising Sun »

Laat maar. Zie net dat ze pas vanaf 17/04 online komen
remco1985
Mountainbiker
Berichten: 462
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 20:24
Rijdt met: cube reaction gtc sl

Bericht door remco1985 »

ondanks de bloso
toch leuk tochtje..
goed kunnen door rijden, wel wa wind :p
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

dentennisser schreef:@ Wald herr, voor een stuk heb je gelijk wat beperkingen betreft maar in 90% van de gevallen is het wel degelijk gebrek aan inspiratie en vooral zin in initatief van de organisatie. 2de deel was inderdaad 100% Bloso terwijl er in Lichtaart best een aantal boswegen zijn die vrij mogen gebruikt worden buiten Bloso parcours maar dan duurt het afpijlen langer natuurlijk en daar zien er veel tegenop :-?
Verder een pluim voor de organisatie, alles was perfect geregeld tot de afspuitstand toe. Parcours had inventiever mogen zijn maar het was vooraf geweten dat er veel Bloso inzat dus geen verdere discussie daarover. Veel belangrijkere opmerking vind ik de talrijke aanwezigheid van opgefokte idioten die het blijkbaar nodig achten om mensen voor hen die trager rijden op een helling zelfs !! gewoon opzij te duwen om door te kunnen terwijl enige vorm van beleefdheid vereist dat je bij single track achter je voorganger blijft tot er voldoende veilige ruimte is om te passeren. Dit verhaal gehoord bij de bevoorrading vandaag. Gelukkig heb ik dit voorval zelf niet gezien anders had die pipo ergens halverwege een boom gehangen. Ga anders bij de cyclosportieven rijden mannen, daar zijn het allemaal gedopeerde losers. Jullie gaan daar veel beter bijpassen dan in een recreatieve toertocht... [-X [-X Wie het schoentje past trekke het aan.
Ge slaagt echt wel naast het balletje Tennisser! Ge denkt dat ge daar moogt rijden tot ge uw plan indient bij Bos & Groen en dan lacht ge heel groen. ge moogt nergens meer vrij organiseren. Zij bepalen arbitrair wat mag en niet mag en daar is geen beroep tegen mogelijk. Lang leve de Groenen!
remco1985
Mountainbiker
Berichten: 462
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 20:24
Rijdt met: cube reaction gtc sl

Bericht door remco1985 »

5 euro is mss wel genoeg maar zolang er fietsbewaking staat betaal ik dit liever dan wanneer er je fiets alleen achter moet laten..
kouwsje
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: za 08 mar 2008 13:25
Rijdt met: Een goedkoop fietske

Bericht door kouwsje »

Een zeer leuk tochtje gereden =D> =D> alles was perfekt.
Al mocht er bij een gevaarlijke oversteek wel een seigever staan
Voor al diegene die zagen over BLOZO weten niet waarover ze spreken [-X Probeer zelf eens een toertocht voor elkaar te krijgen met al de vergunningen !!! Dan weet je waar je over spreekt
Je moet niet klagen bij de organizatoren maar bij de vlaamse overheid
of bij Algemeen Natuur en bos
aanklamper
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 30 nov 2008 21:26
Rijdt met: cube

Bericht door aanklamper »

heb me weer goed kunnen uitleven op deze tocht.samen met de guy om 8 uur gestart voor de 55km.Er was al redelijk wat volk onderweg,dus konden we hier en daar even aanpikken.1ste deel situeerde zich tussen Poederlee en Vorselaar om dan via de watervoort richting bloso te gaan.Veel nieuwigheden waren er dus niet , maar dat wisten op voorhand.Toch lieten we ons nog verrassen :-? net toen we dachten dat de tour er bijna op zat kregen we een bord te zien met daarop"nog 5km". :-? Die extra lus ging dan nog door de velden met stevige wind op kop :-? Als ik dus een opmerking heb over deze tocht dan is het dat de grootste tocht geen 55km , maar 61km was. En daar had ik me toch een beetje aan mispakt :oops: VOOR DE REST ALLES OK =D>
Plaats reactie