Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten Zo 29/04/2012 Opwijk :: 3de Straf In Bergaf Toertocht

Zo 29/04/2012 Opwijk :: 3de Straf In Bergaf Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht za 21 apr 2012 12:56
Mojobiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7

@ Ghost Biker: Wel zien dat alles getest is voor je hier komt rijden. You'll need it. 8)

Bericht za 21 apr 2012 15:09
houffabiker Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale scalpel 29" alu 3

Zal normaal gezien aanwezig zijn,te lezen aan de komentaar,nen goeien tocht.Ben nogal nen hoogtemeter vreter,en dan nog wa technisch erbij wa moe nen echten mtber nog meer hebbe :P de rest van ons club(Resi-Bike)ga wss nar Lokeren #-o nie echt spannend in mijn ogen
tot zondag en hopelijk me goe weer 8)

Bericht za 21 apr 2012 20:00
MTBert Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Univega HT UPCT 2011
D'r zijn er van mijn team die ook in Lokeren gaan rijden maar deze gaat eens een nieuwe streek opzoeken. Verandering van spijs en zo hé. Nu hopen dat ze deze week de kraan hierboven maar al eens dichtdraaien.

Bericht zo 22 apr 2012 14:56
Ghost-biker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Mojobiker schreef:
@ Ghost Biker: Wel zien dat alles getest is voor je hier komt rijden. You'll need it. 8)

Dat alles op zijn plaats zit en vastzit, daar twijfel ik niet aan :wink: Als de afstelling nog niet optimaal is, zal ik dat na 100km wel voelen #-o

Bericht zo 22 apr 2012 21:14
laagvlieger Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: trek 8000
Aan de mannen van straf in bergaf, graag update van het parcours naar het einde van de week toe als je wil. Kan daar zware grond zijn de streek rond mazenzele, asse hé. De streek kan weinig regen slikken heb ik al ondervonden.

Bericht zo 22 apr 2012 21:35
Mountainbiker

Vanaf dinsdag mag je van ons updates verwachten wat de toestand van het parcours betreft.

Mojo

Bericht zo 22 apr 2012 21:39
Mountainbiker

Aangezien we dit jaar terug vanop het voetbalveld vertrekken, is het tijd om het filmpje van de allereerste editie nog eens op te diepen:

Promofilmpje: http://vimeo.com/40821851

Mojo

Bericht zo 22 apr 2012 22:01
TaurineR Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: C. FSi
Ziet er mooi uit, nu het weer nog!

Bericht ma 23 apr 2012 08:27
Ixxel Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized

ziet er niet zo goed uit, kwa weer dan dat ze geven.. regen, regen en nog eens regen, met op zaterdag voor de verandering => bakken regen :(

Bericht ma 23 apr 2012 09:37
Xfrank Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mojobiker schreef:
Aangezien we dit jaar terug vanop het voetbalveld vertrekken, is het tijd om het filmpje van de allereerste editie nog eens op te diepen:

Promofilmpje: http://vimeo.com/40821851

Mojo

Mojo,
ik heb bij de filmpjes gezien dat jullie vorig jaar de "7 Stanes" gereden hebben. Wij zitten daar binnen 3 weken met 4 van de club... we verblijven in het hotel nabij de Mabie trails. heb je enige tips voor ons, bandenkeuze, kleding... blijkbaar is een verband koffertje geen overbodige luxe :wink:
graag enige info in mijn postbus. thanks en tot zondag in Opwijk
Xfrank

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten