Zo 22/01/2012 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

lowie schreef:
Ghost-biker schreef:In hulsen zijn veel pijlen verwijderd en sommige verhangen zodat je rondjes rijdt .Een aantal pijlen ligt gewoon op een hoopje :evil: hopelijk rijdt de organisatie morgenvroeg de toer nog eens na.
Is intussen opgelost (bevestigd na contact met organisatie)
Lowie, heb jij voor mij een advies, waar ik een mooie singeltrack kan vinden? Mss een beetje heuvelachtig? :wink: Mss een aanduiding via google maps?? :roll: mag ook iemand anders zijn hoor, Motaar kent daar goed de weg hé.. :-D
Gebruikersavatar
sportyboy
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 19:22
Rijdt met: Canyon AL 9.0 2009

Bericht door sportyboy »

mijn nieuwe remblokjes zullen weer geen lang leven beschoren zijn #-o

als ik start aan de lissevijver, kom ik dan ook op het parcour terecht?
Zoetemelk
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 06 okt 2010 23:05
Rijdt met: Specialized

Bericht door Zoetemelk »

dat klopt aan achterkant van lissenvijver paseerd deze toer .
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

fotograaf schreef:Lowie, heb jij voor mij een advies, waar ik een mooie singeltrack kan vinden? Mss een beetje heuvelachtig? :wink: Mss een aanduiding via google maps?? :roll: mag ook iemand anders zijn hoor, Motaar kent daar goed de weg hé.. :-D
Misschien te laat, maar ik merk nu pas je bericht. Als je over gps beschikt kan ik je de WP's geven van interessante heuvelachtige st's. Of anders morgen afspreken om 8.30 aan de inschrijving.
Stuur me maar een pb met je emailadres.

btw : ik zit niet in de organisatie, en rijd slechts hoogst uitzonderlijk een TT in de winterperiode - morgen uitzondering omdat ik vrienden uit het Mechelse ontmoet !
Gebruikersavatar
switch87
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 03 okt 2008 23:20
Rijdt met: specialized Stumpjumper Expert HT 2008

Bericht door switch87 »

midden pagina 2 ben ik gestopt met te lezen, want ik vind al dat gezaag en geklaag maar niets, je kunt beter een beetje praten over die bloso-route in plaats van te klagen dat het die is. ik kom van redelijk ver, heb de bloso van mol nog niet gereden en ook nog geen tt daar, dus voor mij ist nieuw en dat is wat telt, en ik denk dat de meesten die de tocht opzoeken op een forum er zo over denken.
en wat denken jullie te bereiken met zo boos doen, natuurlijk gaat groen zich tegen ons keren... dialoog mensen, dat kan wonderen doen ;)

hoe dan ook, ik kom morgen naar mol en ben ervan overtuigd dat ik me ga amuseren




http://gp-mtb.blogspot.com
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

lowie schreef:
fotograaf schreef:Lowie, heb jij voor mij een advies, waar ik een mooie singeltrack kan vinden? Mss een beetje heuvelachtig? :wink: Mss een aanduiding via google maps?? :roll: mag ook iemand anders zijn hoor, Motaar kent daar goed de weg hé.. :-D
Misschien te laat, maar ik merk nu pas je bericht. Als je over gps beschikt kan ik je de WP's geven van interessante heuvelachtige st's. Of anders morgen afspreken om 8.30 aan de inschrijving.
Stuur me maar een pb met je emailadres.

btw : ik zit niet in de organisatie, en rijd slechts hoogst uitzonderlijk een TT in de winterperiode - morgen uitzondering omdat ik vrienden uit het Mechelse ontmoet !
Dank je wel Lowie! :wink: Maar ik heb geen gps. Ben morgen om 8 uur bij de inschrijving, en ze zullen me daar dan wel naar eeen mooi plekske loodsen. Mss zien we elkaar morgen? 8)
Gebruikersavatar
forrest
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 13 dec 2007 23:03
Rijdt met: focus LTD xt en ridley cyclocrosser

