Zo 06/05/2012 Leernes :: 5ieme VTT COGA

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Bericht door Single Tracker »

Wij vertrekken met een 4-tal vanuit het verre Handzame! We hopen rond 8u30 à 9u te starten ter plekke! :bounce:
Gebruikersavatar
polar bear
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 12 mar 2012 07:01
Rijdt met: epic

Bericht door polar bear »

Door familiale omstandigheden wordt Leernes vervangen door peruwelz. Aan iedereen die in Leernes meedoet, geniet er ten volle van en veel leute 8)
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Fritsie schreef:... Is 7u.45 het startuur of uur van samenkomst om dan om 8u. te vertrekken?

Tot morgen.
Morgen ginder ter plaatse om 7u45, zodat we zeker ten laatste kunnen vertrekken om 8u..... [-o<

Kwestie van hier thuis iedereen te vriend te houden.... :-D

Tot morgen iedereen :-)
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Morgen samen met het vrouwke aanwezig. :bounce: :bounce: :bounce: mee met taxi Danny :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Benoit du Coga
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 05 mei 2012 21:27
Rijdt met: LAPIERRE

Laaste news

Bericht door Benoit du Coga »

Goienavond alemaal !

Ik ben een van de organisatoren van die mooie toch...

Deze morgen was ik nog in de bossen. Ik kan zeggen dat de regen van de vele dagen zijn stempel heeft gedrukt, maar de baan is erg goed! Veel modder, maar gaat het overal, op een paar passages waar alleen de sterkste blijft op de fiets!

Ons team doet haar uiterste best om ervoor te zorgen dat uw bezoek is een geweldige herinnering!

Graag tot ziens morgen!

vriendschappen

Benoit
Gebruikersavatar
henkieboy
Mountainbiker
Berichten: 681
Lid geworden op: wo 14 nov 2007 23:06
Rijdt met: orbea satelite , cannondale scalpel

Bericht door henkieboy »

oei, da belooft. best dat de baan nog redelijk goe is :-D :-D :-D
En de buienradar voorspelt ook nie veel goeds dus da zal waarschijnlijk eentje worden om te onthouden
Gebruikersavatar
gerardo 68
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 27 okt 2008 12:46
Rijdt met: Rocky Mountain Element 950RSL, Scott Scale 965

Bericht door gerardo 68 »

Na de vele positieve commentaren op dit forum beslist om deze eens te proberen.
Vertrokken in de regen voor de 50km en een vrij lang aanloopstuk langs de Samber.
Eens in het bos heel veel vloeibare modder, maar de tracks tijdens de eerste 10km waren zeer de moeite. Dan volgde een zeer lang stuk over verharde wegen. Gezien het lage tempo en toestand vh parcours dan maar voor de 35 gekozen. Tot bij de 2e bevoorrading bleef het hoofdzakelijk op verharde wegen. De laatste 10km waren dan weer meer offroad met veel modder (wat mij niet deerde) een schitterende singletrack op het laatst.
Zeer mooie streek, maar toch wat ontgoocheld over het parcours tussen km10 en km25. Mogelijk was de 50km wel meer offroad.
Gebruikersavatar
stijndt
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 21 nov 2011 19:04
Rijdt met: ktm phinx 1.29
Contacteer:

Bericht door stijndt »

Vandaag de 50km gereden... prachtig parcours met vele technische klimmetjes en dito afdalingen ==> laatste afdaling echt subliem!
Alleen jammer van het weer van vandaag en van de voorbije dagen dat toch wel zijn invloed heeft gehad op de ondergrond. meeste plaatsen wel goed berijdbaar maar dit parcours op droge ondergrond zou superieur zijn denk ik....
Samengevat prachtige tt in mooie streek en goede organisatie!
Tot volgend jaar!
Benoit du Coga
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 05 mei 2012 21:27
Rijdt met: LAPIERRE

Bedankt

Bericht door Benoit du Coga »

Dag allemaal !

Heel erg bedankt voor uw deelname op dit 5vde "VTT du Coga" !

Uw commentaar is zeer waardevol om ons te helpen voor te bereiden de volgende editie !

Met plezier te krijgen op eerste zondag van mei 2013... MET DE ZON !

Groetjes,

Benoit
Gebruikersavatar
blomsky
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 26 feb 2007 17:20
Rijdt met: cube reaction

Bericht door blomsky »

Prachtige tocht in prachtige omgeving! Hier kom ik zeker terug! Jammer van de modder, maar dat zal mij zelfs voor volgend jaar nie tegenhouden! Subliem!
Plaats reactie