Zo 11/03/2012 Ravels :: Veldtoertocht Ravels-Eel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
TNTrek
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: di 18 aug 2009 14:55

Re: Papegaai door kanaries belaagd!

Bericht door TNTrek »

StrammerMax schreef:Ik ben ook vanuit Ravels-Eel komen rijden. Uit lijfsbehoud, want ik werd als Papegaai gedurende driekwart van de toer door gele kanaries, die exponentieel in aantal schenen toe te nemen, achtervolgd! Je kan dat hier lezen!



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * Winterkalender West-Brabant en Noorderkempen 2011-12 * ???
Leuke beschrijving weer, spreek je dit eigenlijk in op een dictafoontje onderweg ofzo? Kan toch niet anders 8-[
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Re: Papegaai door kanaries belaagd!

Bericht door fotograaf »

TNTrek schreef:
StrammerMax schreef:Ik ben ook vanuit Ravels-Eel komen rijden. Uit lijfsbehoud, want ik werd als Papegaai gedurende driekwart van de toer door gele kanaries, die exponentieel in aantal schenen toe te nemen, achtervolgd! Je kan dat hier lezen!



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * Winterkalender West-Brabant en Noorderkempen 2011-12 * ???
Leuke beschrijving weer, spreek je dit eigenlijk in op een dictafoontje onderweg ofzo? Kan toch niet anders 8-[
Ik heb zijn geheim ontrafeld...Er zit ne papegaai in zijn binnenzak en alles wat hij zegt(soms twee keer..) onderweg, onhoud die papegaai. Thuis vanuit zijn kooi vertelt die papegaai heel het verhaal opnieuw,..en opnieuw, en opnieuw...Tja, zo is het gemakkelijk hé? :wink: :lol:
BTW...Prachtig verslag weer Strammer!! =D>
Laatst gewijzigd door fotograaf op di 13 mar 2012 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

Mooi hoor, mijn geheim te grabbel gooien! De papegaai leert nu ook typen. Dan hoef ik zelf niks meer te doen!
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

StrammerMax schreef:Mooi hoor, mijn geheim te grabbel gooien! De papegaai leert nu ook typen. Dan hoef ik zelf niks meer te doen!
:lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

@fotograaf: ferm foto's, MERCI!!

Afbeelding

Afbeelding
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

[quote="Stalen Worm"]@fotograaf: ferm foto's, MERCI!!

Graag gedaan! :wink: 'k Heb tegenwoordig een stoeltje van mtb you gekregen...Alleen nog een vishengel en ne vijver, en we zijn compleet :lol: Een vishengel zou budgetair nog wel gaan vertellen ze mij, maar ne vijver wordt iets te duur... #-o :wink:
Afbeelding
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

fotograaf schreef:
Stalen Worm schreef:@fotograaf: ferm foto's, MERCI!!

Graag gedaan! :wink: 'k Heb tegenwoordig een stoeltje van mtb you gekregen...Alleen nog een vishengel en ne vijver, en we zijn compleet :lol: Een vishengel zou budgetair nog wel gaan vertellen ze mij, maar ne vijver wordt iets te duur... #-o :wink:
Afbeelding
Goe bezig Fotograaf!
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

Hier kun je via onderstaande link een film/foto compilatie van de VTT Ravels-Eel bekijken.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Pluk de dag!

Bericht door StrammerMax »

fotograaf schreef:Hier kun je via onderstaande link een film/foto compilatie van de VTT Ravels-Eel bekijken.
Mooi! Een opkikker na het droevige nieuws van vandaag (het ongeval met de Belgische bus in Zwitserland, 28 doden waaronder 22 kinderen). En een uitnodiging om zoveel mogelijk dagen van je leven te plukken! Met de bike! Met dank voor de vele foto's!
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Re: Pluk de dag!

Bericht door fotograaf »

StrammerMax schreef:
fotograaf schreef:Hier kun je via onderstaande link een film/foto compilatie van de VTT Ravels-Eel bekijken.
Mooi! Een opkikker na het droevige nieuws van vandaag (het ongeval met de Belgische bus in Zwitserland, 28 doden waaronder 22 kinderen). En een uitnodiging om zoveel mogelijk dagen van je leven te plukken! Met de bike! Met dank voor de vele foto's!
Inderdaad Strammermax. We hebben de muziek ook een beetje aangepast aan de omstandigheden :( Ons medeleven gaat uit naar alle nabestaanden en betrokkenen :( Veel sterke voor hun.. :cry: Ook in Nederland wordt met veel droefheid gereageerd op dit tragische ongeval.
Plaats reactie