Za 31/03/2012 Lierde :: Ronde van Vlaanderen VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Lampion
Mountainbiker
Berichten: 412
Lid geworden op: do 16 apr 2009 16:19
Rijdt met: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Contacteer:

Bericht door Lampion »

Heb jij vorig jaar de MTB tocht van de RVV wel gereden? Voor mijn part zelfs de cyclo editie? Dan moet je toch zelf wel gezien hebben dat minstens 1/3 van die met een krom stuur te voet de Muur naar boven wandelen? Zelfs de Bosberg waren er die te voet stonden. Het is de realiteit en als jij je persoonlijk geviseerd voelt dan kan ik daar niks aan doen! En ja, ik vind dat grappig om zien! Denk jij dat die baanrijders nooit met Mountainbikers lachen? :roll: :wink:
KVDB
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: wo 03 aug 2011 09:18
Rijdt met: Tita no matter what, On-one 29'er

Bericht door KVDB »

Wettelbeir schreef:
Lampion schreef: Ik vind het trouwens goed dat de tocht eens niet op hetzelfde parcours zit als de Cyclo want vorig jaar vond ik het zelfs vervelend om te moeten slalommen tussen die met hun krom stuur die bezig waren aan een wandeltocht op elk hellinkje ze tegenkwamen!
En dat klinkt dan niet als spot ? Ik rij soms ook met een krom stuur en zo zijn er hier nog velen!

Tot zaterdag dan klappen we er eens over zonder bedreigend te willen zijn #-o
Wist je dat één van de redenen dat sommigen moeten wandelen is dat er modder van de MTB banden belandt op de kasseien met alle gevolgen vandien voor de dunne gladde bandjes.

Soms wat wederzijds respect is beter op z'n plaats. Maar goed, het hoeft al niet meer, we hebben de Muur voor onszelf alleen !
Hell Yeah !
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: za 26 feb 2011 10:16
Rijdt met: Black bike

Bericht door Hell Yeah ! »

Oldie schreef:
Tot Zaterdag! En zondag gaan we op de Kwaremont naar de kermiskoers kijken!
Volgens mijn broer uit Ronse worden de toegengswegen tot de Kwaremont afgesloten voor verkeer vanaf 9u 's morgens. De parkeerplaatsen langs de brede baan zijn voorbehouden voor de f* VIP's.
Er zijn wel shuttles vanuit Ronse. Iemand een beter plekje om te gaan kijken?
Voor de rest weinig feedback hier over het parcours maar bij dit weer zal het 90 km lang vlot bollen en de Muur zonder het gevloek en gescheld van de kromme guidons: 't is weer eens wat anders.
Vanuit uwe zetel ;-)...
Gebruikersavatar
Oldie
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: di 13 dec 2005 15:21
Rijdt met: scott scale 29 elite

Bericht door Oldie »

Al iemand van de voorinschrijvers zijn pakket aangekregen?
Hier is nog niets binnen...
nicom
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: di 26 mei 2009 16:53
Rijdt met: Ridley Ignite

Bericht door nicom »

Oldie schreef:Al iemand van de voorinschrijvers zijn pakket aangekregen?
Hier is nog niets binnen...
Heb hier vorige week al pakket ontvangen, als ge nr 20193 tegenkomt dan ben ik. :-D
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Bericht door slooverke »

Oldie schreef:Al iemand van de voorinschrijvers zijn pakket aangekregen?
Hier is nog niets binnen...

Startpakket reeds vorige week ontvangen!!!
Mijn "stuurnummer" 20058 en het plan van het parcours, denk te zien dat we de bosberg en de muur hebben in de 90 km, maar aangezien ik niet echt uit de streek ben, weet ik niet of er nog meer "bekende" hellingen in het parcours zitten!!!!!!!
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bericht door Offshore »

Volgens de site van Golazo zijn er momenteel 244 bikers ingeschreven :
http://sport.be.msn.com/cyclingtour/ron ... ischeinfo/
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Bericht door Offshore »

Naar mijn mening rijden we de Bosberg af, en rijden we langs de andere kant naar boven (daar heet het de Noremansberg). Vroeger was dat een leuke (mtb) veldweg. Inmiddels is deze baan ook al (half) verhard.
Gebruikersavatar
Wettelbeir
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: do 03 feb 2011 15:51
Rijdt met: Me grote wielen

Bericht door Wettelbeir »

Lampion schreef: Denk jij dat die baanrijders nooit met Mountainbikers lachen? :roll: :wink:
Dat is zeker, nu bijvoorbeeld met uw geweldige opmerkingen :lol: :lol: :lol: :lol: ben jij nog nooit ergens afgestapt ?
Tot morgen?
Gebruikersavatar
Lampion
Mountainbiker
Berichten: 412
Lid geworden op: do 16 apr 2009 16:19
Rijdt met: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
Contacteer:

Bericht door Lampion »

Ik schrijf me in elk geval in, je krijgt dit jaar op zijn minst iets terug voor je geld behalve enkel een bedroevende bevoorrading en een nummer van de pechdienst ...

je krijgt blijkbaar ook deze ... :roll:
Plaats reactie