Zo 18/03/2012 Lennik :: De 20 heuvels van Lennik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
paakes
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 16 mar 2011 13:59
Rijdt met: canondale scalpel en cube elite hpc race

Bericht door paakes »

ik sluit me aan bij de commentaren die ik hier gelezen zowel de goede als de minder goede conclusie :tocht in orde en toch wel aangenaam verrast in mijn eigen streek =D> =D> tot volgend jaar. :-)
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Het enige wat tegenviel is voor mijn part ook het grootste pluspunt aan deze toertocht : vrij weinig deelnemers.
Je had dus nergens oponthoud en je werd ook niet links en rechts voorbijgevlamd door racekonijnen.

Pluim voor de organisatie : zeer mooi parkoer en ook enkele technische stukjes.
Ook het moeras vond ik ferm. Een mudparty van begin tot eind is niet aan mij besteed maar zo een baggerbakje van enkele tientallen meters, daar heb ik niets op tegen. Integendeel, vond het plezant om te gokken welk spoor het beste was om te volgen en dan proberen zo ver mogelijk te geraken.

Over een bevoorrading ga je mij niet gauw horen klagen en nu dus ook niet : met een stuk banaan en half wafelke ben ik dik tevreden. Een bekertje water is goed genoeg om door te spoelen.

En als op de après de zon begint te schijnen, dan is het helemaal perfect. Dat kriekje smaakt dubbel zo goe als madame soleil van de partij is.
Plaats reactie