Zo 29/04/2012 Opwijk :: 3de Straf In Bergaf Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
MTBert
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: za 30 sep 2006 00:41
Rijdt met: Univega HT UPCT 2011

Bericht door MTBert »

Streets schreef:
den Bart schreef: Volgens mij hadden ze zelfs een dompelpomp in de rugzak mee om de plassen leeg te zuigen, want het ligt er buiten al mijn verwachting in veel beter bij dan verwacht.
het was een kettingzaag. (klein handig Stihlmodelletje)
kan ook efficieënt zijn om omgevallen bomen te verwijderen
Of om personen die pijltjes weg nemen af te schrikken... :lol:
Gebruikersavatar
mahna-mahna
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: za 28 mar 2009 12:49
Rijdt met: Scott Scale 940

Bericht door mahna-mahna »

ik kom af voor de 75 km
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Bericht door DDT-STAS »

De chauffage-bikers van Londerzeel komen, naar jaarlijkse traditie, en met veel plezier ook afgezakt :P

@VaMalder : Vorige week uwen heten adem in mijne nek gevoeld en ben de laatste 5km 'zo dood als ne pier' binnengereden :drunk: hopelijk kan ik morgen uwen achterband wa bewonderen :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Ik zou voor de grootste toer willen gaan, zo'n afstanden vind je niet gauw op tt'n.
Hopelijk denken de remblokskes er ook zo over, met een extra setje in de rugzak moet het zeker lukken.
Lagers en vorkdichtingen gaan een krakske krijgen imo na 100km door plassen dabben plus de occasionele modderstukskes, cfr. die blubberafdaling met de tractorsporen in Meise...
Dus 't wordt iig de rigid, hoe minder bewegende onderdelen, hoe beter
:lol: .
Hou nog wat bleke over he, want het zal later worden dan gewoonlijk!
Gebruikersavatar
flaming_jakke
Mountainbiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Lynskey Pro29 & Niner Air9 No Shox
Contacteer:

Bericht door flaming_jakke »

Dickie schreef: Dus 't wordt iig de rigid, hoe minder bewegende onderdelen, hoe beter
:lol: .
Hou nog wat bleke over he, want het zal later worden dan gewoonlijk!


SS ? :wink:
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Dickie schreef:Ik zou voor de grootste toer willen gaan, zo'n afstanden vind je niet gauw op tt'n.
Hopelijk denken de remblokskes er ook zo over, met een extra setje in de rugzak moet het zeker lukken.
Lagers en vorkdichtingen gaan een krakske krijgen imo na 100km door plassen dabben plus de occasionele modderstukskes, cfr. die blubberafdaling met de tractorsporen in Meise...
Dus 't wordt iig de rigid, hoe minder bewegende onderdelen, hoe beter
:lol: .
Hou nog wat bleke over he, want het zal later worden dan gewoonlijk!
Gisteren (voor de regen) lag het parcours echt goed. Je kan laveren tussen de plassen. De modderstroken zijn ook nooit lang, een meter of drie en je bent er door. Een bandje met profiel is wel aangeraden om zonder stil te vallen door die stroken te komen. (I did it with a Geax Barro Marathon).

Mojo
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

PsYchO66 schreef:Is er daar aan laarbeekbos iets interessant uit te pijlen met dit weer? Ik kan me echt niet voorstellen dat die hellingskes te rijden zijn nu.
Hopen op een beetje deftig weer op zondag zelf, dat we dat toch meehebben :-D
We vertrekken nu naar het laarbeek voor daar een track uit te dokteren.
vanachter de PC vermoed ik ook dat we niet aan de schuine hellingen gaan beginnen, maar verwacht uw deze avond aan een update.

streets
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door crash biker »

Dickie schreef: Hou nog wat bleke over he, want het zal later worden dan gewoonlijk!
Geen garantie dat er nog wa bleke gaat over zijn...... :-D
Geef uw bestelling alvast door; houden we dan voor u wel apart !
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

Ga het toch wagen met mijn vredstein BP te starten. Voor de echt echte moddertoestanden te licht zoals in de wintermaanden . Maar voor lichte modder valt het mee. En bolt vreed goed da bandje.
Vorig jaar in Houffa hem wel vervangen door de NN ze. Maja ardennen is toch iets anders als hier hé.
Hopelijk beklaag ik het mij niet achteraf.

Moest er vannacht bakken regen vallen en morgenvroeg ook regenen dan zou ik misschien wel eens durven passen, sorry!!!
[/url]
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Bericht door bip bip »

ik start morgen met de bedoeling de 100 km te rijden. Ik zie onderweg wel hoe het er bij ligt en pas eventueel mijn traject aan.
grt,
greenbiker bip bip
Plaats reactie