Zo 22/01/2012 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

Stalen Worm schreef:
fotograaf schreef:
Stalen Worm schreef:Slijkfretters waren ook present, met een redelijk grote delegatie komen slijkfretten, met momenten was't de moeitte pfff enfin, die km's kunnen ze ons weer ni afpakken!

Organisatie: +++
bevoorrading: +++ (goei soep!)
Parcours: ++ (vond er redelijk wat asfalt en brede veldwegen in, maar daar kan de organisatie wss ni te veel aan doen... Met dank aan de groen & bos(wan)beheer)

@fotograaf: bebt ge mijne wheelie kunnen vastleggen op de gevoelige plaat?

Bij leven en welzijn: tot volgend jaar!
Helaas, die wheelie-foto moest ik afgeven aan de politie.. :lol: Ze sturen je nog een kaartje :wink: Ben nog bezig met de foto's, maar zit nu even op de Gr. prijs A.v.d. Poel veldrijden, wat foto's te maken voor een paar krantjes... #-o als het goed is zijn ze in Breda de foto's aan het bekijken...we zien wel vanavond wat voor een artiest ge zijt geweest! :bounce: =D>
Klikspaan! Ferm jom, heel ferm!

Ff zonder zever, op een gegeven moment moesten we een klein baantje oversteken en da te laat gezien, onsvtempo lag dan ook *kuch* verschroeiend *kuch* hoog *kuck*!.. Komt daar toch sjust zo ene met een blauwe turbostreep aan zeker... Spannend :-D
die had ik effe rondgestuurd.. :lol: :lol: :lol: :lol:
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

ff kort berichtje, niet alle deelnemers zijn gefotografeerd... :wink: niet alles wordt ontwikkeld.. Dus niet gaan mailen aub :oops: Sta je der nie op, volgende keer weer..Gauw nu lopen naar de wisselzone..
Gebruikersavatar
peerke1967
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: di 30 okt 2007 18:45
Rijdt met: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Bericht door peerke1967 »

Ook in mol toerke komen afmalen op het gemakske. Hier en daar wa modder maar viel eigenlijk nog wel mee vond ik. Vandaag de "notubes ztr alpine" wieljes ingereden, man wa bold da goe zeg tubeless wielen. Ofwel had ik heel goei benen? :-D :-D
Organisatie en afpijling in orde.
Ken den toer al bijna van buiten ma kom toch altijd graag terug.
Gertje666
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 04 nov 2009 19:55
Rijdt met: specialized

Bericht door Gertje666 »

Komende van Baal dus toch een eindje fietsen voor ik er was heb ik me de verplaatsing zeker niet beklaagd.Ben vorig jaar een marathon komen rijden daar dus bloso toer was voor mij geen probleem.
Kwestie van afpijlen hebben jullie ook de duidelijke bordjes met reken gevonden TOP en bijna altijd goed geplaatst.
De bevoorading weet ik niet ben niet gestopt.(heb men eigen eten bij en drinken kan er genoeg in mijne camelbak.
De rit zelf,leuke afwisseling van ondergrond,toch met versleten RR soms technische stukken bij .Altijd plezant als het slijk is en je jezelf niet vast zet.
Dus:Stevig trainingske en prettig verrast door singels die hier aanwezig zijn.
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

Bericht door Wald Herr »

De Freebikers zen ook mej een fikse delegatie daar geweest. 't is idd veel Bloso, maar tis ne leuke toer om te doen mej voldoende afwisseling. BV en uitpijling waren ok, dus @organisatie =D>

Wel enorm veel last gehad van chainsuck, zelfs op't groot blad.. En kwas blijkbaar nie alleen 8)
Tiesje007
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 26 aug 2010 21:12
Rijdt met: Scott

Bericht door Tiesje007 »

Hey mannen, iemand een idee hoeveel kilometer de langste afstand juist was. Het zal wel ongeveer 43km zijn geweest maar men klokske heeft het begeven :( . Aangzien ik alles graag bijhoud zal er wel iemand zijn die dit weet !
Alvast merci ...
Gebruikersavatar
sportyboy
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 19:22
Rijdt met: Canyon AL 9.0 2009

Bericht door sportyboy »

waar kunnen we de foto's eigenlijk terugvinden?
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

sportyboy schreef:waar kunnen we de foto's eigenlijk terugvinden?
Ben net terug van Veldrijden GP vd Poel. Ze zijn vanmiddag vanuit de auto doorgestuurd naar VTT en Toertochten. Let wel op, want ze maken een selectie, dus niet iedereen staat erop. Ze zouden vanavond online komen hebben ze beloofd. #-o Moet nu eerst een paar fotokes selecteren voor een deadline van een paar gazetjes..Ik hou het mee in in de gaten, ok? :wink:
Gebruikersavatar
sportyboy
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 19:22
Rijdt met: Canyon AL 9.0 2009

Bericht door sportyboy »

fotograaf schreef:
sportyboy schreef:waar kunnen we de foto's eigenlijk terugvinden?
Ben net terug van Veldrijden GP vd Poel. Ze zijn vanmiddag vanuit de auto doorgestuurd naar VTT en Toertochten. Let wel op, want ze maken een selectie, dus niet iedereen staat erop. Ze zouden vanavond online komen hebben ze beloofd. #-o Moet nu eerst een paar fotokes selecteren voor een deadline van een paar gazetjes..Ik hou het mee in in de gaten, ok? :wink:
OK, zet je dan ook even een linkje op dit forum :-D
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

hy

Bericht door need for speed »

het was veeeel schuiven op mijne fiets daar in mol
op semi slick's rond gebold renagade's

een het werd nog erger toen we achter die 4X4 TOERRIJDERS mochten rijen
om ze later nog eens tegen te komen
dan word zo een simpel parcour toch iets zwaarder

op naar de volgende see you
Plaats reactie