Zo 15/04/2012 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

@ Kanarie zéér mooie streek om te biken.
Bosrijk en heuvelachtig met korte nijdige klimmetjes.
Zal wel blij als ik glij zijn denk ik ze, dus goede sloefen aantrekken. Grtz
Gebruikersavatar
joske uit breda
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: za 06 dec 2008 16:18
Rijdt met: Trek superfly 100 29,er

Bericht door joske uit breda »

kanarie schreef:hallo ik ben van plan om zondag is naar rillaar af te reizen .om 62 km te fietsen is deze tocht mooi ?ik moet er ver voor rijden namelijk en ik ken de streek daar niet ik kom van het platte breda he .is het de moeite ?zag wel 925 hm maar ja hoe kom de daar aan .
zoals je leest is mijn bikersnaam joske uit breda .dwz, ik kom dus ook uit het "platte"Breda. Ben hier in de omgeving al verschillende keren geweest. Altijd mooie tochten en goed georganiseerd. Is wel anders dan de toertochten in onze omgeving. Daar bedoel ik mee; de Kempen zowel in Belgie en Nederland waar het inderdaad plat is. Maar waar je volop in de bossen bent. Hier, meen ik me te herinneren, fiets je ook veel door fruit boomgaarden waarvan ik vind dat dat ook zijn charme's heeft. Dus aan jouw om te ondervinden of het de moeite is. Om de km's te beperken rijd ik altijd binnendoor op mijn gemak iplv over de autoweg. Veel plezier morgen

8) 8) 8)
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Bericht door DudeWithBike »

Kloppen de prijzen en aantal BVs op de website? Want dat zou betekenen dat zowel de 62 als de 80 7 euro kosten terwijl er voor de 62 een BV minder is? Of m.a.w. voor 7 euro en 62km met 850 hms had ik toch graag 3 BVs gezien! Voor de rest kijk ik er alvast naar uit!
Rillaarse Biker
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 26 mar 2007 20:31
Rijdt met: Stevens

Bericht door Rillaarse Biker »

De prijzen kloppen inderdaad. Op het parcours van de 62 km krijg je 2 bevoorradingen + bij het vertrek krijg je een energyreep van Unlimited Power mee die je onderweg ook nog kan gebruiken. Deze energyreep is enkel voorzien voor de marathonafstanden.
Hell Yeah !
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: za 26 feb 2011 10:16
Rijdt met: Black bike

Bericht door Hell Yeah ! »

Jeec426 schreef:
Hell Yeah ! schreef:
Jeec426 schreef:Maandag de Marathon in houffalize gereden en de smaak weer wat te pakken. Dus 't kan zijn dat ik zondag aanzet voor de 80km.
=D> Me 2 !!! Houffa was super...
Zwaar maar super. Enkel het lange stuk baan vond ik wat eentonig. Maar voor de rest :):):)

'k ben benieuwd hoe Rillaar tov Houffa staat :)
Rillaar is niet de Ardennen, maar het mooie Hageland is toch zeker meer dan de moeite...
Ik ga met evenveel plezier naar Rillaar als naar Houffa !!! Zeker weten... TOP-TT ! :bounce:
Gebruikersavatar
Mistersvekke
Mountainbiker
Berichten: 373
Lid geworden op: wo 03 feb 2010 11:29
Rijdt met: Kona Hei Hei Supreme/ Kona Kahuna/ Scott Addict 10
Contacteer:

Bericht door Mistersvekke »

Hopelijk houd de rug het wa uit want 'k zit al van woensdag met rugpijn, tis al iet beter ma nog ni helemaal over. In ieder geval sta ik er morgen en proberen we de 62 uit te rijden.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

zoenk uiteraard present !
steven Vl
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 18 mei 2005 23:01
Rijdt met: Canyon RC

Bericht door steven Vl »

Het parcours ligt er goed bij.
Ziehier de foto's die dat bewijzen. Biker en bike hebben net de 80km gereden.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jan C
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 27 mar 2010 13:09
Rijdt met: Cannondale Flash en Scalpel

Bericht door Jan C »

kanarie schreef:hallo ik ben van plan om zondag is naar rillaar af te reizen .om 62 km te fietsen is deze tocht mooi ?ik moet er ver voor rijden namelijk en ik ken de streek daar niet ik kom van het platte breda he .is het de moeite ?zag wel 925 hm maar ja hoe kom de daar aan .
Ik kom uit het platte Chaam, ga ook rijden. Mooie tochten in deze omgeving.
Gebruikersavatar
Bert67
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 08 apr 2005 21:26
Rijdt met: GT Zaskar 9R

Bericht door Bert67 »

steven Vl schreef:Het parcours ligt er goed bij.
Ziehier de foto's die dat bewijzen. Biker en bike hebben net de 80km gereden.

Afbeelding

Afbeelding
Inderdaad heb de 80km gedaan en overal naar boven gereden ,voor diegene die niet weten wat banden ze moeten steken,heb gereden met Xking 2,2 vooraan en Race king 2,2 achter. en nu gaan helpen

Grtz en tot morgen
Plaats reactie