Bericht door forrest »

ik ben terug van de tocht en mijn fietske blinkt al terug, en die zag er nogal uit. ik verschoot ervan dat mijn remmen het gehouden hebben. aan de bevoorrading ben ik maar op de 35 km gegaan, want mijn achterwiel had een spaakje minder. eerst dacht ik naar huis te rijden, maar ben toch blij nog verder gefietst te hebben. want da laatste stukje achter de vakschool is altijd een leuk stukje single track om te vlammen.
al bij al een mooie tocht, maar aan deze kanten kunnen ze steeds mooie stukken rijden. organisatie was ook niks op aan te merken. ik vind het altijd jammer dat ze pijlen wegnemen of verhangen, al dat mooie werk dat de organisatie eraan verricht. maar ja, niks aan te doen.
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Slijkfretters waren ook present, met een redelijk grote delegatie komen slijkfretten, met momenten was't de moeitte pfff enfin, die km's kunnen ze ons weer ni afpakken!

Organisatie: +++
bevoorrading: +++ (goei soep!)
Parcours: ++ (vond er redelijk wat asfalt en brede veldwegen in, maar daar kan de organisatie wss ni te veel aan doen... Met dank aan de groen & bos(wan)beheer)

@fotograaf: bebt ge mijne wheelie kunnen vastleggen op de gevoelige plaat?

Bij leven en welzijn: tot volgend jaar!
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

Stalen Worm schreef:Slijkfretters waren ook present, met een redelijk grote delegatie komen slijkfretten, met momenten was't de moeitte pfff enfin, die km's kunnen ze ons weer ni afpakken!

Organisatie: +++
bevoorrading: +++ (goei soep!)
Parcours: ++ (vond er redelijk wat asfalt en brede veldwegen in, maar daar kan de organisatie wss ni te veel aan doen... Met dank aan de groen & bos(wan)beheer)

@fotograaf: bebt ge mijne wheelie kunnen vastleggen op de gevoelige plaat?

Bij leven en welzijn: tot volgend jaar!
Helaas, die wheelie-foto moest ik afgeven aan de politie.. :lol: Ze sturen je nog een kaartje :wink: heb de foto's vanuit de auto doorgestuurd, maar zit nu even op de Gr. prijs A.v.d. Poel veldrijden, wat foto's te maken voor een paar krantjes... #-o als het goed is zijn ze in Breda de foto's aan het bekijken...we zien wel vanavond wat voor een artiest ge zijt geweest! :bounce: =D>
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

fotograaf schreef:
Stalen Worm schreef:Slijkfretters waren ook present, met een redelijk grote delegatie komen slijkfretten, met momenten was't de moeitte pfff enfin, die km's kunnen ze ons weer ni afpakken!

Organisatie: +++
bevoorrading: +++ (goei soep!)
Parcours: ++ (vond er redelijk wat asfalt en brede veldwegen in, maar daar kan de organisatie wss ni te veel aan doen... Met dank aan de groen & bos(wan)beheer)

@fotograaf: bebt ge mijne wheelie kunnen vastleggen op de gevoelige plaat?

Bij leven en welzijn: tot volgend jaar!
Helaas, die wheelie-foto moest ik afgeven aan de politie.. :lol: Ze sturen je nog een kaartje :wink: Ben nog bezig met de foto's, maar zit nu even op de Gr. prijs A.v.d. Poel veldrijden, wat foto's te maken voor een paar krantjes... #-o als het goed is zijn ze in Breda de foto's aan het bekijken...we zien wel vanavond wat voor een artiest ge zijt geweest! :bounce: =D>
Klikspaan! Ferm jom, heel ferm!

Ff zonder zever, op een gegeven moment moesten we een klein baantje oversteken en da te laat gezien, onsvtempo lag dan ook *kuch* verschroeiend *kuch* hoog *kuck*!.. Komt daar toch sjust zo ene met een blauwe turbostreep aan zeker... Spannend :-D
Plaats reactie