Zo 29/04/2012 Opwijk :: 3de Straf In Bergaf Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2516
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Bericht door BoXeR »

volgend weekend, stralende zon, ge zult wel zien, en vanaf woensdag droger :wink:
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Als het twee dagen voor de tocht niet te veel meer regent, dan komt het wel in orde. :roll:
Gebruikersavatar
geci2002
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: za 29 sep 2007 20:58
Rijdt met: Cube LTD Pro

Bericht door geci2002 »

Het ziet er goed uit, ze geven droger en warmer weer naar het einde van de week. Hopelijk moeten we niet de ellende van de TT in Lot meemaken.
Ik kijk om jullie dagelijks parcoursverslag te lezen deze week. :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

Laat maar weten wanneer ge zondag vertrekt. Mijne maat heeft al forfait gegeven...
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Voila, vandaag de meeste kilometers al gaan uitpijlen. Het ligt er hier en daar vettig bij. De stukken die te zijn, hebben we alvast weggeknipt. Voor de rest is alles te doen, een paar dagen zonder regen en een bandje met een beetje profiel en het wordt een rit om wielen en kader van af te likken (best na de bikewash) [-o< [-o<

Mojo
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

sasbikers humbeek, kunnen niet anders dan hier present te zijn bij onze buren

altijd leuk tochtje in de buurt =D>
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Bericht door den Bart »

deze morgen een toerke op de baan gedaan en hier en daar het parcours gekruist in de streek van Opwijk/Asse.

Ik kan bevestigen wat mojobiker zegt: het is zeker te doen. Er zullen waarschijnlijk wel nog plassen liggen, maar op de meeste plaatsen kan je er rond rijden.

normaal ga ik vrijdag al eens een groot deel van het parcours rijden, want ik kan er zondag niet bij zijn :-(
als ik nog tijd heb zal ik al een impressie van het parcours geven.

greets,

Bart
Gebruikersavatar
mitsy
Mountainbiker
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 18:27
Rijdt met: S-WORKS

Bericht door mitsy »

den Bart schreef:
normaal ga ik vrijdag al eens een groot deel van het parcours rijden, want ik kan er zondag niet bij zijn :-(
Splitsingsborden worden pas Zaterdag gezet dus best kaartje op onze site even nazien. als je pijltjes gaat volgen.
Gebruikersavatar
mitsy
Mountainbiker
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 18:27
Rijdt met: S-WORKS

Bericht door mitsy »

http://www.meteovista.be/Europa/Belgie/Brussel/4053951

23 graden en in de ochtend en middag zon 8) olé olé.
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Bericht door den Bart »

mitsy schreef:
den Bart schreef:
normaal ga ik vrijdag al eens een groot deel van het parcours rijden, want ik kan er zondag niet bij zijn :-(
Splitsingsborden worden pas Zaterdag gezet dus best kaartje op onze site even nazien. als je pijltjes gaat volgen.
ik heb inderdaad de kaart van op jullie site op de gps gezwierd.
't is ook een voordeel dat ik de streek goed ken. Alleen het stuk in Dilbeek ben ik nog niet zo vaak geweest.

Als er stukken zijn waar jullie éénmalig door mogen rijden, stuur me dan een pbke met wat info erover en dan omzeil ik die wel, want ik zou nu ook niet willen dat er daar klachten over komen.

greets
Plaats reactie