Zo 04/03/2012 Archennes / Grez-Doiceau :: Route van de 5 Riv

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dieter S
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 04 jul 2007 20:54
Rijdt met: Canyon Lux MR

Bericht door Dieter S »

Ik vond de toer persoonlijk minder. In het grote open veld tussen Nethen en Archennes hebben ze elke saaie (maar dan ook elke) veldweg benut die er is om aan de kilometers te komen. Fungehalte kan vééééél hoger in deze streek. Dus wat op mijn honger blijven zitten. Organisatie is wel goed.
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Bericht door Z. »

Dieter S schreef:Ik vond de toer persoonlijk minder. In het grote open veld tussen Nethen en Archennes hebben ze elke saaie (maar dan ook elke) veldweg benut die er is om aan de kilometers te komen. Fungehalte kan vééééél hoger in deze streek. Dus wat op mijn honger blijven zitten. Organisatie is wel goed.
Mee eens

En die sjokolatte powerbars waren vervallen
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Dieter S schreef: En die sjokolatte powerbars waren vervallen
Daarom dat ik op het einde niet meer vooruit kwam ... #-o [-X
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Bericht door Z. »

Eric B schreef:
Dieter S schreef: En die sjokolatte powerbars waren vervallen
Daarom dat ik op het einde niet meer vooruit kwam ... #-o [-X
Ik at er nochtans 2 van. Gingen goe binnen.
Geen nadeel van ondervonden. Integendeel :-)
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Bericht door Mr. Stitchen »

Ook Trade N Cycle Team stond deze morgen aan de inschrijvingen in Archennes. Helaas hebben we de rit toch niet kunnen rijden.
Ons verslag vind je alsnog op onze website http://www.trade-n-cycle.be
Gebruikersavatar
spaver
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:07
Rijdt met: santa cruz blur xt xtr reba

Bericht door spaver »

Deze vandaag ook komen rijden om vast te stellen dat de tt grondig gewijzigd is t.o.v. vorig jaar de openings km's waren een wat saai na de 2de bevoorrading kwamen de hoogtemeters die gewoon zijn in deze tt naar boven de slot km's van de 65 waren de openingskm's van vorig jaar een leuke instinker maar wel zwaar zo op het einde. ( te weing training)

We hebben weer een leuke zondag voormiddag gehad en dat is wat telt.

Tot de volgende keer
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

beste Wezer, jullie hebben dat weer goed gedaan !

Het weer moet natuurlijk meezitten en voor de vroegvertrekkers hebben we het helemaal droog gehouden. Ik had het parcours modderiger verwacht maar heb mijn fiets amper vuil gemaakt

De klim aan de kerk in Biez is en blijft ne killer :-) en de chocolade powerrepen waren echt wel lekker (waren die vervallen ?) en vooral de soep amai (niet vervallen wel lekker) !!!

De afstanden waren ons niet onmiddelijk duidelijk, hebben we nu 66k gedaan ? Want gans de groep had 62km ? Aan de 2de bevoorrading waren de aangeduide afstanden ook niet echt duidelijk, was het nog te gaan of gedaan :-) maar dat kan de pret niet storen !
Gebruikersavatar
switch87
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 03 okt 2008 23:20
Rijdt met: specialized Stumpjumper Expert HT 2008

Bericht door switch87 »

mooi tochtje, hier mijn verslag en gps-track: http://gp-mtb.blogspot.com/2012/03/arch ... ieren.html
Mumu
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 04 mar 2012 21:23
Rijdt met: Focus

Bericht door Mumu »

Inderdaad dikke pluim voor de organisatie! Tof parcours, top bevoorrading, goede bepijling en wat een sympathieke ontvangst. Vinden kritiek over minder parcours niet terecht, het was fantastisch rijden in een fantastische omgeving.
Wij gaan zeker terug!
jan helsen
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 13 sep 2009 13:49
Rijdt met: Specialized rockhopper en Orba Alma G10

Bericht door jan helsen »

Ik ben voor de eerste keer in deze omgeving komen fietsen.
Kan zijn dat er mooiere, meer technische paatjes te vinden zijn maar ik vond de omgeving heel mooi en heb daarvan volop genoten.
En voor de rest was inderdaad alles prima in orde.
Bedankt!
Plaats reactie